زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

مشاوره سئو چگونه به رشد کسب و کارمان کمک می کند؟

مشاوره سئو چگونه به رشد کسب و کارمان کمک می کند؟

مشاوره سئو چگونه به رشد کسب و کارمان کمک می کند؟

در این مقاله می‌خواهیم بدانیم مشاور سئو چه وظایفی دارد، یک مشاور سئو با دانش و امکاناتی که دارد باید از روش های صحیح برای موفقیت در فرایند رتبه گیری و افزایش میزان بازدید سایت استفاده کند.

ارتقاء وب سایت و بهینه سازی سایت یک مفهوم کلی است. این کلمه به تنهایی نشان دهنده تمام حقایق در مورد هدف و استراتژی برای پیشرفت شما نیست. امروزه اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) به حدی رسیده است که اهمیت دریافت مشاوره حرفه ای سئو به یکی از سنگ بنای پیشرفت و کسب جایگاه سایت در صفحات نتایج گوگل تبدیل شده است.

اگر تصمیم دارید سایت خود را در جستجوی گوگل جز نتایج اول ببینید و سئو سایت خود را بهبود ببخشید، باید به دنبال یک متخصص سئو باشید. در واقع سئوکار متخصصی است که به شما در برنامه ریزی بهینه سازی سئو سایت کمک می کند و راه های مناسبی را برای کاهش زمان و هزینه برای دستیابی به بهترین موقعیت در جستجوی گوگل ارائه می دهد.

مشاور سئو کیست و چگونه باعث دستیابی به موفقیت ما می‌شود؟

مشاور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مسئول برنامه ریزی، پیاده سازی و مدیریت تمامی رفتار بازدیدکنندگان کسب و کار از طریق ابزار های آنلاین است که به نوعی کی از زیرشاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ است.

وظایف یک مشاور سئو بسیار گسترده و متنوع است، اما مهم‌ترین وظایف آن‌ها شامل بازاریابی، تجزیه و تحلیل رقبا، تحلیل و پیاده سازی استراتژی سایت شما، انتخاب نوع محتوا برای انتشار در سایت و پیاده سازی استراتژی های لینک سازی و بهبود Off Page سایت است.

چه زمانی باید از متخصص سئو مشاوره بگیریم؟

فعالیت مداوم وبسایت و کار بر روی محتوای آن جهت ثابت ماندن رتبه های بالا امری ضروری است، ولی وظایف مشاور سئو در زمان های مختلف متفاوت است، به عنوان مثال، هنگام طراحی یک وب سایت، یک مشاور سئو شما را در انتخاب مواردی همچون:

  1. نام دامنه
  2. شرکت طراحی سایت
  3. شرکت میزبانی هاست و سرور
  4. نوع طرح بندی صفحات سایت
  5. استرانژی سئو On Page
  6. استراتژی سئو Off Page
  7. همچنین نکات مهم جهت بهینه سازی تکنیکال سایت
  8. و ....

راهنمایی می‌کند، حتما قبل از شروع فرایند طراحی سایت با یک مشاور مشورت کنید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از خدمات سئو توسط سئولب است که علاوه بر مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی کلیه مراحل کار را از صفر تا صد به صورت کاملا نوین انجام می‌دهند.

مشاوره سئو

اهمیت مشاوره سئو و تاثیر آن در رشد سایت

حقیقت این است که تمامی شرکت ها در اکثر کشورهای دنیا به سمت کسب و کارهای دیجیتال و آنلاین روی آورده‌اند و بدون سئو نمی‌توانید خدمات و محصولات خود را به کاربران بدون محدودیت زمانی و مکانی ارائه دهید.

در یک کسب و کار سنتی روش های بازاریابی و پیدا کردن مشتری کاری بسیار پر هزینه و سخت است که در اغلب موارد نیز به نتیجه دلخواه نمی‌رسند، ولی این مورد در بحث کسب و کار آنلاین متفاوت است، به طوری که شما با جلسات مشاوره سئو می‌توانید به راحتی و با هزینه های بسیار کمتر محصولات خود را دقیقا به افرادی که دنبال آن هستند معرفی نمایید.

در جلسات مشاوره سئو چه می‌گذرد؟

یک مشاور سئو سایت شما را از همه جهات بررسی و تجزیه و تحلیل می‌کند. سپس با در نظر گرفتن حوزه فعالیت شما، مشاوره تخصصی در مورد سئو و راه های بهبود رتبه در گوگل را ارائه می‌دهد. به صورت کلی جلسات مشاوره سئو به 2 قسمت تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

آنالیز کامل سئو سایت توسط متخصص

قبل از جلسه، باید چالش ها و ابهامات خود را ارسال کرده و امکان دسترسی به پنل Google Search Console را فراهم کنید. مشاور شما با استفاده از ابزارهای مختلف سایت را تجزیه و تحلیل می‌کند و گزارش موردی را تهیه می‌کند. در جلسه مشاوره تخصصی علاوه بر بررسی وضعیت فعلی سایت، راهکارهای عملی برای بهبود آن به شما ارائه می‌شود. با توجه به اینکه جلسات مشاوره تخصصی مستلزم زمان زیادی برای بررسی و تحلیل است، هزینه آن بیشتر از جلسات پرسش و پاسخ است.

ارسال پرسش و دریافت پاسخ در جلسه

تاریخ و ساعت جلسه تعیین می‌شود و در طول جلسه پاسخ سوالات خود را از کارشناس دریافت خواهید کرد. این جلسات برای افرادی با دانش گسترده در زمینه سئو مناسب است و در بخشی از پروژه خود دارای چالش یا ابهاماتی است. در نتیجه با توضیح دقیق بیان مسئله به پاسخ عملی و عملیاتی می‌رسند که نوعی آموزش سئو محسوب می‌شود.

آموزش حرفه ای سئو

نتیجه گیری و سخن آخر

یقینا با توضیحات بالا از اهمیت مشاوره سئو با خبر شده‌اید پس اگر میخواهید یک مشاوره حرفه ای سئو در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می شود تا از شرکت ها و موسساتی استفاده کنید که به آموزش حرفه ای سئو هم می پردازند. در این صورت شما با خیال راحت می توانید تشخیص دهید که نقاط قوت و ضعف مشاور شما چه چیزهایی است و آیا می تواند شما را به خوبی هدایت کند؟

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود