زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

با خرید تیشرت به کودکان کار کمک کنید

با خرید تیشرت به کودکان کار کمک کنید

با خرید تیشرت به کودکان کار کمک کنید

مردی درشت اندام با لباسی مخصوص به خود و قابلیت‌های فیزیکی ماورایی. این احتمالا ذهنیت همه ماست وقتی کلمه سوپرمن را می‌شنویم.

سوپرمن یک شخصیت ابرقهرمان در کمیک‌های آمریکاییست و به زمین می‌آید و از کودکی متوجه نیروهای عجیب در بازوان و پوست نفوذناپذیر خود می‌شود. قهرمان این داستان تصمیم می‌گیرد از قدرت خود جهت منافع بشری استفاده کند و بنابراین در بزرگسالی سعی می‌کند با جرم و جنایت مقابله کند و برای این‌که شناخته نشود از نام مستعار سوپرمن استفاده می‌کند.

حال بگذارید درباره سوپرمن در دنیای واقعی و امروزی صحبت کنیم. سوپرمن واقعی می‌شود کسی که می‌تواند به دیگری کمک کند و گره‌ای از گره‌های اطرافیانش باز کند. هرچه‌قدر هم این کمک کوچک باشد. با این توصیف، سوپرمن مفهومی بعید و غیرقابل دسترس نخواهد بود و هر کدام از ما می‌توانیم ابرقهرمان داستان شویم. فقط کافی‌ست دست همدیگر را بگیریم. دوست دارید با خرید تیشرت ورزشی به کودکان کار کمک کنید.

کمپین سوپرمن مل اند موژ را بیشتر بشناسید

می‌دانستید سوپرمن تا حالا در مترو تهران زندگی خیلی‌ها را نجات داده؟ شمیلا یکی از آن‌هاست. شمیلا دختر با استعدادی بود که از دستفروشی در مترو به فیلم خورشید و تمجید کیت بلانشت در جشنواره‌ی ونیز رسید. اما چطور؟

شمیلا یکی از 1000 کودک کاری بود که مدرسه‌ی صبح رویش خانه‌ی دوم آن‌هاست. خانه‌ای برای آموزش و توانمندسازی این بچه‌ها. بچه‌هایی که در این مدرسه بازیگری، آهنگری، حسابداری و هر کاری که به جز بزهکاری را یاد می‌گیرند. این مدرسه مثل کریپتون سیاره سوپرمن زندگی‌های زیادی را نجات داده است، کاری که ما هم می‌توانیم انجام دهیم چون ما سوپرمن هستیم.

روز جهانی حمایت از کودکان کار، ایده‌ی طراحی و تولید اولین ورژن تیشرت‌های سوپرمن را به ما الهام کرد. مسیری که عایدی آن برای حمایت از همین بچه‌ها و موسسه‌های معتبری مثل صبح رویش استفاده می‌شود. باعث افتخار ماست که در این مسیر همکاری vv و حمایت‌های شما را داریم و کنار هم قرار است اتفاق‌های بزرگی را رقم بزنیم.

کمپین سوپرمن مل اند موژ در حمایت از کودکان کار

متاسفانه در حال حاضر، حدود 300 میلیون کودک کار در جهان وجود دارد. این کودکان در معرض آسیب‌های جدی روانی، اجتماعی، جسمی و روحی هستند و مشغول به کارهایی هستند که در توان دستان کودکانه‌شان نیست. این کودکان معصوم که از تجربه دوران شیرین کودکی و تحصیل محروم شده‌اند، مثل سایر کودکان جهان حق زندگی سالم و آرام دارند؛ پس لازم است هر یک از ما در حد توان خود دست این نونهالان را بگیریم و با آن‌ها مثل فرزندان خود برخورد کنیم و کاری کنیم به جایی برسیم که هیچ کودکی مجبور به کار نباشد.

در این راستا ما در مل اند موژ می‌خواهیم با فروش تیشرت ورزشی زنانه و مردانه سهمی در کمک به اطرافیانمان برای ساخت جهانی بهتر و شادتر داشته باشیم؛ تیشرت‌های سوپرمن جهت حمایت از کودکان کار تولید شده‌اند و تمام درآمد حاصل از تولید و فروش این تیشرت‌ها به موسسات خیریه اختصاص داده می‌شود. صبح رویش، موسسه خیریه کودکان کار،‌ در همین راستا فعالیت می‌کند و امکان تحصیل و آموزش برای کودکانی که توانایی مالی لازم را ندارند، فراهم می‌کند که تمامی درآمد حاصل از خرید و لطف شما به این موسسه تعلق می‌گیرد.

خرید تیشرت ورزشی سوپرمن از مل اند موژ

اگر شما هم مایلید در این کمپین شرکت کنید، برای خرید آنلاین تیشرت ورزشی سوپرمن به شعب مل اند موژ مراجعه کنید، یا این‌که به‌راحتی سفارش خود را از طریق وبسایت مل اند موژ ثبت کنید و تیشرت را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود