زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

خرید ساک پارچه ای ساده رنگی 100 عددی برای بسته بندی مزون از کجا؟

خرید ساک پارچه ای ساده رنگی 100 عددی برای بسته بندی مزون از کجا؟

خرید ساک پارچه ای ساده رنگی 100 عددی برای بسته بندی مزون از کجا؟

ساک دستی پارچه ای یک گزینه ایده آل برای بسته بندی اغلب کالاها، برای کسب و کارهای مختلف، خصوصا بسته بندی مزون ها به شمار می آید. آن ها بادوام، و قوی و مقاوم هستند و می توانند در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی کنند.

ساک دستی های پارچه ای در کنار جعبه آماده بسته بندی شیکی برای مزون ها هستند. این ساک دستی ها همچنین از ساک دستی آماده ارزان تر بوده و ماندگارترند. چاپ بر روی این ساک دستی ها در تعداد کم نیز امکان پذیر می باشد و می تواند علاوه بر بسته بندی لباس ها به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده شود. مزون ها اغلب برای بسته بندی داخلی آن ها از کاغذ پوستی نیز استفاده می کنند تا ظاهری لوکس و شیک به بسته بندی خود بدهند.

 چرا مزون ها باید از ساک دستی پارچه ای استفاده کنند؟

مزون ها از ساک دستی پارچه ای استفاده می کنند زیرا مشتریان این ساک دستی ها را دوست دارند و از دریافت آن ها استقبال می کنند. دلایل علاقه مردم به استفاده از ساک دستی های پارچه ای عبارتند از:

  • می توانند جایگزین کیسه های نایلونی شوند، سازگار با محیط زیست هستند.
  • به راحتی تجزیه می شوند.
  • برای سلامت کاربران ایمن می باشند.
  • طرح های متنوع تر و شیک تری از کیسه های نایلونی دارند
  • باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.
  • می توانند بارها مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

ساک دستی های پارچه ای از نظر تنوع بسیار خوب هستند. آن ها دارای دسته های بندی و یا پانچی می باشند و همچنین دارای مدل های فلت و ته پاکت یا تمام پاکت هستند. ضمت آنکه دارای رنگ بندی های ساده و یا طرحدار نیز می باشند.

چرا ساک دستی های پارچه ای مقرون به صرفه می باشند؟

چرا ساک دستی های پارچه ای مقرون به صرفه می باشند؟

این ساک دستی ها قیمت بسیار خوبی دارند و در تیراژ بالا قیمت تمام شده ی آن ها با چاپ بسیار کمتر می باشد. همچنین تهیه آن ها در تیراژ کم نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. ساک دستی های پارچه ای برای مزون هایی که محدودیت بودجه دارند، بسیار مناسب است و به تنهایی بسته بندی شیکی می تواند باشد. در نتیجه آن ها می توانند با صرف هزینه ای مناسب بسته بندی زیبایی داشته باشند که ماندگار است و توسط مشتریان دور انداخته نمی شود و تا ماه ها نگه داشته می شود. از این نظر این ساک دستی ها با توجه به مدت زمان استفاده، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.

مزایای ساک دستی های پارچه ای برای مزون ها چیست؟

ساک دستی های پارچه ای دوستدار طبیعت و قابل بازیافت هستند. ضمن آنکه این ساک دستی ها ساک دستی های پارچه ای از ماده ای ساخته شده اند که در برابر پارگی بسیار مقاوم است. این باعث می شود آن ها برای بسته بندی انواع محصولات، گزینه ایده آلی می باشند. زیرا این ساک دستی ها می توانند چندین بار مورد استفاده مجدد قرار گیرند که عمر مفید آن ها را بیشتر می کند، در نتیجه برند مزون را تا مدت طولانی تری نمایش می دهد.

این ساک دستی ها یک ابزار تبلیغاتی بسیار خوب هستند. در کنار ماندگاری بالا، فضای بسیار خوبی برای چاپ نام تجاری و لوگو مزون ها دارند. در نتیجه لوگو چاپ شده روی آن ها کاملا دیده می شود و در معرض دید همه ی افراد قرار می گیرد. بنابراین مزون ها بازخورد خوبی از این ساک دستی ها خواهند داشت.

بدلیل ماندگاری بجای کیسه های پلاستیکی استفاده می شوند و استفاده از آن ها را کاهش می دهند و از این منظر نیز به حفظ محیط زیست کمک می کنند. این ویژگی امروزه برای مشتریان اهمیت زیادی دارند و آن ها از برندهایی که حامی محیط زیست هستند، حمایت می کنند. بنابراین استفاده از این ساک دستی ها باعث محبوبیت برند می شود.

ساک دستی آماده چگونه سرعت بسته بندی شما را 100% افزایش می دهد؟ 

استفاده از ساک پارچه ای بعنوان ساک دستی آماده می تواند سرعت بسته بندی برای اغلب کسب و کارهای را بهبود بخشد. شما میتوانید بسته بندی خود را در تعداد پایین انجام داده و برای مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از ساک دستی آماده صرفه جویی در هزینه شما است. 

برای مشاهده قیمت و خرید ساک دستی آماده که از انواع آن میتوان به ساک دستی گلاسه آماده، ساک دستی کرافت آماده، ساک دستی آماده مزون، ساک دستی آماده ترحیم، پاکت و بگ لباس اشاره کرد، می توانید به صفحه ساک دستی آماده مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

تکنیک های ساخت و چاپ ساک دستی پارچه ای چیست؟

تکنیک های ساخت و چاپ ساک دستی پارچه ای چیست؟

می توان از روش های چاپ بسیار متنوعی استفاده کرد. روش چاپ ترجیحی ما روش چاپ سیلک اسکرین است. ساک دستی های پارچه ای با استفاده از چاپ سیلک اسکرین سریعتر آماده می شوند و با هزینه کمتری برای مشتریان تمام می شوند.

دوخت سنتی و دوخت اولتراسونیک توسط شرکت ما با مطالعات تحقیق و توسعه توسعه یافته است. دوخت اولتراسونیک اتصال مولکولی دو سطح مختلف با امواج صوتی بالا می باشد و استحکام بسیار بالایی دارد. این ساک دستی ها ظاهر بسیار تمیز و شیکی دارند و مرز دوخت آن ها مشخص نیست. از این نظر بر زیبایی آن ها افزوده می شود.

ابعاد در تولید ساک دستی های با تولید التراسونیک تنوع بالایی دارد اما تولید ساک دستی های پارچه ای با این روش اغلب در سایزهای استاندارد و متداول مرسوم است که تنوع سایزی بسیار خوبی نیز دارا می باشند. اما ساک دستی های دوخت به صورت دستی نیز استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی پاره یا خراب نمی شوند. لبه های ساک دستی ها در این روش نواردوزی می شود تا بر زیبایی، جذابیت و استحکام آن نها اافزوده شود. مزیت دیگر ایت روش این است که ساک دستی های دوختی را می توان با هر سایز دلخواه و غیرمتعارفی سفارش داد.

انتخاب نوع ساک دستی پارچه ای کاملا سلیقه ای بوده و به نظر و نیاز مشتری برمیگردد. زیرا هر دوی آن ها از نظر زیبایی و استحکام در یک سطح می باشند. ساک دستی های دوختی بدلیل اینکه نیروی کار انسانی آن ها را تولید می کند، کمی به لحاظ قیمت از روش التراسونیک گران تر می باشند.

خرید ساک پارچه ای بسته بندی مزون از کجا؟ 

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (ساک دستی پارچه ای، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله بگ پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09125786139 تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود