زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

در کدام هتل های 3 ستاره تهران اقامت داشته باشیم؟

در کدام هتل های 3 ستاره تهران اقامت داشته باشیم؟

در کدام هتل های 3 ستاره تهران اقامت داشته باشیم؟

تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر تجاری - سیاسی ایران در تمام طول سال، میزبان مسافران زیادی است که از نقاط مختلف کشور و یا کشورهای دیگر سفر می کنند. به همین دلیل باید از نظر زیرساختی برای پذیرایی از این حجم از مسافر و مهمان آمادگی داشته باشد.

تعداد هتل های تهران و یا مسافرخانه ها کم نیستند و از نظر تنوع کاملا متناسب با هر نوع سلیقه و اولویتی هستند. اگر به دنبال یک هتل لوکس و چند ستاره هستید و یا به دنبال یک هتل ساده می گردید، گزینه مورد نظر خود را خواهید یافت. در ادامه این مطلب قصد معرفی چند مورد از بهترین هتل های 3 ستاره تهران را داریم. هتل هایی که هم از نظر کیفیت خدمات ارائه شده و هم از نظر قیمت خوب هستند.

هتل آپارتمان تاج محل تهران

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پایتخت، هتل آپارتمان تاج محل نام دارد که در خیابان شیخ بهایی جنوبی واقع شده است. مهمترین مزیت این هتل از نظر مسافرانی که در آن اقامت داشته‌اند، فاصله نزدیک تا جاذبه ‌های دیدنی تهران مثل پارک آب و آتش، برج میلاد و مراکز خرید میدان ونک و از طرف دیگر دسترسی مناسب به شاه راه های اصلی برای رفتن به مرکز شهر است. هتل آپارتمان تاج محل متناسب با استانداردهای هتل های 3 ستاره امکانات و خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه می دهد و از همین رو مورد استقبال مسافران زیادی قرار می گیرد.

این هتل در سال 1380 تاسیس و در طراحی آن از المان های معماری سنتی ایرانی و هندی الهام گرفته شده است. علت نامگذاری آن به نام تاج محل نیز به همین دلیل است. این هتل یک رستوران هندی نیز دارد که با سرو انواع غذاهای هندی با کیفیت از مهمانان پذیرایی می کند. اقامت در چنین هتلی و چشیدن از طعم غذاهای هندی، حال و هوای کشور هندوستان را برای شما زنده می کند.

آدرس: تهران - میدان ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان شیخ بهایی جنوبی - پلاک 29

هتل توچال تهران

یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره که در میان مسافران، امتیاز بالایی دریافت کرده است، هتل توچال تهران است. هتل توچال به دلیل نزدیک بودن به پیست اسکی توچال و قرارگیری در ارتفاعات شمال تهران محبوبیت بالایی به خصوص در میان گردشگران خارجی دارد. این هتل نیز در سال 1380 تاسیس شده و در دو طبقه 30 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد. کیفیت غذاهای رستوران این هتل امتیاز خوبی در میان مسافرانی که در این هتل اقامت کرده اند، دریافت کرده است.

هتل توچال تهران

پیست اسکی توچال در بیشتر ایام سال پوشیده از برف است و به خصوص برای کسانی که به هوای سرد و ورزش های زمستانی علاقه دارند، گزینه خوبی است. هزینه رزرو اتاق در ایام مختلف سال در این هتل متفاوت است و به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتما قبل از سفر خود، قیمت ها را به صورت آنلاین چک بکنید.

آدرس: تهران، اتوبان شهیدچمران - انتهای خیابان ولنجک - شرکت تله کابین توچال - ایستگاه1

هتل جهانگردی شمشک تهران

هتل شمشک تهران، در میان ارتفاعات کوه های البرز مرکزی واقع شده و به پیست اسکی دربندسر نزدیک است. از این رو رزرو اتاق در این هتل برای گردشگران ایرانی و خارجی که به ورزش ها و تفریحات زمستانی علاقه دارند، اولویت بالایی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از امکانات تفریحی پیست اسکی شمشک نظیر تله اسکی و تله کابین نیز بهره مند شوید.

این دو پیست تقریبا در تمام ایام سال پوشیده از برف هستند و ورزش های زمستانی نظیر اسکی همیشه در این منطقه به راه است. این هتل در سال 1345 تاسیس شده، بنابراین سابقه بالا و ارزشمندی در حوزه هتلداری و مهمانداری دارد، البته این هتل به جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال 1388 بازسازی و نوسازی نیز شده است. هتل شمشک تهران 2 طبقه بوده و 17 باب واحد اقامتی دارد.

آدرس: تهران ، تهران شمیرانات - رودبار قصران – شمشک

هتل آپارتمان طوبی تهران

این هتل آپارتمان در تهران، بلوار آفریقا واقع شده و در دسته بندی هتل های خوبی سه ستاره قرار می‌گیرد. موقعیت قرارگیری این هتل به صورتی است که به اماکن مهمی نظیر برخی سفارتخانه ها، نمایشگاه تهران و ترمینال بیهقی فاصله نزدیکی دارید. از طرف دیگر با دسترسی مناسب به اتوبان نیایش، حقانی و غیره به راحتی می‌توانید به تمام نقاط ایران دسترسی مناسبی داشته باشید. این هتل در رده خود جزو هتل های لوکس محسوب می شود که 28 آپارتمان با چیدمان متفاوت دارد که بنا به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

هتل آپارتمان تهران

همچنین هتل آپارتمان طوبی با دارا بودن رستوران و کافی‌شاپ بر بام هتل و سالن کنفرانس انتخابی ایده‌آل جهت اسکان مهمانانی است که به قصد تجارت یا سفر کاری به تهران داشته اند.

آدرس: تهران ، تهران بلوار آفريقا - خيابان ناصری

رزرو هتل های تهران با بهترین قیمت

قیمت هر یک از این هتل ها که معرفی کردیم با دیگری متفاوت است، علی رغم این که تمام هتل ها 3 ستاره هستند اما بنا به موقعیت قرارگیری و امکانات ارائه شده در آن قیمت های متفاوتی نسبت به دیگر هتل ها دارند. اما اگر قصد دارید هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید، یپشنهاد می کنیم که رزرو خود را از یک مرجع شناخته شده انجام دهید. فلای تودی در این زمینه بهترین گزینه است. این شرکت با پوشش بالای 95 درصدی تمام هتل های ایران و خارج از کشور، بهترین قیمت های رزرو هتل ها را ارائه می دهد.

نکته مهم دیگر در خصوص فلای تودی، پشتیبانی 24 ساعته است. در بسیار از موارد پیش می آید که بعد از رزرو هتل از وب سایت های غیر معتبر دچار مشکل شوید و یا واچر هتل شما صادر نشود، اما این موضوع در خصوص فلای تودی صدق نمی کند. با رزرو هتل از فلای تودی نه تنها واچر به صورت آنی صادر می شود، بلکه پشتیبان های این شرکت به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل، آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود