زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر
ورود / عضویت
زوم لایف
  • سبک زندگی
    • دکوراسیون داخلی
  • سلامت
    • بیماری‌ها
    • دهان و دندان
    • روانشناسی
    • ورزش و تناسب اندام
    • تغذیه و رژیم غذایی
    • خواص خوراکی‌ها
  • پوست، مو و زیبایی
  • سفر
  • موفقیت
    • توسعه فردی
    • کسب و کار
    • یادگیری
    • سرمایه گذاری
  • فرهنگ و هنر
  • ...
    • آشپزی
    • دانستنی‌ها
    • عکاسی
    • معرفی کسب و کار
    • مهاجرت
    • فروشگاه
زوم لایف

گزارش مزیت‌های فروش کالا در پلتفرم اسنپ‌اکسپرس

زوم لایفمعرفی کسب و کارعصر امپراتوری سوپرمارکت‌ها در اسنپ‌اکسپرس

عصر امپراتوری سوپرمارکت‌ها در اسنپ‌اکسپرس

  • مجله زوم لایف
  • به‌روزرسانی: 2 سال پیش
  • خواندن: 3 دقیقه
عصر امپراتوری سوپرمارکت‌ها در اسنپ‌اکسپرس

در سال‌های اخیر خیلی از کسب‌وکارها با درک شرایط و تحولات جدید به سمت اینترنتی شدن سوق پیدا کردند. امکان سفارش آنلاین، تحویل کالا مقابل منزل و شانس مقایسه کالاهای مختلف هم برای خریداران خب ویژگی‌های جذابی است.

با این حال بعضی اصناف برای این تغییر مسیر مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفتی می‌شوند. هرچند مشاغلی که امکان استفاده از ظرفیت پلتفرم‌های اینترنتی را دارند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور مشتریان جدیدی پیدا کنند.

اسنپ‌اکسپرس یکی از همین پلتفرم‌هاست که یک مسیر میانبُر مقابل صاحبان سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای فروش اینترنتی کالا قرار داده. این شرکت در حقیقت سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ محسوب می‌شود و سوپرمارکت‌های محلی، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند محصولات خود با کمک اسنپ‌اکسپرس به فروش برسانند. به این ترتیب که کاربران به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت می‌کنند و پیک‌های موتوری اسنپ‌اکسپرس محصول را به دست آن‌ها می‌رسانند. حالا اضافه شدن سوپرمارکت‌ها به این گروه بزرگ چه مزیت‌هایی برای آن‌ها به همراه دارد؟

اولین نکته این است که سوپرمارکت‌ها به واسطه اسنپ‌اکسپرس می‌توانند کالاهای بیشتری را در معرض دید خریداران قرار بدهند. الان به طور متوسط هر سوپرمارکت بیش از 2200 قلم کالا روی اپلیکیشن اسنپ‌اکسپرس به مشتریان پیشنهاد می‌کند. کالاها در دسته‌بندی‌های مشخص با عکس و توضیحات عرضه می‌شوند و مشتری مجبور به انتخاب کالای مورد نظر از قفسه‌های انباشته از محصولات مختلف نیست. طبعا برای سوپرمارکت‌ها هم اینکه بتوانند در متراژ محدودتر، کالاهای بیشتری عرضه کنند، گزینه مقرون به صرفه‌تری است.

هر دقیقه دو مشتری جدید در انتظار سوپرمارکت‌های آنلاین؟

بررسی آمارهای اسنپ‌اکسپرس نشان می‌دهد صفحه مربوط به هر فروشگاه در اسنپ‌اکسپرس به طور میانگین 1920 بار در روز دیده می‌شود. به عبارت دیگر اگر یک سوپرمارکت 16 ساعت در طول شبانه‌روز باز باشد انگار در هر ساعت 120 نفر و در هر دقیقه دو نفر به صورت حضوری وارد مغازه شده، اجناس آنجا را دیدند و بررسی کردند. ضمن اینکه موقعیت مکانی فروشگاه هم اهمیتی در دیده شدن آن ندارد.

سوپرمارکت‌های محلی شانس این را دارند مثل فروشگاه‌هایی که در تقاطع و خیابان‌های اصلی شهر واقع شدند، دیده شوند و منطقه اطراف خود را تحت پوشش قرار دهند. این رقابتی شدن فضا هم سود شیرینی عاید صاحبان سوپرمارکت‌ها می‌کند و هم رضایت خریداران را به دنبال دارد که دنبال خرید از نزدیک‌ترین سوپرمارکت به محل زندگی خود با بهترین قیمت و تحویل فوری هستند. با رشد سهم فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی باید بگوییم عصر امپراتوری سوپرمارکت‌های آنلاین فرا رسیده است.       

آیا خواندن این مطلب برای شما مفید بود؟

بله (1) خیر (0)

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، لطفاً به اشتراک بگذارید:

  • توییتر
  • واتساپ
  • تلگرام
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.
ثبت دیدگاه
    کانال تلگرام زوم لایف
    مطلب قبلی مطلب بعدی
    مطالب پیشنهادی
    بهترین مواد غذایی و ویتامین ها که تأثیر بسزایی در رشد مو خواهند داشت

    بهترین مواد غذایی و ویتامین ها که تأثیر بسزایی در رشد مو خواهند داشت

    نکات و قوانین استفاده از لباس‌های مجلسی زنانه

    نکات و قوانین استفاده از لباس‌های مجلسی زنانه

    13 پیشنهاد برای اوقات فراغت کودکان در خانه

    13 پیشنهاد برای اوقات فراغت کودکان در خانه

    8 تا از جاذبه‌های گردشگری دبی

    8 تا از جاذبه‌های گردشگری دبی

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود
    با ما همراه باشید
    • فیسبوک
    • اینستاگرام
    • توییتر
    آخرین مطالب
    • عوارض شستشوی مو با آب داغ + راهکار
      عوارض شستشوی مو با آب داغ + راهکار
    • 7 اشتباه رایج در آرایش و مراقبت از مو
      7 اشتباه رایج در آرایش و مراقبت از مو
    • تجربه میهمان‌نوازی در سفر به کرمان و بندرعباس
      تجربه میهمان‌نوازی در سفر به کرمان و بندرعباس
    • روتین مراقبت از مو چیست + جدول روتین پیشنهادی
      روتین مراقبت از مو چیست + جدول روتین پیشنهادی
    لینک‌های مفید
    • شغل های پردرآمد
    • تجهیزات آرایشگاهی
    • تزریق پروفایلو
    • سریال خارجی جدید
    • بهترین فیلم خارجی
    • پارتیشن اداری
    • کسب درآمد اینترنتی
    • سایت کلینیک زیبایی
    • علت و عوارض قرص ها
    • پزشکا
    • فیلم خارجی جدید
    • درمان کبد چرب
    • رژیم کتوژنیک
    • متخصص گوارش
    • فیلم عاشقانه جدید
    مطالب منتخب
    • جدیدترین سریال‌های خارجی 2025 + سریال‌های ادامه‌دار
    • 5 جایگزین طبیعی برای کراتین مو
    • 5 روغن گیاهی برای جلوگیری از چین و چروک پوست
    • درآمدزایی در سفر با 12 شغل‌ ساده و حرفه‌ای
    • بهترین ویتامین‌ها برای داشتن پوستی درخشان و سالم
    • فواید انواع ویتامین برای پوست
    • اگزما و درماتیت: علل، علائم و روش‌های درمان
    دسترسی سریع
    • صفحه اصلی
    • فروشگاه
    • تبلیغات
    • تماس با ما
    • درباره ما
    • حریم خصوصی
    • شرایط بازنشر مطالب

    کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زوم لایف تنها با رعایت شرایط استفاده از مطالب، امکان‌پذیر است.

    ورود کاربران

    رمزتان را گم کرده‌اید؟ عضویت در سایت