زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

ویژگی‌های تشک طبی برای دیسک کمر که قبل از خرید باید بدانید!

ویژگی‌های تشک طبی برای دیسک کمر که قبل از خرید باید بدانید!

ویژگی‌های تشک طبی برای دیسک کمر که قبل از خرید باید بدانید!

امروزه یکی از عارضه‌ هایی که در بسیاری از سالمندان و حتی قشر جوان جامعه دیده شده است دیسک کمر می‌ باشد. یکی از اصلی‌ ترین مواردی که در درمان دیسک کمر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است خرید تشک طبی می‌ باشد. بدن باید در زمان خواب در بهترین حالت خود قرار گیرد، در نتیجه خرید بهترین تشک برای دیسک کمر باید عضلات شما را در وضعیت مناسبی قرار دهد.

تشک رویال مد نمایندگی رسمی محصولات رویال مد در اصفهان در ادامه شما را با ویژگی‌ هایی که تشک طبی باید داشته باشد بیشتر آشنا خواهد کرد. در صورت خرید تشک طبی در اصفهان می توانید با کارشناسان این مجموعه با شماره 09133332940 تماس حاصل فرمایید.

با انواع تشک‌ برای کمر درد آشنا شوید

تشک طبی در انواع متنوعی تولید و طراحی شده‌ اند و دارای مدل‌ های بسیار گوناگونی هستند. بهترین تشک برای دیسک کمر می‌ تواند دردهای مختلف را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

امروزه سؤالات بسیار متنوعی در خصوص تشک طبی پرسیده شده است؛ البته به صورت کامل و قطعی نمی‌ توان یک برند و یک نوع را به عنوان بهترین تشک برای دیسک کمر در نظر گرفت. زیرا در هنگام خرید تشک‌ های طبی باید ویژگی‌ های فردی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین نوع را خریداری کرد

با این حال متخصصین ارتوپد 3 نوع تشک را به عنوان بهترین تشک برای دیسک کمر در نظر گرفته‌ اند که شما را با آن‌ ها آشنا خواهیم کرد. در هنگام خرید تشک طبی بهتر است با این 3 نوع تشک بیشتر آشنایی داشته باشید:

  • تشک مموری فوم

یکی از جدیدترین تشک‌ های طبی می‌ توان به تشک مموری فوم اشاره کرد، این تشک‌ ها برای رفع و درمان دیسک کمر مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از اصلی‌ ترین ویژگی‌ هایی که می‌ توان برای تشک مموری فوم بیان کرد، پشتیبانی مناسب برای ستون فقرات می‌باشد.

استفاده از این محصول می‌ تواند در درمان این پروسه به شما کمک شایانی کرده باشد، زیرا هنگام دراز کشیدن بر روی این تشک ، تشک به صورت کامل فرم بدن فرد را به خود می‌گیرد. نکته‌ ای که در هنگام خرید تشک مموری فوم باید در نظر داشته باشید برند تشک می‌ باشد. بهتر است بهترین برند تشک طبی را در این راه خریداری کنید تا کیفیت بالایی را داشته باشند.

  • تشک پنبه‌ ای

از گذشته‌ها تا به امروز تشک‌ های پنبه‌ ای به عنوان تشک طبی شناخته شده است. به جرئت می‌ توان گفت این تشک‌ ها دارای تمامی ویژگی‌ های تشک‌ های طبی هستند. سفتی این تشک‌ ها در حد متوسط می‌ باشد و هیچ نوع فشاری را به ستون فقرات شما وارد نخواهد کرد. در صورتی که شما به هزینه‌ هایی که در این راه باید پرداخت کنید فکر می‌ کنید، این تشک‌ ها قیمت‌ های مقرون‌ به‌ صرفه‌تری نسبت به دیگر انواع خود دارند.

  • تشک هیبریدی

تشک‌ های هیبریدی به عنوان تشک‌ های مدرن طبی به شمار می‌ روند. در حقیقت این تشک‌ ها از فنر و چند لایه بر روی آن طراحی شده‌ اند؛ در نتیجه می‌ توانند پشتیبانی مناسبی برای ستون فقرات به وجود آورد. انعطاف پذیری که این تشک ارائه داده است استاندارد بوده، در نتیجه برای درمان دیسک کمر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

میزان سفتی تشک را در نظر بگیرید

میزان سفتی و نرمی تشک به چه عواملی بستگی دارد؟

در صورتی که شما نیز از کمر درد رنج می‌ برید باید به سراغ خرید تشک مناسب بروید. امروزه بسیاری از افراد بر این باور هستند که تشک‌ های سفت بهترین گزینه برای دیسک کمر به شمار می‌روند؛ این در حالی است که این باور کاملاً غلط می‌باشد!

در صورتی که میزان نرمی و سفتی تشک مناسب باشد می‌ تواند از بروز دردهای کمر جلوگیری کند. در نتیجه در هنگام خرید تشک طبی به این نکته باید توجه داشته باشید. استاندارد بودن سفتی تشک یک ویژگی اصلی برای تشک طبی به شمار می‌رود. در حقیقت تشک‌ هایی که سفت هستند نمی‌ توانند انحنای طبیعی ستون فقرات به حفظ کنند و می‌ توانند مشکلات بسیاری را برای افراد به وجود آورند.

برخی از عارضه‌هایی که تشک سفت به وجود می‌آورند عبارت‌اند از:

  • افزایش فشار روی شانه‌ها و لگن
  • خارج کردن ستون فقرات از انحنای طبیعی آن
  • عدم مطابقت کامل با بدن
  • به ارتفاع تشک طبی خود توجه کنید

در هنگام خرید تشک بهتر است به ارتفاع آن نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشید. هر چه میزان ارتفاع تشک طبی بیشتر باشد، میزان سفتی آن نیز کمتر خواهد بود. در نتیجه تشک‌ های استاندارد نباید ارتفاع کمی داشته باشند، زیرا تشک‌ هایی که ارتفاع کمی دارند سفت‌ تر خواهند بود. علاوه بر این موضوع ارتفاع تشک به صورت مستقیم بر روی میزان انعطاف پذیری تشک نیز تأثیر خواهد گذاشت.

افرادی که با کمر درد دست و پنجه نرم می‌ کنند باید بتوانند به راحتی بر روی تشک جا به جا شوند. این در حالی است که اگر این افراد از تشک‌ های سفت استفاده کنند در هنگام جا به جایی و بلند شدن از روی تخت دچار مشکل خواهند شد. در چنین حالتی فرد احساس درد بیشتری خواهد داشت؛ در نتیجه در هنگام خرید تشک طبی باید به ارتفاع آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نکات نگهداری از تشک

یکی از سؤالاتی که امروزه برای بسیاری از افراد در خصوص تشک طبی به وجود آمده است این است که این تشک‌ ها را باید به چه صورت نگه دارید کرد؟

در ادامه نکات نگهداری از تشک را برای شما ذکر کرده‌ایم. این عوامل به صورت مستقیم می‌توانند بر روی طول عمر تشک تأثیر بگذارند.

نکات نگهداری از تشک عبارت‌اند از:

  • محل قرارگیری تشک در تخت
  • استفاده از محافظ تشک
  • شستشوی منظم ملحفه‌ها
  • جلوگیری از ورود حیوانات خانگی به روی تشک
  • چرخاندن تشک
  • روی تخت نپرید
  • دقت در هنگام جا به جا کردن تشک
  • از ورود مهمان‌های ناخواسته به منزل خود پیشگیری کنید.
  • تابش نور آفتاب بر روی تشک
  • شستشوی تشک

تشک طبی برای دیسک کمر

میزان پشتیبانی تشک شما باید استاندارد باشد

این نکته مانند دیگر نکاتی که در بالاتر برای شما بین کردیم برای حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. تشک‌ هایی که برای دیسک کمر طراحی می‌ شوند باید بتوانند ستون فقرات را به صورت کامل پوشش دهند. در صورتی که ستون فقرات فرد در یک راستا قرار نگرفته باشد، کمر وی فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد.

علاوه بر این موضوع باعث می‌ شود که در ناحیه‌های لگن ، کمر و گردن احساس درد بیشتری داشته باشد. این در حالی است که اگر تشک طبی شما استانداردهای لازمه را داشته باشد، وضعیت کمر در حالت طبیعی نگه داشته می‌شود. در نتیجه در صورتی که شما قصد دارید بهترین تشک برای دیسک کمر خریداری کنید به این نکته توجه داشته باشید.

به خاصیت ضد حساسیت تشک توجه کنید

از دیگر نکاتی که شما در هنگام خرید تشک طبی باید به آن توجه داشته باشید خاصیت ضد حساسیت آن می‌باشد. بسیاری از افرادی که امروزه از دیسک کمر رنج می‌برند در هنگام خرید بهترین تشک را، تشکی مبینند که خاصیت ضد حساسیتی داشته باشد. تشک‌هایی که ضد حساسیت باشند، از بروز هر نوع حساسیت برای فرد جلوگیری خواهند کرد. در نتیجه در هنگام خرید بهتر است در خصوص این خاصیت از فروشنده خود سؤال کنید.

با رویال دیگر نگران کمر درد خود نباشید!

در صورتی که شما به دنبال درمان دیسک کمر خود هستید، پیشنهاد ما محصولات شرکت رویال می‌ باشد. به صورت کلی تمامی محصولات شرکت رویال در انواع مختلف معمولی، طبی، مسافرتی، هوشمند و.. می‌ باشد. شرکت رویال در تولید تشک طبی خود از باکیفیت‌ ترین مواد اولیه و به‌روز ترین تکنولوژی استفاده کرده است. همین امر باعث شده است تا محصولات شرکت رویال در این خصوص حرف اول را بزند.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود