زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

تجربه طعمی متفاوت با پنیرهای پستو

تجربه طعمی متفاوت با پنیرهای پستو

تجربه طعمی متفاوت با پنیرهای پستو

وقتی صحبت از پستو می‌شود، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، سس پستو است. اگر از طرفداران طعم سس پستو هستید و آن را با غذاهای مختلف امتحان می‌کنید، حتماً می‌دانید که درست کردن سس پستو زمان‌بر است. اما امروز یک خبر خوب برایتان داریم و آن هم به بازار آمدن پنیرهای پستو است.

پنیر پستو دقیقاً با طعم سس پستو معرفی شده است و عطر و بوی پنیر پارمسان، ریحان و سیر، آن را به یک پنیر لذیذ و ایده‌آل برای غذاها تبدیل کرده است. لبنیات کالین اخیراً پنیر پستوهایی را به بازار معرفی کرده است که طعم آن‌ها مثل سس پستو بسیار جذاب است. اگر قصد خرید پنیر پستو را دارید و دوست دارید که با انواع آن‌ها و کاربردشان بیشتر آشنا شوید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

انواع پنیر پستو

انواع پنیر پستو و ویژگی‌های آن‌ها

پنیر ایتالیایی پستو یکی از پنیرهای پرطرفدار در فرهنگ‌های غذایی مختلف است. این پنیر در دو نوع پنیر سبز پستو و پنیر قرمز پستو به فروش می‌رسد اما پنیر پستوی سبز در میان طرفداران آن شناخته‌شده‌تر است. پنیر پستوی اصیل ایتالیا از سه ماده اصلی پنیر پارمسان، ریحان و سیر تولید شده است. این پنیر در انواع مختلفی در دنیا وجود دارد، از پنیر طبیعی پستو گرفته تا دیپ پنیر پستو.

پنیر پستوی طبیعی بافتی نیمه‌سخت دارد و طعم آن قوی و نسبتاً شور است. عطر و بوی ریحان و کمی سیر در این پنیر به خوبی احساس می‌شود. طعم و رنگ پنیر پستو به غذاها رنگ و بوی بسیار خوبی می‌بخشد.

پنیر پستو علاوه بر طعم و رنگ، خواص مفیدی نیز برای سلامتی دارد. این پنیر به دلیل داشتن چربی‌های مفید، فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها، از ابتلا به کلسترول بالا و دیابت جلوگیری می‌کند.‌

لبنیات کالین محصول اخیر خود را با نام پنیر پستو وارد بازار کرده است که الهام گرفته از پنیر اصیل ایتالیایی پستو است و هم از نظر رنگ و هم طعم با نسخه اصلی آن مشابه است. پنیر پستوی کالین در 3 نوع مختلف پنیر طبیعی پستو، پنیر دیپ پستو و پنیر ورقه ای پستو به بازار عرضه شده است و در این مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه بیشتر با این پنیرهای کالین آشنا خواهیم شد.

پنیر طبیعی پستو

پنیر طبیعی پستو کالین همان طور که از نامش مشخص است، به صورت طبیعی تولید می‌شود و طی یک پروسه چند ماهه و نگهداری در انبار پنیر به عمل می‌آیند. پنیر پستوی طبیعی رنگ سبز زیبایی دارد و استفاده از آن در انواع غذاها مثل پاستا، پیتزا، لازانیا و انواع ساندویچ‌ها و فست فودها و یا روی سالاد رنگ زیبایی به غذاها می‌دهد. علاوه بر این، طعم این پنیر نیز تلفیقی از طعم پنیر پارمسان، ریحان تازه و سیر است که غذاها را بسیار لذیذ می‌کند.

از پنیر طبیعی پستو کالین روی میز مزه نیز استفاده می‌شود. طعم و رنگ آن روی میز مزه برای مهمانان جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود.  پنیر طبیعی پستو کالین با وزن 200 گرم به بازار عرضه شده است و بهترین انتخاب برای استفاده خانگی است.

پنیر دیپ پستو

پنیر دیپ به پنیرهایی گفته می‌شود که نقطه ذوب پایینی دارند و با حرارت به صورت مایع درمی‌آیند. برای دیپ کردن یا فرو بردن مواد غذایی داخل پنیرهای دیپ یک فرهنگ غذایی است که در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد.

دیپ پستو نیز یکی از پنیرهای دیپ پرطرفدار در دنیاست که از آن برای دیپ کردن خوراکی‌هایی مثل سوسیس، کالباس، کراکر، چوب شور، سبزیجات و میوه‌ها و بسیاری از خوراکی‌های استفاده می‌شود. با این توصیف دیپ پستو بهترین انتخاب برای میز مزه است. اما کاربرد دیپ پستو کالین تنها به میز مزه محدود نمی‌شود. این پنیر برای استفاده در غذاهایی مثل پاستا، لازانیا، همبرگر، انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها و دیگر فست فودها گزینه‌ای لذیذ و خوشمزه است.

دیپ پستوی کالین هم طعم لذیذ و هم رنگ زیبایی دارد و در دو وزن 100 و 800 گرم به بازار عرضه شده است و می‌توانید بر حسب میزان مصرف، وزن مناسب را خریداری کنید.

پنیر ورقه ای پستو

پنیر ورقه ای پستو

پنیر ورقه ای پستو هم یکی از محصولات جدید با بهترین قیمت پنیر پستو از لبنیات کالین به بازار معرفی شده است. این پنیر برای استفاده در انواع ساندویچ‌ها، برگرها، لازانیا، پاستا، فینگرفودها و حتی روی پیتزا هم بسیار خوش طعم و لذیذ است و مزه‌ای فوق‌العاده به غذا می‌دهد. طعم پنیر ورقه ای پستو هم از پنیر طبیعی گرفته شده و با عطر و بوی ریحان تازه و کمی سیر در هم آمیخته است. پنیر ورقه ای پستو کالین در وزن 180 گرم به بازار عرضه شده و می‌توان آن را هم برای غذای خانگی و هم در رستوران استفاده کرد.

کلام پایانی

استفاده از پنیر پستو کالین در غذاها می‌تواند رنگ و طعم غذاهایتان را لذت‌بخش کند. حتماً این پنیر را خریداری کنید و از طعم‌های جدید زندگی‌تان لذت ببرید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود