زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

محبوب ترین لباس ها در فصل پاییز برای دختر بچه ها

محبوب ترین لباس ها در فصل پاییز برای دختر بچه ها

محبوب ترین لباس ها در فصل پاییز برای دختر بچه ها

لباس بچه‌ها در حالت کلی و به خصوص دختر بچه‌های در فصل پاییز باید به صورتی باشد که در عین گرم بودن راحت و آسان پوشیده شده و درآورده شود. بسیاری از لباس‌های گرم بدن بچه‌ها را دچار حساسیت‌های پوستی مانند خارش و قرمزی پوست می‌کنند. اما اگر این لباس‌ها کیفیت خوبی داشته باشند و سبک باشند کودک شما را اذیت نخواهند کرد.

در کنار جنس لباس‌ها در پاییز رنگ آنها هم مهم است. بهتر است از خرید رنگ‌های سرد و زمستانی مانند زرد و کم رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ‌های ملایم در این فصل خودداری کنید. لباس‌های رنگ سفید و یا سیاه یک دست هم می‌توانند پوست کودک را تیره کنند. بهتر است به سراغ رنگ‌های طلایی و خاکی و این نوع از رنگ‌های گرم بروید. ما در ادامه به چند پیشنهاد محبوب در فصل پاییز برای دختر بچه‌ها می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

  1. سویشرت و هودی دخترانه

کاپشن‌ها برای فصل پاییز کمی زود هستند بنابراین به جای آنها می‌توانید از سویشرت و هودی دخترانه استفاده کنید. سویشرت دخترانه یا هودی دخترانه دارای مدل‌های مختلف زیپ دار و بدون زیپ یا انواع فانتزی است. در هنگام خرید دقت داشته باشید که هودی‌ها کلاه داشته و معمولا جلو بسته هستند. قیمت انواع هودی یا سویشرت دخترانه هم با توجه به برند و کیفیت جنس آن تعیین می‌شود. شما می‌توانید یک هودی جدید شیک را در رنگ صورتی و مشکی یا ترکیب رنگ‌های زرد، قرمز و غیره خریداری کنید. معمولا جنس هودی و سویشرت از الیاف طبیعی و مصنوعی به صورت ترکیبی است.

  1. ژاکت و کت پاییزی

لباس بچگانه پاییزی

یکی از بهترین انواع لباس بچگانه و کودک که در پاییز کاربرد زیادی دارد، لباس بچه گانه ژاکت و کت گرم است. کت و ژاکت‌های  دخترانه و پسرانه دارای مدل مختلفی بود و بهتر است پوشیدن لایه‌های سنگین و گرم در پاییز است که بچه‌ها را کلافه می‌کند. شما با  خرید ژاکت و کت‌های مجلسی می‌توانید در صورت سرد یا گرم شدن هوا به راحتی این لباس کودک را از تن او خارج کنید. بنابراین با پوشاندن یک لباس نازک و یک ژاکت یا کت تک دکمه بر روی آن می‌توانید تیپ کودک خود را زیبا و گرم کنید.

  1. کت و شلوار جین

یکی دیگر از استایل‌های پاییزی دخترانه کت و شلوار جین است. کت و شلوار جین را می‌توانید در رنگ‌های آبی و ترکیب با یک بلوز سفید استفاده کنید. این استایل اسپرت و بسیار راحت است و در کنار راحتی گرما هم برای کودک شما دارد.

  1. دستکش، کلاه و روسری

بهتر است برای خرید دستکش به سراغ گزینه‌های گران قیمت نروید زیرا دست بچه‌ها به سرعت رشد می‌کند و دستکش دیگر کاربردی برای او نخواهد داشت. علاوه بر این شما باید برای خرید دستکش و کلاه از پارچه‌های ضد آب استفاده کنید و از جنس پشم نباشد زیرا بعد از شست و شو یا حتی در زیر باران خیس شده و دیر خشک می‌شود. اگر کلاه ندارید می‌توانید از روسری برای گرم نگه داشتن سر کودک خود استفاده کنید.

  1. جوراب یا جوراب شلواری

جوراب یا جوراب شلواری‌های گرم هم یکی از گزینه‌های ضروری برای دختر بچه‌ها است. شما می‌توانید متناسب با رنگ هر لباس یک دست جوراب تهیه کنید. جوراب شلواری و جوراب‌های تو کرکی گزینه‌های گرم‌تری هستند و از آنها در روزهای سرد زمستان هم می‌توانید استفاده کنید.

  1. شال گردن

شال گردن بچگانه

پشال گردن در کنار کلاه تکمیل می‌شود. شال گردن‌ها فضای باز میان سر و بدن را می‌پوشانند و از وارد شدن هوای سرد به داخل بدن جلوگیری می‌کنند. شما با خرید یک شال گردن بزرگ به راحتی می‌توانید گوش‌های فرزندتان را هم بپوشانید. البته بعضی از کلاه‌ها هم این روزها گوش گیر دارند و به راحتی جای شال گردن‌ها را هم می‌گیرند.

  1. جلیقه

جلیقه هم انتخابی هوشمندانه برای روزهای سرد پاییزی است. درواقع جلیقه یا ژاکت کارکرد ژاکت را دارد با این تفاوت که آستین ندارد و به همین دلیل هم ابتدا باید یک لباس آستین بلند به تن کودک کنید و بر روی آن از جلیقه استفاده کنید تا در صورت سرد شدن از آن استفاده کرده و در صورت گرم شدن آن را از تن او دربیاورید.

  1. زیرپوش

زیرپوش‌ها یکی از چندین لباس‌های ضروری برای فصل پاییز و زمستان هستند که در اینجا لیست کامل‌تری از آن‌ها وجود دارد. زیرپوش‌ها کاری می‌کنند که لباس‌های دیگر نمی‌توانند انجام دهند. زیرپوش‌ها کمک می‌کنند تا بدن کودک شما از باد سرد محفوظ بماند و بهتر است در هنگام خرید زیرپوش از نوع بلند آن استفاده کنید که به راحتی در داخل شلوار کودک شما جا شود.

  1. شلوار مخمل

شلوارهای مخمل کبریتی هم گزینه‌های گرمی هستند که پاهای دختر بچه‌ها را گرم نگه می‌دارند. شلوارهای مخمل کبریتی دارای رنگ‌های متنوعی هستند و با تمام لباس‌ها هم ست می‌شوند. معمولا شلوارهای کبریتی با رنگ تیره و متمایل به آبی نفتی رنگ‌های بهتری برای این فصل هستند و گرما را به خود جذب می‌کنند.

نویسنده: وحیده امینی

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود