زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی هتل های استان مازندران

معرفی هتل های استان مازندران

معرفی هتل های استان مازندران

تعداد زیادی هتل در شمال کشور وجود دارند که همیشه محبوبیت بالایی را داشته و تقاضا برای اقامت در آنها نیز بالاست. مسافرانی که به مناطق شمالی سفر می‌کنند، به دنبال همین هتل‌ها هستند تا اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را در این منطقه از کشور داشته باشند. هتل‌های جنگلی، ساحلی و ویلا در شمال ایران همواره انتخاب اصلی گردشگران در این منطقه هستند.

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی تعداد زیادی هتل در این منطقه از کشور پرداخته و اطلاعات کاملی را در مورد آنها به شما ارائه دهیم تا بتوانید بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب کنید.

بهترین هتل‌های شمال کشور کدامند؟

سفر به شمال کشور و اقامت در بهترین هتل‌های شمال، تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برایتان در پی خواهد داشت. برخی از این هتل‌ها با مناظر طبیعی زیبا و خدمات کامل، امکانات آشپزی و اینترنت پرسرعت را هم در اختیارتان قرا خواهند داد.

برای زوج‌های جوان، اقامت در این هتل‌ها برای ماه عسل، تجربه‌ای شاهانه و لذت‌بخش خواهد بود و برای مجردها و همچنین خانواده‌ها نیز یک مکان آرام برای استراحت است. اسامی که در ادامه عنوان می‌شود، لیستی از بهترین هتل‌ها در مناطق شمالی کشور هستند:

هتل مروارید خزر

هتل مروارید خزر، یک مجموعه چهار ستاره در نزدیکی شهر محمودآباد بوده و در شهر نور مازندران واقع شده است. این هتل با چشم انداز زیبا به دریای خزر و ویلاهای مجزا و دوبلکس در محوطه‌ای زیبا، مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. ویلاهای هتل دارای دستگاه چای‌ساز و سالن صبحانه‌خوری هستند، اما آشپزخانه‌ها برای پخت‌وپز تجهیز نشده‌اند.

سوئیت‌های هتل در ساختمان سه طبقه قرار داشته و آسانسور ندارند. هتل مروارید خزر انتخابی مناسب برای اقامت در شمال کشور بوده و با چشم‌انداز زیبا و امکانات خوب آماده پذیرایی از مسافران است.

  • آدرس هتل مروارید خزر: مازندران، کیلومتر 14 جاده محمود آباد به نور

هتل پارسیان خزر

 هتل پارسیان خزر ، یک اقامتگاه لوکس و پنج‌ستاره در شهر چالوس بوده و با چشم‌اندازی از دریا و جنگل، تجربه‌ای بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد. این هتل یکی از پنج هتل برتر جهان است که در سال ۱۳۴۷ تأسیس شده است. این هتل پنج ستاره با محیط سبز و چشم‌نواز، بهترین مقصد برای ماه عسل در شمال است. در این مجموعه 174 واحد وجود دارد که می‌توانید از چشم‌انداز فوق‌العاده طلوع و غروب نیز لذت ببرید. موقعیت این هتل به سمت دریای خزر و جنگل مازندران است. با اقامت در هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، شما دریا و جنگل را در کنار هم دارید.

امکانات هتل شامل ساحل و پلاژ اختصاصی، تفریحات آبی مثل قایق‌موتوری و جت‌اسکی، پیست دوچرخه‌سواری، خشکشویی، رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوع، سالن کنفرانس برای همایش‌ها و جلسات کاری است. پارسیان خزر یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها در مازندران بوده و فاصله کمی با تهران دارد. همچنین با سرویس‌دهی برتر و امکانات عالی، این هتل باعث شده تا گزینه‌ مناسبی برای اقامت و تفریح در شمال کشور باشد.

  • آدرس هتل پارسیان خزر: چالوس، نمک آبرود

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر ، یک مجموعه چهار ستاره لوکس در شمال کشور است که در سال 1389 افتتاح شد. سوئیت‌های آن در ارتفاع 700 متری از سطح دریا با چشم‌اندازی زیبا به جنگل واقع شده و تله کابین تنها راه دسترسی به هتل است. با وجود چشم‌انداز بی‌نظیری که این مجموعه به دریای خزر و جنگل‌های اطراف دارد، می‌توان گفت بام سبز یکی از بهترین هتل‌های جنگلی در شمال است.

مسافران می‌توانند از انواع کلبه‌های جنگلی و سوئیت‌های VIP موجود در آن برای رزرو استفاده کنند. همچنین هتل دارای امکاناتی مانند پارکینگ سرپوشیده، کافی‌شاپ فضای باز، بیلیارد، اتاق بازی، نمازخانه، آتلیه، رستوران، سالن آمفی تئاتر و ... است. فاصله هتل تا پایانه مسافربری و فرودگاه رامسر نیز کم بوده و ترانسفر رایگان فرودگاهی را هم ارائه می‌دهد.

  • آدرس هتل بام سبز رامسر: رامسر، کیلومتر 5 غرب رامسر

هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر، یکی از بهترین هتل‌های شمال است. این هتل 5 ستاره در سال 1399 افتتاح شد و دارای 166 اتاق و سوئیت است. با مناظری شگفت‌انگیز از دریا، کوه‌ها و جنگل‌های بابلسر، هر اتاق این هتل دارای چشم‌اندازی منحصر به فرد است. هتل میزبان همچنین امکانات ویژه‌ای برای معلولین داشته و ساحل دریا در نزدیکی آن قرار دارد.

امکانات آن شامل سیستم تهویه مرکزی، تلویزیون، آسانسور، پارکینگ و رستوران است. همچنین، امکانات فراگیری مانند استخر، جکوزی، سونا، ماساژ و باشگاه بدنسازی نیز در هتل موجود است.

  • آدرس هتل میزبان بابلسر: بابلسر، كيلومتر 3 كمربندی

هتل قصر بوتانیک

هتل قصر بوتانیک، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های منطقه شمالی ایران، در لیست بهترین هتل‌های منطقه قرار دارد. این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت 4 هکتار و در 6 طبقه ساخته شده است و جمعا شامل 75 اتاق و سوئیت است. مهمانان می‌توانند از انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها با امکانات مدرنی مانند تلویزیون LCD، تلفن، صندوق امانات، مبلمان، میز کار، کمد لباس، یخچال، مینی بار، دستگاه چای‌ساز، اینترنت بی‌سیم رایگان و سیستم تهویه مطبوع بهره‌برداری کنند. همچنین، اتاق‌ها چشم‌اندازهای زیبایی از کوهستان یا باغ دارند.

امکانات دیگر هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، سالن تشریفات، ویدئو کنفرانس، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، تلویزیون LCD در لابی، اینترنت، فروشگاه صنایع دستی، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و پارکینگ است. کارکنان هتل نیز با آشنایی به زبان انگلیسی و توانایی برقراری ارتباط با مهمانان خارجی، خدمات بهتری را ارائه می‌دهند.


  • آدرس هتل قصر بوتانیک: استان گلستان، کیلومتر 10 جاده گرگان

رزرو اینترنتی هتل در شمال کشور

رزرو اینترنتی هتل

در این مطلب بهترین هتل‌های شمال کشور معرفی شدند. همه این هتل‌ها از نظر امکانات بسیار خوب و از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند و بنابراین شما با هر بودجه‌ای می‌توانید سفر خود را به شمال ایران برنامه‌ریزی کرده و از آن لذت ببرید. اگر شما هم هتلی را در شمال کشور می‌شناسید که در آن اقامت داشته‌اید، نام آن را به این لیست اضافه کرده و تجربیات خود در آن را با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود