زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

شاید اسم دیجیتال مارکتینگ و شرکت های بازاریابی دیجیتال را زیاد شنیده باشید اما شرکت های دیجیتال مارکتینگ با خدماتی که ارائه می دهند می توانند هزینه های استخدام یک نیروی متخصص برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال شرکت شما را تا 70 درصد کاهش دهند. اما سوال اصلی این است که شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت های دیجیتال مارکتینگ معمولا با خدماتی که ارائه میدهند شناخته می شوند که تمام این خدمات در بستر دیجیتال و برخط صورت می گیرد از جمله سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، سوشال مدیا مارکتینگ، عکاسی تبلیغاتی، تبلیغات فضای مجازی مانند ادز گوگل و ...

تک تک این خدمات یا مجموع آنها با هدف افزایش دیده شدن برند، افزایش ترافیک سایت، لیدجنریشن و در نهایت افزایش فروش و سود انجام می شود. برای اطلاع از تمام اصطلاحات و شاخه های بازاریابی دیجیتال، مقاله جامع دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف را مطالعه نمایید.

شرکت های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ

  • بهینه سازی موتور های جستجو

سئو به معنای کمک به بهبود رتبه یک وبسایت روی کلمات کلیدی مشخص و مرتبط با کسب وکار است که به مرور زمان میزان ورودی به سایت و فروش را افزایش می دهد. سئو به دلیل ماهیتی که دارد، همیشه در صدر لیست خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد.

انتخاب یک شرکت سئو قوی برای به ثمر نشاندن پروژه یکی از سخت ترین تحقیق ها می تواند باشد اما در مقاله وبسایت فارنت، تمامی موارد در انتخاب بهترین شرکت سئو لحاظ شده است. حتما توجه کنید شرکت سئو طبق قوانین گوگل و بصورت کلاه سفید یا خاکستری کار کند و به سمت مواردی که برای گوگل حساسیت زا است؛ نرود.

  • طراحی و توسعه وبسایت

طراحی سایت را می توان دروازه اصلی ورود به دنیای رقابتی دیجیتال دانست. بدون داشتن وبسایت سئو، تبلیغات ادز، کلیکی و ... معنایی ندارد؛ در اصل طراحی سایت ابتدایی ترین و در عین حال مهم ترین خدمتی است که می توان از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ انتظار داشت.

سایت می بایست کاملا ریسپانسیو، موبایل فرندلی، با قالب کدنویسی صحیح و با سرعت خوب طراحی شود و موارد UI و UX در آن لحاظ شده باشد. مشاهده نمونه کار های شرکت دیجیتال مارکتینگ تا حد زیادی شما را با نحوه طراحی آن ها آشنا می کند.

  • طراحی گرافیکی

طراحی پوستر، اسلایدشو، تصاویر و ... هم برای وبسایت و هم برای شبکه های اجتماعی بسیار موثر است. آژانس های دیجیتال مارکتینگ فول سرویس معمولا خدمت طراحی گرافیکی و دیزاین را برای مشتریان خود ارائه می دهند. استفاده از تصاویر طراحی شده می تواند نقش موثری برای پیشبرد اهداف مارکتینگ داشته باشد و برای جلب نظر مخاطبان شما لازم است.

  • خدمات عکاسی

شاید برخی از کسب و کار ها احساس کنند که از دریافت خدمات عکاسی بی نیاز هستند اما نکته بسیار مهم در عکاسی از محصولات یا محیط کسب و کار بصورت حرفه ای نسبت به تصاویر ساده عکاسی شده با دوربین تلفن همراه است که تفاوت کیفیت و ادیت ها کاملا در نتیجه تاثیرگذار است.

  • تبلیغات PPC

PPC یا تبلیغات کلیکی نیز یکی از پر اهمیت ترین تبلیغات در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که به وفور در وبسایت های خبری آن ها را می بینید. این نوع تبلیغات عموما به شکل بنر هایی اطراف وبسایت ها نمایش داده می شوند و علاوه بر اثرگذاری در افزایش آگاهی از برند، می توان روی فروش حاصل آن نیز حساب باز کرد.

  • سوشال مدیا مارکتینگ

چرا، چگونه و چطور در شبکه های اجتماعی حضور قدرتمندی داشته باشید؟ استراتژی سوشال مدیا مارکتینگ یا SMM دقیقا همان چیزی است که به رشد کسب و کار شما در سوشال مدیا مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و ... کمک می کند. اما چرا نیاز به استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های بزرگ و کوچک تا این اندازه حس میشود؟

  • افزایش حضور افراد جامعه هدف در شبکه های اجتماعی نسبت به انجمن های اینترنتی
  • با استفاده از قدرت این شبکه ها، می توان پیامی شخصی سازی شده به مخاطبان بدهید.
  • گرفتن نتایج متمرکز و هدفمند
  • شفافیت و امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان
  • و ...

برخی دیگر از خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ فول سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوا تصویری، متنی و ویدئویی
  • بهبود نرخ تبدیل
  • بازاریابی موتور های جستجو (گوگل ادز)
  • اینفلئونسر مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • و ...

برون سپاری به شرکت های دیجیتال مارکتیگ چقدر هزینه دارد؟

هزینه دیجیتال مارکتینگ

هزینه های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ همانطور که قیمت استخدام یک وکیل یا یک آرایشگر ممکن است متفاوت باشد، از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. همواره رنج و سطح قیمتی برای هر خدمتی مشخص است اما بسته به تجربه، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده، طیف وسیعی از قیمت‌ها وجود دارد که شرکت های دیجیتال مارکتینگ آن را دریافت می‌کنند.

خدمات جامع دیجیتال مارکتینگ بسته به صنعت و سطح رقابت، ممکن است بین 50 تا 100 میلیون تومان در ماه برای شرکت شما هزینه داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این کار را فقط زمانی انجام دهید که شرکت شما درآمد قابل توجهی داشته باشد و در مرحله ای باشید که می خواهید رشد عالی در تمامی زمینه ها داشته باشید. برای اکثر مشاغل کوچک و متوسط، کارآمدترین استفاده از بودجه این است که مشخص کنید کدام بخش از بازاریابی دیجیتال بیشترین سود و نیاز به توجه در کوتاه، میان و بلند مدت دارد.

به عنوان مثال هزینه طراحی سایت معمولا یک بار است و با توجه به قیمت های فعلی و بسته به نیاز های شما، می تواند از 10 تا 100 میلیون تومان متفاوت باشد. هزینه های سئو و بهینه سازی معمولا ماهانه محاسبه و دریافت می شوند که آن هم کمتر از مبلغ 7 میلیون تومان برای شرکت های معتبر و با سابقه نیست.

برای مطالعه بیشتر در مورد اهمیت خدمات سئو در دیجیتال مارکتینگ، این مقاله از خبرگزاری تحلیل بازار بسیار کمک کننده است.

به همین دلیل بهتر است پیش از شروع استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند سئو و سوشال مدیا، بودجه خود را تنظیم کنید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود