زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

مزایا و معایب اسکالپ؛ 9 مزیت اسکالپ و 4 تا از معایب آن

مزایا و معایب اسکالپ؛ 9 مزیت اسکالپ و 4 تا از معایب آن

مزایا و معایب اسکالپ؛ 9 مزیت اسکالپ و 4 تا از معایب آن

اسکالپ سر مانند هر روشی دارای مزایا و معایبی است و دانستن آنها برای هر شخصی که می خواهد اسکالپ سر انجام دهد ضروری است. در این مقاله ما 9 مزیت اسکالپ و 4 عیب آن را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

در صحبت هایی که با مراجعه کنندگان خود که می خواستند درمان اسکالپ دریافت کنند داشتم، متوجه شدم که آنها از اینکه در جوانی دچار کم پشتی مو شده اند بسیار ناراحت هستند و روند ریزش موی خود را روز به روز می بینند. بسیاری از داروها مانند ماینوکسیدیل برای جلوگیری از این ریزش مو و روند آن استفاده می شود، اما به هر دلیلی پس از قطع ریزش مو با شدت بیشتری عود می کند.

استفاده از داروها به صورت متناوب اثر می کند اما پس از مدتی اثر خود را از دست می دهد و این روند را تسریع می کند. در نهایت با دیدن پوست سر در اینترنت تصمیم می گیرند اسکالپ را به عنوان راهی برای غلبه بر کم پشتی موهای خود بدون استفاده از دارو امتحان کنند، اما از مزایا و معایب آن آگاهی ندارند و این موضوع آنها را دچار تردید می کند. در اینجا با بررسی جوانب مثبت و منفی اسکالپ سر به این شک پایان می دهیم.

9 مزیت انجام اسکالپ سر 

100 درصد نتیجه بخش است 

افرادی که سعی در رشد مجدد موهای خود داشته اند، می توانند منظور من از یک فرآیند خسته کننده را درک کنند. امتحان کردن محصولات گران قیمت و بی فایده بدون نتیجه مناسب، پس از مدتی شما را ناامید می کند. امتحان SMP جایگزینی است که شما را از تمام مواد شیمیایی قبلی رها می کند و به شما احساس آزادی می دهد. دیگر نیازی نیست ماینوکسیدیل و تاپیک را امتحان کنید. در واقع اسکالپ یک زیر مجموعه ای از تاتو می باشد و درصد شکست در آن مثل کشات مو معنی ندارد. 

بدون عوارض جانبی

  • تاتو مو هیچ عارضه ای ندارد. برخلاف کاشت مو که با اسکار و ریزش مو در پشت سر همراه است.
  • بدون برش و بدون هیچ گونه زخم و اسکار
  • بدون مواد شیمیایی
  • احتمال عفونت کم است زیرا هیچ برشی وجود ندارد و سوزن ها مهر و موم شده اند
  • درمان غیر تهاجمی
  • هزینه های ان در مقایسه با راه حل های دیگر مقرون به صرفه است

قیمت مناسب

استفاده از داروها و شامپوها بسیار پرهزینه است و مجبورید بارها و بارها آن ها را بخرید که به این معنی است که باید بیشتر و بیشتر پول خرج کنید. همچنین در مقایسه با کاشت مو، درمان اسکالپ بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. همچنین شما نیازی به هیچ محصول مراقبتی ندارید و می توانید پول خود را در جیب خود نگه دارید.

نتیجه سریع و زودبازده

درست پس از اولین جلسه، می توانید تفاوت بین پوست سر خود را قبل از اسکالپ و بعد از آن ببینید. بعد از جلسه دوم بیش از 80 درصد نتیجه نهایی خود را خواهید گرفت و این یعنی این روش سریع است و نتیجه بعد از 2 هفته ظاهر می شود.

نقاهت کوتاه 

در فرآیند میکروپیگمنتیشن پوست سر، فولیکول‌های مو با هزار پوکه که توسط سوزن انجام می‌شود شبیه‌سازی می‌شوند. این ضربه ها باعث ایجاد زخم های ریز می شود که پس از چند روز خوب می شود و این زمان بهبودی است. به عنوان مثال، می توانید تصور کنید که مدت زمان بهبود زخم سوزن روی دست شما چقدر طول می کشد

عدم نیاز به مراقبت طولانی مدت

یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده تاتو مو یا اسکالپ عدم نیاز به محصولات مراقبت پس از آن است. چند محدودیت ساده برای هفته اول وجود دارد و بعد از آن می توانید با محدودیت های کمی به زندگی عادی بازگردید. فقط شنا، اتاق بخار و برنزه کردن به مدت 28 روز مجاز نیست و سایر فعالیت ها مجاز است. شما می توانید مراقبت های  بعد کار را در سایت اسکالپ ایرانیان scalpiranian.com مشاهده کنید.

ظاهر شیک

با انجام اسکالپ کامل یا اسپورت، می توانید ظاهری شیک و تراشیده داشته باشید که شما را جوان تر می کند. این احساس وقتی در بین دوستان و خانواده خود هستید، اعتماد به نفس شما را بازیابی می کند. بسیاری از افراد قبل از انجام میکروپیگمنتیشن پوست سر از احساسات خود می ترسند، اما باور کنید، این یک تجربه عالی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

ماندگاری طولانی مدت

میکروپیگمنتیشن پوست سر بین 3 تا 5 سال طول می کشد. رنگدانه ها روی پوست سر شما نمی ریزند و بسته به نوع پوست شما پس از چند سال محو می شوند. از طرف دیگر، می توانید اسکالپ خود را با قیمتی مقرون به صرفه ترمیم و تمدید کنید و همیشه ظاهری تازه داشته باشید.

پوشش جای زخم و اسکار

یکی از کاربردهای تاتو مو پنهان کردن اسکارها و عیوب روی پوست است، چه این اسکارها با جراحی یا مادرزادی ایجاد شوند.

معایب اسکالپ سر

1. احساس خالکوبی روی پوست سر

علاوه بر احساس فوق العاده اعتماد به نفس، ممکن است گاهی اوقات احساس کنید که این یک خالکوبی روی سر من است و نه موهای واقعی. با این حال، این احساس شماست، اما دیگران اینطور فکر نمی کنند و نمی توانند آن را تشخیص دهند. آیا مردم فکر می کنند این مو با ماینوکسیدیل یا تاپیک است؟

2. مراقبت یک هفته ای 

پس از انجام ساکالپ باید به مدت 3 روز از شستن سر خودداری کنید و به مدت یک هفته از تعریق بیش از حد خودداری کنید که شما را از هرگونه ورزش برای یک هفته منع می کند. در مقایسه با روش های دیگری مانند کاشت مو، یک مراقبت پس از آن بسیار ابتدایی و ساده است اما همچنان یک عیب است.

3. سر اصلاح شده با مدل موی ثابت

یکی دیگر از معایب اسکالپ برای طاسی داشتن یک مدل موی ثابت است. برای افرادی که طاسی دارند و می خواهند اسکالپ را انجام دهند، تنها داشتن سر تراشیده شده تنها گزینه است. با این حال، با طاسی، مدل مو وجود ندارد، بنابراین من معتقدم که باید آن را به عنوان یک محدودیت به حساب آورد، نه یک اشکال.

4. محو شدن اتفاق می افتد

لازم به ذکر است که تاتو مو دائمی نیست و فقط 3. 5 سال ماندگاری دارد. بنابراین، در نتیجه، محو شدن یک روز شروع خواهد شد. علیرغم اینکه مراقبت های پس از آن می تواند طول عمر اسکالپ را افزایش دهد، پس از چند سال نیاز به ترمیم میکروپیگمنتیشن پوست سر شما هست. 

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود