زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چند کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز

چند کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز

چند کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز

سفر بهترین راه برای رهایی از مشغله‌ها و دغدغه‌های زندگی امروزی است که فرصتی به شما می‌دهد تا با انرژی بیشتری به زندگی روزمره خود برگردید. تعطیلات نوروزی، بهترین زمان برای سفر است؛ زیرا طولانی‌ترین تعطیلاتی است که در طول سال برای شما پیش خواهد آمد.

مقاصد زیادی وجود دارند که برای یک سفر نوروزی می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. در میان تمامی این مقاصد، سفر به یک کشور اروپایی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. اگر قصد دارید در نوروز پیش رو با تور دور اروپا سفر کنید، بهتر است از هم‌اکنون به فکر برنامه‌ریزی و انتخاب مقصد مناسب باشید؛ به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز آشنا کنیم تا بتوانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

معرفی چند کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز

عید کجا بریم سفر خارجی؟ اگر این مقاله را می‌خوانید، به احتمال زیاد این روزها ذهنتان درگیر این پرسش شده است و به‌دنبال پاسخ آن هستید. ما سفر به کشورهای اروپایی را برای تعطیلات نوروز پیش رو به شما توصیه می‌کنیم. اگر درباره بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز کنجکاو هستید یا می‌خواهید با دانستنی‌های مهم پیش از خرید تور زوریخ آشنا شوید، در ادامه شما را با تعدادی از زیباترین کشورهای این قاره زیبا آشنا خواهیم کرد:

سوئیس؛ بهشتی زمینی در اروپا

قاره سبز به‌خاطر وجود طبیعت زیبا و خارق‌العاده خود معروف شده است. اگر به‌دنبال انتخاب بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز هستید و به طبیعت‌گردی علاقه دارید، سوئیس بهترین نقطه قاره سبز برای شما خواهد بود؛ جایی که همچون نگینی زیبا در قلب اروپا می‌درخشد. طبیعت سوئیس در سراسر قاره اروپا بی‌نظیر است و مانند آن را در هیچ جا در تور دور اروپا پیدا نمی‌کنید. با وجود اینکه بهار سوئیس بسیار سرد است، باز هم سفر به این کشور ارزش دارد و تجربه‌ای بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

فنلاند؛ کشور زیبای شفق قطبی

فنلاند یکی از زیباترین کشورهای شمال قاره اروپاست که می‌تواند انتخاب شما به‌عنوان بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز باشد. این کشور سردسیر و آرام شب‌هایی بسیار خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی دارد. تماشای منظره زیبای شفق قطبی در آسمان فنلاند نیز قطعاً یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات عمر شما خواهد بود.

اگر می‌خواهید تعطیلات عید نوروز را در مکانی با آب و هوای زمستانی بگذرانید، پایتخت فنلاند، هلسینکی، بهترین انتخاب شماست. این مکان با وجود معماری‌های زیبا، فوق‌العاده و جاذبه‌های دیدنی زیبا، هوش از سر شما خواهد برد. البته فنلاند و تمامی کشورهای منطقه اسکاندیناوی، جزء کشورهای ثروتمند و گران قاره اروپا هستند و برای گشت و گذار در آن‌ها به پول و منبع مالی بسیار مناسبی نیاز خواهید داشت.

سفر به اسپانیا؛ قلب تاریخ اروپا

مادرید تاریخی‌ترین شهر اسپانیا و اروپاست که با وجود بناهای تاریخی، جاذبه‌های شگفت‌انگیز و معماری فوق‌العاده خود، بهترین مقصد سفر شما خواهد بود. بارسلون یکی دیگر از شهرهای زیبا و دیدنی این کشور است که علاقه‌مندان فوتبال با سفر به آن بسیار شاد خواهند شد. این شهر علاوه بر شهرت بسیار زیاد خود در حوزه ورزش و فوتبال، طبیعتی زیبا و دیدنی در فصل بهار دارد؛ به‌طوری‌که با ورود به آن، از عطر شکوفه‌ها و گل‌های بهاری سرمست خواهید شد. پس اگر دوست دارید به یک کشور اروپایی سفر کنید که حال و هوای نوروزی را به شما القا کند، اسپانیا بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز خواهد بود.

فرانسه؛ مهد موزه‌های زیبا و دیدنی در اروپا

فرانسه کشوری اروپایی است که به‌دلیل وجود موزه‌های زیبا، تاریخی و هنری خود معروف شده است. تنوع موزه‌ها و آثار موجود در آن‌ها بسیار زیاد است و با سفر به این کشور، شما در دنیای هنر و زیبایی غرق خواهید شد. همچنین اماکن دیدنی دیگری مانند برج ایفل نیز در این کشور قرار دارند که بازدید از آن‌ها برای شما جذاب خواهد بود.

بهتر است قدم زدن در شانزلیزه یا خوردن یک قهوه در یکی از جاهای زیبای پاریس را نیز فراموش نکنید. شاید بتوان گفت به لحاظ مالی، فرانسه مقرون به صرفه‌ترین و بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز است؛ چراکه در فصل بهار، متقاضیان سفر به این کشور کمتر از فصل تابستان است؛ درنتیجه شما می‌توانید از تفریحات رایگان یا تخفیف‌های این فصل استفاده کنید.

سفر به پاریس در نوروز

ترکیه؛ محبوب‌ترین مقصد اروپایی برای ایرانیان

کشور ترکیه نه‌تنها بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز از نظر گردشگران ایرانی است، بلکه به ششمین مقصد توریستی پرطرفدار دنیا تبدیل شده است. یکی از مزایای سفر به ترکیه این است که برای رفتن به آن، نیازی به داشتن ویزا نیست. سواحل زیبا، جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده، موسیقی خیابانی دل‌نشین، غذاهای خوش‌طعم ترکی و... جزء دلایلی هستند که شما را برای بازدید از این کشور زیبا قانع می‌کنند.

گرجستان؛ کشور اورآسیایی دیدنی

گرجستان کشوری زیبا و دیدنی است که اروپایی و هم آسیایی محسوب می‌شود و البته بیشتر کشوری اروپایی است. گرجستان دومین مقصد پرطرفدار ایرانیان برای سفر است و سالانه گردشگران زیادی از ایران برای دیدن زیبایی‌های این کشور به اروپا سفر می‌کنند. تفلیس، پایتخت زیبای این کشور است که برای رفتن به آن به ویزا نیازی ندارید و با یک پرواز مستقیم می‌توانید از تهران به این شهر زیبا سفر کنید.

چهار فصل بودن و آب و هوای متنوع گرجستان در تمامی فصول سال، این کشور را به بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز و برای سفر در هر چهار فصل تبدیل کرده است. لذت بردن از چشمه‌های آب گرم، بازدید از کلیساها و مساجد دیدنی و آثار تاریخی متنوع، تعدادی از تفریحات متنوع شما در طول سفرتان به گرجستان خواهند بود.

یونان؛ کشوری ساحلی با داستان‌های تاریخی شنیدنی

یونان به‌دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریای اژه، سواحلی بسیار دیدنی و زیبا دارد که سالانه تعداد زیادی از گردشگران را برای بازدید از آن‌ها ترغیب می‌کند. یونان کشوری تاریخی در همسایگی ترکیه است که سفر به آن برای ایرانیان بسیار راحت است. پایتخت یونان، آتن، شهری بسیار قدیمی در اروپاست که گذشته تاریخی بسیار درخشان با داستان‌های فوق‌العاده دارد.

هلند؛ سرزمین گل‌ها

این کشور یکی دیگر از کشورهای اروپایی بسیار زیبا، دیدنی و سرسبز است که در بهار و نوروز، آب و هوایی بسیار مطلوب و فوق‌العاده دارد. بهار در کشور هلند، شروع فصل گرماست؛ درنتیجه با سفر به این کشور در فصل نوروز، سرمای شدید هوا شما را اذیت نخواهد کرد. هلند به کشور گل‌ها معروف است و با سفر به آن در فصل بهار، شاهد تنوع بسیار بالایی از گل‌ها خواهید بود و مزارع گل این کشور شما را به وجد خواهند آورد.

روسیه؛ پهناورترین کشور در اروپا و جهان

روسیه کشوری بزرگ و پهناور است که با آمدن نام آن، بیشتر مردم گمان می‌کنند با کشوری سراسر پوشیده از برف و یخ مواجه هستند، اما این کشور در فصل بهار و تعطیلات نوروز، مقصدی عالی برای سفری اروپایی خواهد بود. در این فصل، هوای روسیه بسیار بهاری، مطلوب و دلپذیر است و خبری از خیابان‌های پوشیده از برف و مردمی که لباس‌های پشمی در تن دارند، نخواهد بود.

بارش در روسیه در فصل بهار به حداقل میزان خود می‌رسد و گردشگران می‌توانند در هوایی آرام و معتدل به گشت و گذار بپردازند و از جاذبه‌های دیدنی این کشور زیبا دیدن کنند. از سوی دیگر، شما فرصت شرکت در جشنواره‌های بهاره را خواهید داشت یا می‌توانید با خیال راحت در خیابان‌ها قدم بزنید و به‌دنبال تهیه سوغاتی و آوردن صنایع‌دستی زیبا و ارزشمند از روسیه باشید.

سفر به روسیه در نوروز

ایتالیا؛ کشوری با مناظر زیبای کوه‌های آلپ

خیره شدن به مناظر زیبا و چشم‌نواز موجود در دامنه کوه‌های آلپ و دریاچه‌های فوق‌العاده ایتالیا، تصویری است که هرگز برای شما تکراری نخواهد شد. این کشور علاوه بر داشتن مناظر و جاذبه‌های دیدنی طبیعی فوق‌العاده، تاریخی بسیار غنی دارد و معماری خیره‌کننده آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای کشور ایتالیا رم، فلورانس و ونیز هستند که هریک از آن‌ها به‌تنهایی به روزها و هفته‌ها زمان برای بازدید نیاز دارند. از سوی دیگر دیدن شهر میان آب، یعنی ونیز، تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است که تکرار نخواهد شد؛ درنتیجه می‌توان گفت اگر به دنبال بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز هستید، ایتالیا گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به پرتکرارترین پرسش این روزهای شما، یعنی عید کجا بریم سفر خارجی پاسخ بدهیم و شما را با بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز آشنا کنیم. درواقع به‌طور قطع نمی‌توان یکی از کشورهای فوق را بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز انتخاب کرد؛ چراکه سفر به هریک از این کشورها، مزایا و معایب خاص خود را دارد و می‌تواند به نحوی باعث شگفتی شما شود.

حال سؤال ما از شما این است که تا به حال تجربه سفر به کدام یک از این کشورهای زیبا را داشته‌اید. همچنین اگر می‌خواهید یکی از این کشورها را به‌عنوان بهترین کشور اروپایی برای تعطیلات نوروز معرفی کنید، انتخاب شما کدام یک از این کشورهاست؟

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود