زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی 4 برند برتر ماسک ورقه ای صورت در فروشگاه سوراو

معرفی 4 برند برتر ماسک ورقه ای صورت در فروشگاه سوراو

معرفی 4 برند برتر ماسک ورقه ای صورت در فروشگاه سوراو

طبق بررسی های انجام شده توسط سایت سوراو که یکی از بزرگترین مرجع های برندهای ارایشی، سلامت و زیبایی در ایران می باشد، تعدادی از محبوب ترین و موثرترین برندهای تولید کننده ماسک ورقه ای مورد بررسی قرار داده شده است که می خواهیم بهترین شیت ماسک ها را به شما معرفی کنیم. قبل از شروع مقاله لازم است بدانیم که ماسک ورقه ای را با نام شیت ماسک، ماسک کاغذی، ماسک صورت، ماسک سلولوزی، ماسک آماده و ماسک نقابی می شناسیم.

ماسک ورقه ای صورت چیست؟

ماسک ورقه‌ای یا شیت ماسک (sheet mask) یک ورقه پارچه‌ای یا کاغذی است که به سرم‌ پوستی و یا ویتامین ها و موادی که بسیار خوب به پوست نفوذ می کنند آغشته‌شده و سوراخ‌هایی برای چشم، بینی و دهان دارد. این نوع ماسک قیمت‌های متفاوتی دارد و تنها پس از 20 دقیقه قرارگرفتن روی پوست، ظاهر آن را درخشان‌تر می‌کند چون، این مواد بسیار دارای نفوذ بالا و غلظت زیادی می باشند و مانند این عمل میکنند که شما به بهترین اسکین کر مراجعه کرده و با بهترین مواد مغذی، به پوست شما رسیدگی شده ولی با این تفاوت که شما در منزل و خودتان این کار را انجام داده اید.

معرفی بهترین برند ماسک ورقه ای:

در حال حاضر به دلیل استقبال بالای مصرف‌کنندگان، انواع شیت ماسک با تنوع زیاد و قیمت مختلف تولید می‌شود. شما با هر میزان بودجه ای می‌توانید ماسک ورقه‌ای مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنید. دقت کنید که استفاده یک ماسک از یک برند معروف بسیار تاثیرگذار است که در اینجا به چند نمونه از بهترین برندهای تولیدکننده ماسک ورقه ای صورت اصل با قیمت مناسب در بهترین فروشگاه های محصولات پوستی در ایران مانند فروشگاه های مو تن رو، سوراو، خانومی و روژاشاپ و ... نیز در دسترس هستند، اشاره می‌کنیم، البته توجه کنید که برخی از برندها مانند استوری درم که سوراو شاپ نماینده رسمی آن است و برند گلم گلو که یک برند تاپ و ویژه است فقط در فروشگاه سوراو موجود است که برای راحتی کار می توانید به لیست تمامی ماسک های ورقه ای صورت اصل از جمله استوری درم، گلم گلو، ماسک صورت گارنیر، بالانس و ... در اینجا دسترسی داشته باشد.

1. برند استوری درم کره ای

استفاده از ماسک ورقه ای که از محصولات حفاظت از پوست است، ابتدا توسط مردم کشور کره جنوبی تولید و سپس در همه دنیا فراگیر شد.

کره جنوبی یکی از معروف‌ترین کشورهای جهان در زمینه محصولات مراقبت از پوست است. تعجبی ندارد اگر بگوییم انواع بهترین ماسک‌ ورقه ‌ای که امروزه تا این حد در جهان رواج پیدا کرده‌اند، از این کشور کوچک آسیایی سرچشمه می‌گیرند. این نوع ماسک بخشی جدایی ناپذیر از روتین پوست مردمان کره جنوبی است.

ماسک ورقه ای کره ای برند استوری درم

کره جنوبی مبدا ماسک‌های نقابی صورت است و به‌همین دلیل، این کشور انواع بهترین ماسک ورقه ای کره ای  را که فروشگاه اینترنتی سوراو نماینده رسمی این برند در ایران است را به جهان عرضه می‌کند. استوری درم یکی از همین برندهای کره‌ای است که با توجه به تکنولوژی اسموسل و تاثیرگذاری بالای خود توانسته جایگاه خوبی در بین مصرف‌کنندگان ایرانی باز کند. وجود فناوری اسموسل در شیت ماسک‌های استوری درم باعث می‌شود مواد موثر درون ماسک به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ و تاثیر خود را اعمال کند. که باعث می شود شما فورا نتیجه محصول را مشاهده کنید و مدت بسیار زیادی از تاثیر آن بهره مند شوید. خوشبختانه انواع ماسک ورقه‌ای استوری درم در فروشگاه سوراو موجود است.

2. برند گلم گلو:

برند گلم گلو جزو محبوب‌ترین برندهای آمریکایی است که به تولید محصولات موثر و پرکاربرد، شناخته می‌شود. این برند، ماسک ورقه‌ای مدل GLOWLACE را یک ماسک تخصصی برای آبرسانی بسیار قوی و ضد لک و روشن کننده که باعث درخشندگی پوست می شود را معرفی کرد. این ماسک یک راه حل سریع برای شاداب‌کردن پوست خسته و کدر است و تنها در چند دقیقه، پوست را درخشان کرده و انرژی ازدست‌رفته را به آن بازمی‌گرداند. و می توان گفت با این قیمت و کیفیت بسیار کمیاب می باشد. چون حاوی عصاره کافئین و چای سبز که به خالص ترین شیوه و بالاترین کیفیت در این محصول موجود است.

3.برند بالانس:

بالانس، یک برند انگلیسی است که انواع محصولات با قیمت مناسب آن توانست طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کند. ماسک صورت  طلایی ‌رنگ و جوان‌کننده این مجموعه از جنس هیدروژل است که مواد موثر را به‌خوبی درون خود نگه می‌دارد. کلاژن و نانو ذرات طلا که به طلای کلوئیدی معروف است، باعث تولید کلاژن در پوست شما می شود و علاوه‌براین یک آبرسان و شفاف‌کننده قوی پوست است. شما می‌توانید علاوه‌بر ماسک صورت کلاژن، پد زیر چشم و لب کلاژن را نیز از فروشگاه سوراو که واردکننده مستقیم این برند است، تهیه کنید.

4. برند گارنیه:

گارنیه (گارنیر) از دیگر برندهای تولیدکننده بهترین ماسک ورقه ای است که تولیدات آن در کشور ایران و در فروشگاه سوراو نیز در دسترس است. شیت ماسک‌های آبرسان، سفت‌کننده، روشن‌کننده، سم‌زدا، پاک‌کننده و درخشان‌کننده گارنیه را می‌توانید یکبار در هفته استفاده کنید. این برند فرانسوی کیفیت پوست شما را در کمترین زمان ممکن افزایش می‌دهد.

ماسک ورقه ای گارنیر

سوالات متداول در مورد ماسک های پوستی:

سوال: تاثیر گذاری ماسک خانگی بیشتر است یا شیت ماسک (ماسک ورقه ای)؟

جواب: برای اینکه پوست ما از مواد مغذی ماسک ها استفاده کند، باید سایز این ویتامین ها، پپتیدها و هر ماده ای که برای پوست ما مفید است به اندازه ای کوچک شده باشد که بتواند از سلول های پوست ما عبور کند و این سلول ها بتوانند از آن تغذیه کنند و این امکان اصلا در ماسک های خانگی وجود ندارد. به همین دلیل قویا توصیه می شود از ماسک ورقه ای بجای ماسک خانگی استفاده شود.

سوال: آیا ماسک ورقه ای یکبار مصرف است؟

جواب: ماسک ورقه ای یکبار مصرف است و فقط یکبار می توان از آن استفاده کرد.

سوال: در هفته چند بار از ماسک ورقه ای استفاده کنیم

جواب: در هفته می توان 2 الی 3 بار یا یک روز در میان می توان از ماسک ورقه ای استفاده کرد. و حداقل استفاده از آن هفته ای یکبار می باشد.

سوال: زمان حداقل و حداکثر استفاده از ماسک ورقه ای؟

جواب: حداقل زمان ماندن روی صورت 10 دقیقه و حداکثر 30 دقیقه می باشد.

گرداوری شده از (فروشگاه سوراو https://www.suraw.com)

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود