زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

فواید روغن درخت چای برای سلامت پوست (شگفت انگیز ولی واقعی!)

فواید روغن درخت چای برای سلامت پوست (شگفت انگیز ولی واقعی!)

فواید روغن درخت چای برای سلامت پوست (شگفت انگیز ولی واقعی!)

در این مقاله به خواص روغن درخت چای یا تی تری برای پوست می پردازیم و بهترین محصولات تولید شده با روغن تی تری را به شما معرفی می کنیم.

روغن درخت چای، نه تنها به صورت روغن ساده و مستقیم استفاده می‌شود، که در محصولات آرایشی و بهداشتی بسیاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. خیلی از برندهای لوازم مراقبت از پوست در بازار، این روغن را به عنوان پایه‌ای برای تولید محصولات خود به کار می‌گیرند. در ادامه، با برخی از خواص روغن درخت چای برای پوست آشنا خواهیم شد.

خواص روغن درخت چای برای پوست

همانطور که گفتیم، روغن درخت چای برای پوست شما، به‌خصوص برای پوست صورت، بسیار مفید است. استفاده از آن بعد از یک دوره کوتاه، معجزه می‌کند و اثر شگفت‌انگیزش را آشکار می‌کند. از جمله خواص مهم این روغن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تمیزکننده پوست از آلودگی

روغن درخت چای، خواص آنتی باکتریال دارد و استفاده از آن در یک دوره، می‌تواند باعث پاکسازی منافذ پوست شما شود. به علاوه، اگر از زیاد از لوازم آرایشی استفاده می‌کنید، استفاده از این روغن می‌تواند آسیب ناشی از آن‌ها را کاهش دهد و سلامت پوست شما را تضمین نماید.

2. جلوگیری از جوش و آکنه

همانطور که گفتیم، این روغن ضد باکتری است از تجمع آلودگی در بافت پوست، ممانعت به عمل می‌آورد. این روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز هست. استفاده از آن می‌تواند چربی سطح پوست شما را کنترل کند و از بروز جوش و آکنه، تا حد بسیار زیادی جلوگیری نماید.

3. درمان التهابات پوستی

اگر پوست شما به هر دلیلی دچار التهاب شده باشد، استفاده از روغن درخت چای می‌تواند آن را به شدت کاهش دهد. این روغت خواص ضدالتهابی دارد؛ عفونت‌ها و آلودگی‌های پوستی را کنترل می‌کند و برای درمان طاول و چرک نیز بسیار مفید است.

4. از بین بردن جای زخم و اسکار

برای پوست‌های حساس، پوست‌هایی که مدام دچار اگزما، خشکی و حساسیت می‌شوند، این روغن ایدئال است. حساسیت پوست شما را به شدت کاهش می‌دهد و در کنار آن، به خوب شدن زخم و از بین بردن جای زخم، لک‌های پوست، جای جوش و آکنه و ... نیز کمک شایانی می‌کند.

5. مرطوب‌کنندگی قوی

خشکی پوست، علت بروز بسیاری از مشکلات پوستی است. کسانی که پوست خشک دارند، همواره با مشکلات مختلف از جمله التهاب و حساسیت و جوش روبه‌رو هستند. این روغن، دارای خواص مرطوب‌کنندگی است و استفاده از آن بعد از حمام یا انواع آبرسان‌ها، می‌تواند پوست شما را حسابی تازه و شاداب کند.

6. روشن‌کننده پوست

روغن درخت چای، دارای خواص لایه‌برداری نیز هست. این روغن، یک لایه‌بردار بسیار سبک و ملایم به حساب می‌آید و استفاده از آن در طولانی مدت، می‌توان موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست شما شود. بدون شک، با روشن شدن پوست، پوست شفاف نیز می‌شود و زیبایی شما را چندبرابر می‌کند. کسانی که دور چشم تیره‌ای هم دارند، می‌تواند از مزایای این روغن، نهایت استفاده را ببرند.

روغن درخت چای در محصولات آرایشی

دیدیم که روغن درخت چای چه خواصی داشت. حال همین برندهای جهانی، از خواص این روغن استفاده کرده، آن را بهبود می‌بخشند و لوازم مراقبت از پوست بسیاری را به کمک ان تولید و به بازار عرض می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین برندهایی که از این روغن درخت چای استفاده می‌کند، برند باد شاپ است. این برند که در تمام دنیا طرفدار دارد و محصولاتش در کشورهای زیادی به فروش می‌رسد، یک دسته از محصولات بادی شاپ محصولات بادی شاپ  را به طور کلی، به کمک همین روغن، تولید و عرضه کرده است. و خب به جرئت می‌توان گفت که از جمله بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی موجود در بازار، به شمار می‌روند.

محصولات بادی شاپ

معرفی لاین روغن درخت چای در بادی شاپ

برند بادی شاپ، یک برند انگلیسی است که محصولات خود را در چهار دسته‌بندی عمده، تولید و عرضه می‌کند. در هر یک از این لاین‌ها، محصولات بر پایه یک ماده اولیه خاص تولید می‌شوند: لاین سی وید (جلبک دریایی)، لاین ویتامین ث، لاین ویتامین ای، و در نهایت، مهم‌ترین لاینی که در نظر ماست، لاین تی تری یا همان روغن درخت چای.

لاین تی تری بادی شاپ، از جمله محبوب‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود و از قضا، تنوع محصول نیز در آن بسیار است. چنان که گفتیم، در این لاین، تمامی محصولات بر پایه روغن درخت چای تولید می‌شوند؛ به عبارت دیگر، ماده اصلی در تولید محصولات این لاین، همین روغن درخت چای است. این لاین، به طور ویژه برای کسانی مناسب است که دارای پوست چرب هستند، پوستشان مستعد جوش و آکنه است.

لاین تی تری بادی شاپ

از جمله خواص و ویژگی‌های لاین تی تری بادی شاپ:

  • کنترل چربی پوست صورت و بدن
  • درمان جوش و آکنه
  • از بین بردن آثار جوش و آکنه
  • پاک‌کننده جوش‌های سرسیاه
  • پاکسازی عمیق پوست
  • از بین برنده براقی ناشی از چربی و...

محصولات روغن درخت چای در بادی شاپ

لاین تی تری بادی شاپ، تنوع محصول بسیار خوبی دارد. هر آن چیزی را که شما برای داشتن یک روتین پوستی خوب به آن نیاز دارید، در لاین تی تری پیدا می‌شود. از جمله محبوب‌ترین محصولات این لاین، می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. روغن درخت چای تی تری بادیشاپ

روغن درخت چای بادی شاپ یکی از ۱۰ تا پرفروش ترین محصولات بادی شاپ می باشد.

شرکت بادی شاپ می گوید هر هشت ثانیه یک بطری از روغن درخت چای خود را می فروشد.

این فرمول قدرتمند حاوی ۱۵ درصد کنسانتره روغن درخت چای است.

از جمله خواص روغن تی تری بادی شاپ از بین بردن جوش است و از این رو به روغن ضد جوش بادی شاپ هم معروف است.

2. فوم شستشوی صورت تی تری

این فوم برای استفاده روزانه بسیار مناسب است، پوست را عمیقا ترمیم کرده، از بروی آکنه و جوش جلوگیری کرده و پوست را تقویت می‌کند.

3. تونر تی تری

این محصول منافذ پوست را تمیز می‌کند، PH پوست شما را کنترل می‌کند، چربی اضافی پوست را کاهش می‌دهد و از جوش هم جلوگیری می‌کند.

4. ژل ضد جوش تی تری

برای کسانی که جوش دارند بسیار مناسب است. از آن به صورت موضعی روی جوش استفاده می‌شود و چرک درون جوش را می‌توان به کمک آن، مهار کرد.

5. سرم تی تری

محصولی بسیار قوی، برای کنترل چربی پوست، که ضدالتهاب و ضدجوش نیز هست. به علاوه، خواص روشن‌کنندگی نیز دارد.

6. ماسک شب تی تری

ماسکی فوق‌العاده برای از جلوگیری از جوش و لک پوستی است. چربی پوست را متعادل می‌کند و به علاوه، دارای خواص پاک‌کنندگی هم هست.

کلام آخر

ما مهم‌ترین برندی را که از روغن درخت چای در محصولات خود استفاده می‌کند، به شما معرفی کردیم. اما سوالی که اکنون مطرح است، آن است که محصولات این برند را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ جایی که هم معتبر و مورد اطمینان باشد، هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشد؟

جواب ما به شما، فروشگاه اینترنتی گاندی شاپ است. این فروشگاه، محصولات تی تری بادی شاپ را به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها،  وارد می‌کند و همه محصولات را با ضمانت صد در صد اصل بودن، به فروش می‌رساند. به علاوه، با حذف واسطه‌ها، قیمت تمام‌شده آن نیز بسیار اقتصادی‌تر و کمتر است.  شما با خرید از گاندی شاپ، نه تنها محصول اصل و اورجینال خریده‌اید، که در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود
    تعداد نظرات (2)
    1. مهسا در 19 خرداد 1401
      برند بادیشاپ محصولاتش عالیه. به خصوص لاین تی تریش
      پاسخ
      1. نسیم در 5 مرداد 1402
        ولی قیمتش خیلی بالاست ، کاش ارزونتر بود
        پاسخ