زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

لیست سایت های خارجی رزرو هتل

لیست سایت های خارجی رزرو هتل

لیست سایت های خارجی رزرو هتل

سایت‌‌های بین المللی متنوعی در زمینه خدمات سفر و گردشگری وجود دارند. رزرو هتل‌ها و انوع اقامتگاه‌های مختلف هم بخش پرطرفدار این سایت‌ها به شمار می‌رود. از این رو در ادامه لیستی از معروف‌ترین سایت های خارجی رزرو هتل را به همراه مزایای آن‌ها تهیه کرده‌ایم.

Booking.com

یکی از معروف‌ترین سایت های رزرو هتل خارجی، بوکینگ دات کام است. تنوع هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، هاستل‌ها و ... موجب شده تبدیل یکی از معتبرترین سایت های رزرو هتل شود. در ادامه با مزایای این سایت آمریکایی بیشتر آشنا خواهیم شد:

مزایای سایت بوکینگ دات کام

امکان بهره‌مندی از سیستم امتیازدهی توسط کاربران
امکان خواندن نظرات مسافران قبلی
امکان استفاده از فیلترهای مختلف همچون قیمت، فاصله از جاهای دیدنی و...
امکان استفاده از تخفیف‌های بسیار زیاد در زمان‌های خاص
امکان خرید بلیط هواپیما، اجاره اتومبیل و...

Expedia.com

از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی باید اکسپدیا را نام برد. لیست متنوعی از هتل‌های بین المللی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این سایت هم می‌توانید هزینه را آنلاین پرداخت کنید و هم می‌توانید با انتخاب گزینه pay at hotel متعهد شوید هزینه را در هتل پرداخت کنید یا از طریق مستر کارت تسویه کنید.

از مزایای اکسپدیا می‌توان به کامل بودن خدمات آن اشاره کرد. از جمله:

  1. رزرو بلیط قطار، اتوبوس، هواپیما
  2. برگزاری انواع جشنواره‌ها و تورهای گردشگری
  3. اجاره خودرو، بررسی سواحل و...

علاوه بر هتل های خارجی، اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در داخل کشور نیز هستید می‌توانید به سایت‌های مشابه ایرانی همچون جااینجاس مراجعه کرده، مشخصات هتل‌ها را به طور کامل بررسی نموده و آنلاین رزرو کنید یا از خدمات دیگر همچون خرید برای بلیط هواپیما ، خدمات ویزا و... استفاده کنید.

Hotels.com

این وبسایت در دنیا بسیار شناخته شده است و جزو معتبرترین سایت های رزرو هتل خارجی به شمار می‌رود. اما در کشور ما نسبت به بوکینگ دات کام کمتر مورد استفاده است. این سایت نیز لیست کاملی از هتل‌ها را به همراه مشخصات آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

Hotels.com یکی از شناخته شده ترین سایت های رزرو هتل خارجی در دنیا است.

سایت رزرو هتل خارجی
 رزرو هتل خارجی در سایت hotels.com

Airbnb.com

اگر دوست دارید در فضایی متفاوت از هتل یا هاستل اقامت داشته باشید، سایت Airbnb را در گزینه‌های خود قرار دهید.

  • اجاره دهندگان می‌توانند پروفایل شخصی ساخته و تصاویر و اطلاعات ملک خود را به نمایش بگذارند.
  • اجاره کنندگان نیز با فیلترهای جست و جو می‌توانند به آسانی ملک مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • اجاره کردن چنین خانه‌هایی عموما از هتل ارزان‌تر است. از این رو طرفداران بسیاری دارد.
  • در این سایت آمریکایی، هتل‌های متنوع بی شماری جهت رزرو نیز وجود دارند.

Hostelbookers.com

تمرکز اصلی این سایت که دفتر آن در لندن مستقر است، بوکینگ هاستل‌ها با تنوع بالا در قیمت است. این امکان را دارید تا به راحتی متناسب با بودجه مورد نظر خود، هاستل پیدا کنید. البته در کنار هاستل، امکان رزرو هتل نیز در این سایت وجود دارد.

Travelocity.com

این سایت معروف رزرو هتل خارجی، از زیرمجموعه‌های سایت اکسپدیا است. علاوه بر خدمات رزرو هتل نیز می‌توانید از سایر امکانات همچون اجاره ماشین، رزرو بلیط هواپیما و بسته‌های تشویقی برای مسافرت استفاده کنید.

Orbitz.com

از دیگر بهترین سایت‌های رزرو هتل خارجی باید orbitz را نام برد. این وبسایت نیز توسط اکسپدیا خریداری شده است. از این رو خدمات متنوع دیگری همچون خرید بلیط هواپیما، اجاره خودرو و... در آن عرضه می‌شود.

Laterooms.com

لیت رومز، یکی دیگر از سایت های معتبر رزرو هتل خارجی است که با کاربری ساده و تنوع بالا در لیست هتل‌ها و اقامتگاه‌ها محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. خوب است بدانید این سایت جهت گسترش خدمات خود وبسایت asiarooms.com را نیز خریداری کرده است.

Agoda.com

این وبسایت متعلق به کشور تایوان است و صرفا خدمات رزرو هتل خارجی را ارائه می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید از طریق مستر کارت هزینه را به راحتی پرداخت کنید.

Lastminute.com

این سایت انگلیسی خدمات متنوعی را در حوزه سفر ارائه می‌دهد که رزرو هتل نیز بخشی از آن است. علاوه بر این، اجاره خودرو، رزرو فستیوال و جشنواره‌های مختلف، تورهای گردشگری و برنامه‌های ورزشی و تفریحی متنوع در لیست خدمات این سایت معروف قرار دارد.

لیست بهترین سایت های رزرو هتل خارجی
لیست بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

جمع‌بندی

سایت‌های بین المللی متنوعی جهت رزرو هتل وجود دارند. در این مطلب لیستی از بهترین و پرطرفدارترین سایت‌ها را به شما معرفی کردیم. پیشنهاد می‌شود بخش سوالات متداول را هم مطالعه کنید تا بدانید چگونه هتل مورد نظر خود را رزرو کرده و هزینه آن را پرداخت کنید.

سوالات متداول

در زمینه رزرو هتل های خارجی از این سایت‌های بین المللی پرسش‌های زیادی مطرح می‌شود. در ادامه قصد داریم به مهم‌‌ترین آن‌ها پاسخ دهیم.

1. چگونه هزینه رزرو هتل را در سایت خارجی پرداخت کنیم؟

برای پرداخت از این سایت‌ها نیاز است هزینه را از طریق یک حساب بین المللی یا کارت‌های اعتباری جهانی همچون مسترکارت بپردازید.

در این مسیر اگر خودتان حساب ندارید، می‌توانید از سایت‌های واسط ایرانی که پرداخت‌های بین المللی را انجام می‌دهند استفاده کنید. گزینه دیگر هم استفاده از سایت‌های ایرانی برای رزرو هتل خارجی است. در این صورت می‌توانید با کارت‌های بانکی عضو شتاب هزینه را ریالی پرداخت کنید.

2. چگونه در سایت خارجی هتل رزرو کنیم؟

  1. مبدا مورد نظر خود به همراه تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را وارد کنید تا لیست هتل‌ها به نمایش درآیند.
  2. عموما سایت‌ها فیلترهایی همچون قیمت، ستاره، فاصله از جاهای دیدنی و... را قرار می‌دهند تا بتوانید سریع‌تر گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.
  3. مرحله بعد کافی است اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، اطلاعات خواسته شده را ثبت نموده و در نهایت هم هزینه را آنلاین پرداخت کنید تا رزرو شما قطعی شده و واچر را دریافت کنید.

3. چگونه در سایت خارجی رزرو هتل را لغو کنیم؟

کنسلی رزرو با توجه به قوانین هر هتل و زمان اعلام آن متفاوت است. از این رو باید وارد حساب کاربری خود شوید و بر گزینه کنسلی رزرو کلیک کنید تا با توجه به قوانین هتل، استرداد آنلاین انجام شود و مبلغ مورد نظر به حساب شما بازگردد.

4. برای چک این در هتل خارجی چه مدارکی لازم است؟

در این راستا لازم است پاسپورت و واچر (نامه اقامت) خود را همراه داشته باشید. توصیه می‌شود پول نقد هم همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز استفاده کنید.

5. بهترین سایت های خارجی رزرو هتل کدام‌اند؟

بوکینگ دات کام، هتلز دات کام، اکسپدیا دات کام و... . لیست کامل را در ابتدای این مطلب بررسی کنید.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود