زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

سفر به ماسال، شهری بر فراز ابرها

سفر به ماسال، شهری بر فراز ابرها

سفر به ماسال، شهری بر فراز ابرها

ماسال یک منطقه سرسبز و خوش آب و هوا در گیلان است که در میان کوه‌های تالش قرار دارد. منظره ماسال، یک شهر سرسبز و کوچک در بالای کوه و بر فراز ابرهاست. این منظره رویایی، باعث شده افراد زیادی برای سفر و بازدید از این منطقه مشتاق باشند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، باید در یک مکان مناسب اقامت داشته و چندروزی را برای گشت و گذار در شهر وقت بگذارید. ما در این مقاله تصمیم داریم بهترین هتل های ماسال برای اقامت شما را معرفی کنیم. همراه ما باشید!

آشنایی با ماسال و جاذبه های آن

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، ماسال یکی از مناطق گیلان به شمار می‌رود که حدود 55 کیلومتر از رشت و 60 کیلومتر از تالش فاصله دارد. در واقع ماسال یک منطقه کوهپایه‌ای است و اگر از دور به آن نگاه کنید، منظره یک شهر که بر فراز ابرها و بالای یک کوه قرار دارد را خواهید دید.

آب و هوای بی‌نظیر، مراتع سرسبز و جاذبه‌های گردشگری این منطقه، باعث شده تا هر ساله، گردشگران زیادی از آن بازدید کنند و اکثر افرادی که به گیلان سفر می‌کنند، چندروزی را در ماسال سپری می کنند. از جمله مهمترین جاذبه ‌های ماسال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ییلاق اولسبلانگاه
  • ییلاق سوچاله
  • ییلاق تلارگاه
  • ییلاق اسپی دشت
  • دشت النزه
  • غار آویشو
  • آبشارهای ماسال
  • قلعه کول
  • بام ماسال
  • پارک ساحلی ماسال
  • پارک جنگلی ریزه مندان
  • و بسیاری مکان‌های دیدنی و طبیعی دیگر

لیست بهترین هتل ها در ماسال

با توجه به اینکه در تمام فصول سال، به خصوص بهار و اواخر تابستان، افراد زیادی از ماسال دیدن می‌کنند، هتل های زیادی در این شهر وجود دارد. تنوع تعداد هتل‌ها درعین‌حال که باعث می‌شود که گردشگران مشکلی برای اقامت در این منطقه نداشته باشند، اندکی انتخاب بهترین هتل را برای آن‌ها سخت می‌کند. از همین رو ما چند مورد از بهترین هتل های ماسال را به شما معرفی می‌کنیم تا برای اقامت و پیدا کردن یک هتل خوب در این شهر دچار مشکل نشوید.

هتل راتینس

راتینس بهترین هتل در ماسال به شمار می‌رود و یک هتل 4 ستاره است. این هتل، در 4 کیلومتری بلوار ماسال به شاندرمن قرار دارد. با وجود اینکه، این هتل تازه تاسیس است و در سال 1398 افتتاح شده، ولی در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

چشم انداز فوق‌العاده این هتل از کوه و جنگل و طبیعت بی‎بدیل ماسال، یکی از اصلی­ترین دلایل محبوبیت هتل راتینس است. البته نباید خدمات و امکانات بی‌نظیر هتل را هم نادیده گرفت. اگر به دنبال اقامت در یک هتل لوکس هستید، این هتل اولین انتخاب برایتان خواهد بود.

هتل آریانا

هتل آریانا، دومین هتل لوکس در ماسال به شمار می‌رود. آریانا یک هتل 3 ستاره است، که در یک موقعیت کوهستانی و در دل جنگل‌های ماسال قرار دارد. چشم‌انداز این هتل فوق العاده است و اقامت آرام و لذت بخشی را به مسافران هدیه می‌دهد. بسیاری از جاذبه ‌های گردشگری ماسال، مثل ییلاق اولسبلانگاه، در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل سامان

یکی دیگر از بهترین هتل های ماسال، هتل سامان نام دارد که در 10 کیلومتری ماسال، و در روستای گنذر قرار گرفته است. این هتل به صورت 2 طبقه ساخته شده و به مسافران امکان می‌دهد در یک منطقه روستایی و کوه‌پایه‌ای اقامت داشته و از طبیعت بی‌نظیر این منطقه لذت ببرند.

هتل آپارتمان مرزبانی شاندرمن

این هتل یک هتل 2 ستاره است و در خیابان شهید حسین زاده ماسال قرار دارد. این هتل به نسبت قیمت خود، امکانات و خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‎دهد. در رستوران هتل هم، انواع غذاهای ایرانی سنتی و مدرن سرو می‌شود. اگر به دنبال یک هتل با قیمت مناسب در ماسال می‌گردید، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هتل فردین معصومی

هتل رستوران فردین معصومی، یک هتل 3 ستاره در نزدیکی ییلاق اولسبلانگاه است. بسیاری از اتاق‌های این هتل رو به جنگل هستند. این هتل به جنگل معروف گیسوم هم بسیار نزدیک است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

هتل های ماسال

رزرو متنوع ترین هتل های ماسال در فلای تودی

در بخش‌های قبلی سعی کردیم برخی از بهترین هتل های ماسال را به شما معرفی کنیم. اما بسیاری از مسافران با دغدغه قیمت هتل هم روبرو هستند. اگر در خصوص قیمت رزرو هتل‌های این شهر کنجکاو هستید، باید به شما بگوییم که قیمت هتل‌ها با توجه به امکانات و کیفیتی که دارند و خدماتی که ارائه می‌کنند، متفاوت خواهد بود. همچنین ممکن است قیمت رزرو هتل در ماسال در روزهای خاصی از سال کمتر و در روزهای دیگر بیشتر باشد. به شما توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل ارزان‌قیمت و اطلاع از تخفیف ها، به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

متنوع ترین هتل های داخلی را می‌توانید در این سایت رزرو کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال هتل لوکس باشید یا هتل های اقتصادی و ارزانقیمت، پس از ورود به این سایت و مشخص کردن مقصد می‌توانید فهرستی از انواع هتل را مطابق با بودجه و سلیقه خود مشاهده کرده و رزروتان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

سفر به ماسال

جمعبندی

در این مطلب سعی کردیم لیست کاملی از بهترین هتل های ماسال را به شما عزیزان معرفی کنیم. به عنوان نکته پایانی، به شما توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل در این شهر با قیمتی ارزان، از وب سایت فلای تودی کمک بگیرید. این سایت با ارائه خدمات بی‌نظیر در زمینه خرید بلیط و رزرو هتل، مسافرت را برای شما بسیار راحت‌تر کرده و شما می‌توانید با خیال راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مقدمات سفر خود به مقصد محبوبتان را، فراهم کنید.  رزرو هتل و دریافت بلیط از طریق فلای تودی بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و به دلیل اینکه به صورت آنلاین انجام می‌شود، باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود