زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

این چیزها را در تور کیش نخرید!

این چیزها را در تور کیش نخرید!

این چیزها را در تور کیش نخرید!

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است که در قلب خلیج‌فارس قرار دارد و جذابیت چشمگیر آن سالانه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند. در تور کیش می‌توانید متنوع‌ترین تفریحات را تجربه کنید و در زیبایی‌های دریا و ساحل این جزیره شیرجه بزنید! در این جزیره معروف جاذبه‌های زیادی وجود دارد که با نگاهی به آنها گوشه‌ای از تاریخ ورق می‌خورد.

می‌توانید غروب بی‌نظیر خورشید را در کنار کشتی یونانی تماشا کنید و از حال و هوای قدیمی شهر باستانی حریره لذت ببرید. اگر به کیش سفر کردید، غذاهای محلی مانند مرگوگ و مضروبه را برای یک بار هم که شده حتماً امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید. یکی دیگر از جذابیت‌های تور کیش، بازدید از مراکز خرید است. از آنجایی که گردشگران زیادی به این جزیره می‌روند، مراکز خرید مجلل و جذاب زیادی در همه جای این جزیره وجود دارد.

آیا شما هم زمانی که با تور کیش علی بابا به این شهر وارد می‌شوید و قصد خرید از مراکز آن را دارید، نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید؟ اصلاً خرید چه چیزهایی در این سفر درست است و چه چیزهایی را نباید خرید؟

بدون شک فرقی نمی‌کند به کیش یا هر شهر دیگری سفر کنید، یکی از به ‌یاد ماندنی‌ترین تجربه‌های سفرتان خریدی است که سالیان دراز با شما خواهد ماند. اگر سفر به کیش را تجربه می‌کنید؛ باید بدانید که این جزیره مراکز خرید زیادی دارد و به همین دلیل افراد عاشق خرید را به خود جذب می‌کند، بنابراین برایتان سؤال پیش می‌آید که خرید چه چیزهایی واقعاً لازم و ضروری است؟

بهترین مکان برای خرید در جزیره کیش

بعد از خرید بلیط کیش و ورود به این جزیره زیبا و پس از استراحت در هتل نوبت به گردش و خرید می رسد. کیش مراکز خرید زیادی دارد و شاید در همان لحظات اول شما را گیج کرده و تصمیم‌گیری را برایتان سخت کند.

اما باید بدانید که در سال‌های اخیر خرید کیش به اندازه سال‌های پیش رواج ندارد. زیرا مراکز خرید مدرن زیادی در سراسر ایران یافت می‌شوند  که محصول را با همان قیمت‌ها به فروش می‌رسانند.

در ابتدا باید بگوییم که در کیش برای خرید هر نوع کالایی که دیده‌اید عجله نکنید. درست است که مراکز خرید زیادی در جزیره وجود دارد، اما قیمت اکثر اجناس موجود در این مکان با شهرهای دیگر ایران تفاوت چندانی ندارد و بهتر است ابتدا قیمت‌های شهر خود را ارزیابی کنید و سپس شروع به خرید کنید. به هر حال نباید فریب زرق‌وبرق و تجمل مراکز خرید کیش را بخورید.

ممکن است کالایی را که در یکی از مراکز تهیه کرده‌اید در مرکز بعدی با قیمت کمتری پیدا کنید و احساس پشیمانی به شما دست بدهد. پس برای خرید در کیش وقت بگذارید. همچنین باید توجه داشته باشید که تمامی محصولات کیش اصل نیستند و بر اساس قیمت‌های نشان داده شده طبقه‌بندی می‌شوند.

تور کیش

پس برای داشتن یک خرید واقعی، گارانتی محصول را در نظر بگیرید. این گارانتی‌ها می‌تواند راهنمای شما برای خرید اصل و باکیفیت باشد. برای مثال اگر تصمیم به خرید از آدیداس، نایک یا برندهای دیگر دارید، حتماً بارکد محصول را چک کنید تا سرتان کلاه نرود.

بهترین خرید از کیش

احتمالاً مراکز خرید کیش زیاد هستند و در همان دقایق ابتدایی سفر شما را گیج می‌کنند، اما با تحقیق و داشتن دقت کافی می‌توانید یک خرید عالی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

جزیره کیش مانند نگینی در خلیج‌فارس می‌درخشد و سال‌هاست که به‌خاطر پاساژها و مراکز خرید شیک و جذابش شناخته شده است. اما سؤال اینجاست که مسافران کیش برای خرید چه محصولاتی به این جزیره مرجانی می‌روند؟

انواع اجناس، بهترین شکلات‌های خارجی و بهترین قهوه های تخصصی موجود در کیش، اکثر مسافران را برای خرید این اجناس به این شهر می‌کشاند.

چه چیزی در کیش ارزان است؟

از قدیم در ذهن ما جا افتاده است که دستگاه‌های صوتی و تصویری از طریق آب وارد جزیره کیش می‌شوند، بنابراین نسبت به سایر شهرها ارزان‌تر و قیمت مناسب‌تری دارند.

اما باید بدانید که خرید تجهیزاتی مانند موبایل، لپ‌تاپ، دوربین و سیستم صوتی از جزیره کیش یکی از بدترین انتخاب ها می تواند باشد. زیرا هزینه برخی از این موارد نه تنها در آن جا گران است؛ بلکه هیچ تفاوتی با شهرهای دیگر ایران هم ندارد و برعکس می‌تواند بسیار گران تر هم باشد.

بنابراین اگر کیش را برای خرید این محصولات برقی انتخاب می‌کنید، حتماً توجه کنید که گارانتی و نمایندگی در شهر خود داشته باشید. اما توصیه می‌کنیم برای خرید لوازم خانگی، به قشم و کیش سفر کنید.

قیمت این دستگاه‌ها در نمایندگی‌های کیش کمتر از شهرهایی مانند تهران یا اصفهان است. به همین دلیل برای افرادی که تصمیم به خرید با گارانتی دارند پیشنهاد می‌شود سری به این مراکز بزنند.

بلیط کیش

سخن نهایی

مهم‌ترین و معروف‌ترین مغازه‌های کیش در فاصله بسیار زیادی از یکدیگر قرار دارند. به همین دلیل، برای بازدید و خرید از هر یک از این مکان‌ها، مجبور نیستید مسیر زیادی را طی کنید.

از جمله این فروشگاه‌های کیش که نزدیک به هم هستند می‌توان به پردیس 1 و 2، مراکز خرید زیتون و پانیذ اشاره کرد. لازم به ذکر است که از دوران طلایی کیش که قیمت اجناس آن کمتر از شهرهای دیگر بود دیگر چیزی نمانده و اکثر محصولات موجود در آنجا با قیمتی مشابه سایر شهرهای ایران به فروش می‌رسد.

بنابراین به جای این که در تور کیش علی بابا به فکر پیدا کردن مراکز خرید باشید بهتر است از سفر خود لذت برده و بیشتر تفریح کنید. گاهی اوقات در پایان سفر و در راه بازگشت از خواب بیدار می‌شوید و متوجه خواهید شد که تمام وقت خود را صرف گشت‌وگذار در مغازه‌ها بدون گذراندن مدتی با دوستان و عزیزانش کرده‌اید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود