زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

شامپو بچه بدون سولفات

شامپو بچه بدون سولفات

شامپو بچه بدون سولفات

چگونه بهترین شامپو بدن و شامپو سر کودک را انتخاب کنیم؟ تنوع محصولات بهداشتی و شوینده‌ها در بازار آنقدر زیاد است که به هر فروشگاهی مراجعه کنید، می‌توانید یک شامپو سر یا شامپو بدن کودک خریداری کنید.

اما موضوع این است که چگونه بهترین محصولات بهداشتی و شوینده را برای کودک پیدا کنیم که اطمینان داشته باشیم هیچ‌گونه آسیبی به پوست و مو نوزاد یا کودک نمی‌رساند؟ به خاطر داشته باشید که نوزادان در بدو تولد و کودکان دارای پوست بسیار حساسی هستند. لایه‌های عمیق پوستی در نوزاد یا کودک هنوز به صورت کامل تشکیل نشده و به همین خاطر پوست یک نوزاد بسیار آسیب‌پذیر است. برای اینکه بتوانید مراقبت ویژه‌ای از پوست و موی کودک داشته باشید، باید از شامپو بچه مناسب استفاده کنید.

با برند پینو بیبی آشنایی دارید؟ پینوبیبی تولیدکننده محصولات تخصصی در حوزه مادر و کودک است. برند پینو را می‌توان یکی از برندهای موفق ایرانی دانست که در عرض مدت زمان کوتاهی توانست در بازار داخلی محصولات نگهداری، مراقبتی و شوینده کودک رضایت شمار زیادی از افراد را کسب کند.

در حال حاضر یکی از بهترین مارک‌های شامپو سر و شامپو بدن نوزاد و کودک در بازار، مربوط به محصولات برند پینو بیبی است. شامپوهای پینوبیبی با فرمولاسیونی بسیار نرم و ضد حساسیت، در حجم‌های ۲۰۰ و ۳۵۰ گرمی عرضه می‌شوند. این شامپو سر کودک حاوی انواع ویتامین‌های مفید برای پوست و موی سر نوزاد است.

شامپو بچه

بهترین شامپو بچه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر نسبت به میزان حساسیت و نوع پوست و موی نوزاد یا کودک خود شناخت بیشتری داشته باشید، انتخاب یک شامپو بچه مناسب برای شما کار ساده‌تری خواهد شد. بطور کلی یک شامپوی مناسب بری استحمام نوزاد و کودک باید حاوی ترکیباتی چون مواد پاک کننده، مواد محافظت کننده از پوست و مو، روغن و عصاره‌های گیاهی برای حفظ لطافت پوست، مواد ضد ریزش اشک و رایحه طبیعی باشد. نکته مهم دیگری که حین خرید شامپو بدن کودک باید به آن توجه داشته باشید، ضد حساسیت بودن آن است. بر روی جلد برخی از شامپوها ممکن است با عبارتی مانند هایپوالرژیک مواجه شوید. مشاهده این واژه بر روی شامپو سر یا بدن کودک به این معنی است که در ساخت این شامپو از مواد تحریک کننده و حساسیت زای رایجی که در ساخت اغلب شامپوها وجود دارد، استفاده نشده است. بنابراین این شامپو برای نوزادان به ویژه آن دسته از کودکان که پوست و موی حساس‌تری دارند بسیار مناسب‌تر است.

معرفی شامپو بدن کودک پینو بیبی

یکی از بهترین شامپو بدن‌هایی که می‌توانید برای کودک خود تهیه کنید و نسبت به ترکیبات آن اطمینان داشته باشید، شامپوهای برند پینو است که با فرمولاسیونی متناسب با حساسیت‌های ویژه پوست کودکان ساخته می‌شوند. از این شامپوها می‌توانید از بدو تولد تا سنین بالاتر برای استحمام و شستشوی کودک استفاده کنید. برای حفظ سلامت پوست و مو و آبرسانی بهتر به موها در فرمولاسیون شامپوهای این برند روغن آرگان نیز به چشم می‌خورد. به همین دلیل این شامپو نه تنها موجب خشکی پوست نمی‌شود بلکه آبرسانی به پوست را تقویت کرده و لطافتش را حفظ می‌کند.

خارش و خشکی پوست کودک دو مورد از رایج‌ترین عارضه‌های استفاده از شامپوهای نامرغوب برای کودکان است. پینو بیبی با تحقیقات فراوان شامپو بدن کودک و شامپوهای سر را برای کودکان به‌گونه‌ای فرموله کرده است که عارضه‌های فوق برای کودک به هنگام شستشو به صفر برسد.

شامپو بچه بدون سولفات

ویژگی ‌های شامپو بدن نوزاد برند پینو

 برند پینو هنگام تولید محصولات شوینده خود چون شامپوها، موارد زیر را در راس اهداف خود قرار می‌دهد:

  • شامپو بدن‌های پینو بیبی قدرت تمیزکنندگی مناسبی دارند.
  • ایجاد خشکی و خارش بر روی پوست سر یا پوست بدن نمی‌کنند.
  • صددرصد ایمن هستند و موجب سوزش چشم‌های کودک نمی‌شوند.
  • در ترکیبات ساخت آن‌ها از سولفات و پارابن استفاده نمی‌شود.
  • مواد مضر چون رنگ‌های شیمیایی در ساخت شامپوها به‌کار گرفته نمی‌شود.
  • موجب حفظ لطافت و نرمی مو و پوست بدن می‌شوند.
  • حساسیت و عارضه‌هایی چون قرمزی و التهاب پوست ایجاد نمی‌کنند.
  • از ترکیباتی چون روغن آرگان در فرمولاسیون شامپوها استفاده می‌کند..
  • برای معطر شدن شامپوها، از اسانس‌های طبیعی و هایپوآلرژنیک استفاده می‌شود.
  • درب شامپوهای پینوبیبی به صورت پمپی طراحی شده است تا استفاده از آن راحت‌تر باشد.

تمامی موارد فوق جزو مهم‌ترین استانداردهایی هستند که این برند حین ساخت شامپوهای خود همواره آن‌ها را در نظر دارد.

معرفی شامپو سر کودک برند پینو بیبی

از دیگر محصولات پینوبیبی باید به شامپوهای سر کودک و نوزاد این برند اشاره کرد. نوزادان و کودکان دارای موهای بسیار حساس و لطیفی هستند. استفاده از یک شامپوی نامناسب برای کودک می‌تواند موجب ریزش مو، خشکی مو و خارش پوست کف سر شود. شامپوهای سر بزرگسالان براساس ویژگی و جنس‌ موهای افراد بزرگسال طراحی و ساخته شده‌اند. این شامپوها به هیچ عنوان برای شستن سر نوزاد و کودک مناسب نیستند به علاوه اینکه موجب سوزش چشم نیز می‌شوند. برای شستشوی موهای کودک خود حتما از شامپو سر کودک استفاده کنید.

پینوبیبی یکی از تولیدکننده‌های شامپو سر برای نوزاد و کودک است که موفق به جلب رضایت مادران زیادی شده است. از این شامپو می‌توانید برای اولین استحمام نوزاد تازه متولد شده خود نیز استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که هیچ‌گونه حساسیت و عارضه‌ای به همراه ندارد. ترکیبات به‌کار گرفته شده در ساخت این محصول مطابق با جنس و حساسیت مو و پوست سر کودکان فرموله شده است. شامپو سر کودک برند پینو بیبی را می‌توانید در حجم‌های 200 و 350 گرمی خریداری کنید.

خرید شامپو بچه

ویژگی ‌های شامپو سر نوزاد یا کودک برند پینو

باتوجه به حساسیت زیاد مو و پوست سر کودک هنگام خرید شامپو سر برای کودک به دقت اطلاعات درج شده بر روی جلد شامپو را مطالعه کرده و ترکیبات آن را بررسی کنید تا اطمینان پیدا کنید که ماده محرک یا مضری در ترکیبات آن شامپو وجود نداشته باشد. پینو بیبی برای کمتر کردن دغدغه مادران، شامپو سر کودک و نوزاد خود را براساس ویژگی‌های زیر فرموله می‌کند:

  • شامپوهای پینو صددرصد هایپوآلرژنیک هستند.
  • موجب خشکی پوست سر یا پوسته پوسته شدن کف سر کودک نمی‌شود.
  • موجب چربی یا خشکی بیش از حد پوست سر و موهای کودک نمی‌شود.
  • لطافت و نرمی موهای کودک را حفظ می‌کند.
  • موجب گره خوردن و وز شدن موهای کودک نمی‌شود.
  • از ابتلا به بیماری‌هایی چون کلاه گهواره یا اگزما که در کودکان رایج است جلوگیری می‌کند.
  • به درمان و کمتر شدن شوره‌های پوست سر نوزاد یا کودک کمک می‌کند.
  • شامپو بچه پینوبیبی فاقد رنگ‌های شیمیایی و پارابن است.
  • از عصاره‌های طبیعی چون روغن آرگان در ترکیبات آن‌ها استفاده می‌شود.
  • از رایحه‌های مصنوعی که موجب خارش پوست یا بروز حساسیت می‌شوند در ساخت شامپو سر کودک استفاده نمی‌شود.
کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود