زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بررسی خدمات مشاوره در کلینیک دکتر علی کربلایی

بررسی خدمات مشاوره در کلینیک دکتر علی کربلایی

بررسی خدمات مشاوره در کلینیک دکتر علی کربلایی

کلینیک مشاوره و روانپزشکی دکتر کربلایی با استفاده از روانشناسان و پزشکان متخصص و تحت مدیریت ایشان، آماده ارائه بهترین خدمات است. بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و تجهیزات مدرن و پیشرفته این کلینیک را در لیست بهترین کلینیک‌های روانپزشکی در تهران قرار داده است.

کلینیک مشاوره دکتر کربلایی به‌منظور ارائه بهترین خدمات، به‌صورت تیم‌درمانی فعالیت می‌کند. دو پزشک با بورد تخصصی در زمینه‌های اعصاب و روان و مغز و اعصاب در این زمینه به شکل حرفه‌ای فعالیت دارند. روان درمانی و مشاوره‌ها نیز، تحت نظارت دکتر کربلایی و به کمک روانشناسان منتخب و کاربلد صورت می‌گیرد. این مرکز خدمات روانشناسی، علاوه بر درمان‌های دارویی، از درمان‌های غیردارویی متعددی نیز استفاده می‌نماید. مشاور‌ه‌های روان‌درمانی و درمان‌های تکنولوژیک، از جمله درمان‌های غیردارویی است.

کلینیک روانشناسی و مشاوره دکتر کربلایی همواره ارائه بهترین خدمات با استانداردهای بین‌المللی و ارتقاء کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. بدین منظور مشاوران و پزشکان این مجموعه ملزم به گذراندن دوره‌‌ها و  شرکت در کنگره‌های داخلی و خارجی هستند. همچنین، شرکت در جلسات علمی هفتگی و ماهانه نیز، از دیگر فعالیت‌های اعضای این کلینیک است. در جهت اطمینان از رضایت‌مندی مراجعین گرامی نیز، پیگیری، تماس و ثبت بازخورد آن‌ها، در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

خدمات مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی

همان‌گونه که اشاره شد، مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای، در حوزه مشاوره و روانشناسی به ارائه خدمات می‌پردازد. این خدمات طیف گسترده‌ای از موارد و معضلات زندگی امروزی را در بر می‌گیرد. در نتیجه، به‌‌منظور حل بسیاری از این شرایط و موقعیت‌ها، می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. در همین راستا، از جمله مهم‌ترین و برجسته‌ترین خدمات مرکز مشاوره دکتر کربلایی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

خدمات مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی

مشاوره قبل ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی توسط روانشناس، با گرایش تخصصی مشاوره انجام می‌شود. تمامی جلسات مشاوره با نظارت مستقیم روانپزشک پیگیری می‌گردد. مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ و عرف جامعه و ترکیب آن با علم روز دنیا در مورد ازدواج و رابطه دارد. حداقل تعداد جلسات مشاوره پیش از ازدواج چهار جلسه است.

مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر علی کربلایی برای عزیزانی که در شهرستان یا خارج از کشور زندگی می‌کنند یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند؛ بصورت تلفنی یا تصویری؛ بسته به تمایل مراجعین انجام می‌شود. مشاوره قبل از ازدواج آنلاین کلینیک دکتر کربلایی با رعایت اصول رازداری و بسیار حرفه‌ای صورت می‌گیرد. برای استفاده از خدمات مشاوره ازدواج در تهران، هم اکنون می‌توانید از طریق صفحه «تماس با ما» با شماره‌های کلینیک دکتر کربلایی تماس بگیرید.

مشاوره زوج‌درمانی

زوج درمانی نوعی روان‌درمانی است. زوج درمانی به همسران کمک می‌کند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و روابطشان را بهبود بخشند. در طی جلسات زوج درمانی قادر خواهید بود تصمیماتی منطقی و متفکرانه بگیرید که رابطه خود را تقویت و نوسازی کنید یا مسیر زندگیتان را از هم جدا سازید. زوج درمانی معمولا توسط درمانگرانی متخصص انجام می‌شود. این متخصصان درجات تحصیلی عالی دارند. معمولا مشاوره زوج درمانی کوتاه مدت است. معمولا در جلسات زوج درمانی به حضور هر دو نفر نیاز است.

زوج درمانگران معمولا بر اساس شیوه‌های مختلف درمانی آموزش دیده‌اند و درمان را بر اساس نیازهای شما آغاز می‌کنند. سه نوع مهم و رایج رویکردهای درمانی وجود دارد: روش گاتمن، روش درمانی EFT یا احساس محور و روش درمانی ایماگو. زوج درمانگران کسانی هستند که به صورت تخصصی در این زمینه مطالعه و تحصیل کرده‌اند و پس از گذراندن دوره‌های مخصوص کار درمان را در جلسات مشاوره انجام می‌دهند. زوج درمانگر موظف است به اختلافات دو نفر به خوبی گوش دهد، مشکل هر دو نفر را موشکافانه بررسی کند و برای حل آن مشکل راهکارهایی عملی نشان دهد.

دریافت نوبت فوق تخصص زوج درمانی کلینیک دکتر کربلایی

مشاور خانواده

خدمات مشاوره خیانت همسر در کلینیک دکتر کربلایی

اگر تاکنون یکی از نزدیکان شما اعتماد شما را شکسته باشد، احتمالاً سختی ناشی از خیانت را درک کرده‌اید. درد ناشی از خیانت، می‌تواند زخم‌ها و ناراحتی‌های عمیقی را برجای بگذارد. خیانت، نوعی عدم صداقت و راستی در زندگی زناشویی یا رابطه است و می‌تواند رابطه را به‌شدت متشنج کند. خیانت، باعث ایجاد احساس گیجی، تنهایی و ویرانی در فرد مقابل می‌شود. برخی مواقع، پس از خیانت یک رابطه به پایان خود می‌رسد، با این حال برخی اوقات نیز زوجین می‌توانند رابطه خود را به‌ تنهایی، یا با کمک یک درمانگر ترمیم کنند. بازسازی رابطه بعد از خیانت همسر اغلب باعث قوی‌تر شدن رابطه میان آن‌ها می‌شود. در مشاوره خیانت همسر، درمانگر به دنبال علت زمینه‌ای خیانت، ابتلای زوجین به مشکلات روانی و ارتباط آن با خیانت و بررسی تصمیم زوجین برای ادامه دادن یا پایان رابطه است.

مشاوره خیانت همسر

در طول مشاوره خیانت همسر کلینیک دکتر کربلایی، درمانگر به دنبال بررسی و پیدا کردن مشکلات روانشناختی زمینه‌ای در هر دو طرف خیانت است. مزایای مشاوره خیانت همسر، یافتن این مشکلات و درمان آن‌ها برای کاستن احتمال وقوع خیانت در آینده است. ممکن است یک یا هر دو طرف، به مشکلات روانشناختی جدی مبتلا باشند. برخی از مواردی که درمانگر در طول مشاوره خیانت به دنبال آن‌ها می‌گردد، شامل اعتیاد جنسی، اختلال عملکرد جنسی، مشکلات و مسائل مالی، سوء‌ مصرف مواد مخدر، مشکلات اعتمادبه‌نفس و خودکم‌بینی، اضطراب، افسردگی و بی‌حوصلگی در روابط است. یافتن و پرداختن به این مسائل، می‌تواند در کاهش احتمال وقوع خیانت در آینده کمک‌کننده باشد.

دریافت نوبت مشاوره خیانت همسر کلینیک دکتر کربلایی

دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی از کلینیک دکتر کربلایی

با توجه به آنچه بیان شد، مرکز مشاوره دکتر علی کربلایی مجموعه‌ای از بهترین خدمات را فراهم کرده‌ است. به‌منظور رضایت و راحتی مراجعین گرامی، امکان دریافت خدمات به‌صورت تلفنی و مراجعه حضوری نیز وجود دارد. کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی ارائه دهنده بهترین جلسات مشاوره و روان درمانی در زمینه های مختلف مشاور زوج‌درمانی، مشاور قبل از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاور خیانت و مشاور خانواده است و همواره در تلاش است که به بهترین روش ممکن و با به‌روز ترین روش های درمانی، مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کند.

 همچنین، سایت دکتر کربلایی و شبکه‌های اجتماعی این کلینیک، آماده اطلاع‌رسانی و تکمیل اطلاعات و خدمات هستند.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود