زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

درباره خودرو Renault Kwid

درباره خودرو Renault Kwid

درباره خودرو Renault Kwid

Renault Kwid به عنوان خودرویی که استایل بدنه SUV را به خریداران سطح ابتدایی آورده است، همیشه جایگاه ویژه ‌ای در فرهنگ خودرو سازی ما خواهد داشت. این خودرو با ظاهر زیبای خود، ورود رنو به بخش های رقابتی A و A+ بازار خودروی هند را رقم زد.

همچنین رنو در بخش قطعات یدکی هم پر قدرت عمل کرده است و لوازم یدکی رنو را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای همه قشر های جامعه روانه بازار کرده است.

خوب، آن سال 2015 بود و اکنون با این پسر کوچک بد طرف هستیم. Renault Kwid جدید ترین و به روزترین نسخه Kwid و همچنین یک نسخه نسبتاً جامع است. از زمانی که Kwid در سال 2015 عرضه شد، چیزهای زیادی تغییر کرده است و برای اینکه ببینیم آیا این خودرو آنچه را که برای رقابت در بازار امروز لازم است دارد یا خیر، پنج نکته را به شما خواهیم گفت.

موارد مثبت

SUV به نظر می رسد

زمانی که از نظر بودجه و ابعاد محدود می شوید، ظاهر به یک اولویت تبدیل می شود و رنو سبک بدنه SUV بسیار محبوب را انتخاب کرده است.

سبک Kwid با فلسفه طراحی جهانی رنو تکامل یافته است و از خطوط مربعی و تیز به لبه‌ های منحنی و شیک فرانسوی تبدیل شده است که رنو به آن شهرت دارد.

چهره کاملاً جدید با LED DRL، جلو پنجره جدید و چراغ‌ های جلوی کم تنظیم برای روشن‌ تر کردن جاده بهتر است. از نظر مشخصات، رنو سایز چرخ  ‌ها را از 13 اینچ به 14 اینچ افزایش داده است و تایر های کمی بزرگ ‌تر نیز به Kwid موقعیت بهتری نسبت به مدل قبلی داده است. عقب کمی ساده است اما چراغ های عقب اکنون دارای چراغ های راهنمای LED هستند.

سیستم صفحه لمسی

یکی از نکات فروش Kwid در زمان عرضه، گنجاندن یک سیستم صفحه نمایش لمسی بود. در آن زمان این یک ویژگی در بخش اول بود.

رنو سیستم پیشنهادی خود را به آخرین نسخه خود به روز کرده است. این نسخه به روز شده شامل یک رابط جدید، Apple CarPlay و Android Auto جدا از رابط های معمولی مانند اتصال بلوتوث، AUX-IN و دوربین معکوس با راهنماهای ثابت است.

شماره گیری دیجیتال

Kwid اولین خودرو در این بخش بود که داشبورد دیجیتالی کامل را ارائه کرد و آنچه ما در اینجا داریم نسخه به روز شده این سیستم است.

طرح رنگ از سبز و نارنجی به شماره‌ های آبی آینده ‌نگر روی متن نقره‌ ای تغییر کرده است. این در واقع یک نمایشگر کاملاً جامع با چند متر سفر، گیج RPM، نشانگر موقعیت دنده و حتی مصرف زمان واقعی است.

سهولت رانندگی در شهر

Kwid ممکن است شبیه یک مینی SUV به نظر برسد، اما همچنان یک خودروی کوچک با ردپای کوچک است. این ردپای کوچک باعث می شود رانندگی در شهر راحت باشد. ما با فرمان کمی کنایه داریم، اما طبیعت سبک آن باعث می شود مانور در فضاهای تنگ آسان شود.

این نسخه موتور 1.0 لیتری که ما در حال رانندگی هستیم، اکثر گشتاور آن بسیار کم است و باعث می‌ شود رانندگی در سرعت‌ های شهر بسیار راحت باشد. AMT فاقد حالت دستی است، اما عملکرد خزشی دارد و با توجه به اینکه ترافیک در جاده ‌های ما به زودی خاموش نمی ‌شود، راه‌ اندازی دو پدال مزایای خاص خود را دارد.

اگر صاحب خودروهای  Hyundai هستید، برای خرید لوازم یدکی هیوندای دیگر نگران نباشید. امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که قطعات یدکی با کیفیت و اصل را به فروش می رسانند و یا با رفتن به خیابان ملت تهران می توانید به صورت حضوری قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سواری با سرعت کم

ابعاد کوچک، مانور پذیری آسان و سواری با سرعت کم، نکات مهمی هستند که در مورد خودروهای شهری به میان می ‌آیند و با Kwid، رنو توانسته است تمام نقاط مناسب را به هم متصل کند.

رنو سایز لاستیک و چرخ را افزایش داده است، اما این امر به سختی بر کیفیت سواری انعطاف پذیر Kwid که به آن معروف بوده است، تأثیر گذاشته است. اکثر دست اندازها و عیوب بدون تقلای زیاد انجام می شوند و گرد و غبار زدایی می شوند و فاصله 184 میلی متری SUV مانند از زمین به این معنی است که شما ارتفاع کافی برای عبور از موانع بزرگ را بدون فشار دادن خیلی محکم دارید.

موارد منفی

فرمان مرده

تاکید آشکار بر شهر پسند بودن، فرمان Kwid را فاقد هرگونه باز خوردی کرده است. بازخورد کمی از فرمان وجود دارد و اگرچه ممکن است این مشکل در سرعت های پایین نباشد، در بزرگراه باید اقدامات خود را از قبل به خوبی برنامه ریزی کنید تا بتوانید به هر سناریویی واکنش نشان دهید.

کمبود فضای ذخیره سازی برای سرنشینان عقب

هیچ نوع فضای ذخیره سازی برای سرنشینان عقب چه در درها و چه در قسمت مرکزی بازو وجود ندارد. این موضوع از همان ابتدا در مورد Kwid وجود داشته است.

 در حالی که ممکن است وقتی تنها هستید یا با مسافر دیگری در جلو هستید، مشکلی پیش نیاید، اما وقتی چهار سرنشین در ماشین دارید، احساس می ‌کنید. یکی از مزایای صرفه جویی این است که پشتی صندلی عقب برای فضای اضافی صندوق عقب تا می شود.

نتیجه

ما رنو Kwid فیس لیفت شده را با جزئیات بررسی کرده‌ ایم و این به‌روز رسانی ‌های اخیر تضمین می‌ کند که این خودرو همچنان به بخش ابتدایی بازار خودرو مرتبط است.

اگرچه ممکن است رفتارهای بزرگراهی، کمبود فضاهای ذخیره سازی در عقب یا عدم وجود حالت دستی برای مدل های AMT چندان تحت تأثیر قرار نگرفته باشیم، اما به لطف ابعاد جمع و جور، فرمان سبک و سوخت، خودروی شهری خوبی را به وجود آورده است.

صاحبان خودرو های رنو، می توانند قطعات یدکی مورد نیاز خود مانند لوازم یدکی تالیسمان را کیفیت اصل و اورجینال و پایین ترین قیمت موجود در بازار از فروشگاه اینترنتی راغبی خریداری کنند و در اسرع وقت محصول خود را دریافت کنند.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود