زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

5 نکته مهم و اساسی برای خرید دستبند طلا به عنوان هدیه‌ای به یادماندنی

5 نکته مهم و اساسی برای خرید دستبند طلا به عنوان هدیه‌ای به یادماندنی

5 نکته مهم و اساسی برای خرید دستبند طلا به عنوان هدیه‌ای به یادماندنی

یکی از لذتبخش‌ترین کارهایی که در این ایام قرنطینه می‌توانیم برای خوشحال کردن خود و عزیزانمان انجام دهیم، خریدن هدیه است. به گفته روانشناسان هدیه دادن و هدیه گرفتن از جمله‌ کارهایی است که همیشه عمیقا باعث شادی افراد می‌شود و دوستی و عشق را طولانی مدت‌تر می‌کند.

بهترین هدیه‌ای که می‌توانید برای خود و عزیزانتان انتخاب کنید، دستبند طلا است. شاید خیلی‌ها برایشان این سوال پیش بیاد که از بین این همه زیورآلات متنوع و زیبا چرا باید دستنبد بخریم؟

از گذشته‌های دور و در تاریخ باستان دستنبد نماد عشق، استحکام، همدوستی و محبت بوده است و هر کسی که عزیزی ( مادر، خواهر، دوست ) را بسیار دوست داشت با دادن این هدیه ارزشمند او را خوشحال و رابطه‌ی بین خودشان را مستحکم می‌کرد.

دستبندهای طلا أنواع مختلفی دارند ک با برندهای جهانی تیفانی، کارتیر، ونکلیف و... در گالری‌های طلا فروشی موجود هستند. دستبندها در دو نوع مختلف ضخیم و ظریف در دنیا طراحی شده، دستبندهای طلا حتی اگر بزرگ هم باشند اما کلاسیک هستند به همین خاطر همیشه جز بهترین گزینه‌ها برای خرید طلا محسوب می‌شوند. این قطعه طلای کوچک در عین سادگی وقتی در کنار اکسسوری‌های ما می‌گیرد بسیار استایل ما را جذاب و چشم گیر می‌کند.

دستبندهای مدرن امروزی طرح‌های پیچیده‌ای دارند و اگر هر بانویی بخواهد مطابق با ترند جهانی دنیای مد پیش برود و آن را خیلی شیک و به اصطلاح با کلاس تلقی کند، باید قبل از هر چیزی مواردی که در این مقاله توضیح میدهیم را مدنظر قرار بدهد و از آن غافل نشود:

نکات مهم برای خرید دستبند طلا به عنوان هدیه  

هزینههای اضافی علاوه بر وزن طلا:

اگر دستبند طلا انتخابی شما دارای سنگ تراشیده است، هزینه سنگ‌ها به وزن طلای خام اضافه می‌شود و کل هزینه دستبند را افزایش دهند. دستبندهای ساده و زنجیری انتخاب بهتری برای هدیه دادن هستند چون همیشه ترندند و به ندرت از مد می‌افتند.

گردنبند کارتیر گالری ربیعی

اندازهی مچدستان را همیشه به خاطر داشته باشید:

نکته مهم این است که سایز دستبندها را 5 الی 8 میلیمتر بزرگتر از اندازه مچ دست خود خریداری کنید. به این ترتیب، در وسط مچ دست خود باقی میماند و در مچ‌دستان نمی‌لغزد. برای خرید اینترنتی دستبند طلا، مچ دست خود را با متر اندازه گیری کنید و طبق راهنمای سایزی که در هر سایت گذاشته سایز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

مدل دستنبد را متناسب با سنتان انتخاب کنید:

همیشه بهتر است به جای اینکه ساعت‌ها درپاساژهای طلا و جواهرات به دنبال مدل خاص خودتان بگردید، در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مدل‌‌های مختلف را ببینید و بررسی کنید.

دستبندهای مدل النگویی  در میان خانم‌ها محبوب‌ترین گزینه  و دستبندهای دکمه‌ای و زنجیری امروزه بیشتر مورد علاقه دختران جوان است.

نکاتی که هنگام خرید طلا باید به آن توجه داشته باشید:

عیار دستنبد را حتما در سایت نگاه کنید:

درصد خلوص طلا با عیار مشخص می‌شود. معمولاً دستبندها دارای عیار ۱۸، ۲۲ و ۱۴ هستند که رایج‌ترین آنها همان ۱۸ عیار است.

دستبند کارتیر گالری ربیعی

سایت طلا و جواهرات معتبر را پیدا کنید:

همیشه توصیه می شود برای خرید از یک سایت نماد الکترونیک، شماره‌های تماس، قدمت گالری یا طلا فروشی، جوازکسب و... را بررسی کنید تا مطمئن بشوید که سایت معتبری باشد.

سخن آخر:

برای خرید هدیه طلا با عجله تصمیم نگیرید و سعی کنید از کارشناسان فروش که این روزهای کرونایی به صورت آنلاین در دسترس هستند راهنمایی بگیرید و متناسب با بودجه و سلیقه‌تان بهترین خرید داشته باشید. کارشناسان فروش گالری طلای ربیعی در بصورت شبانه روزی در آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان هستند.

آدرس وبسایت: https://rabieigallery.com/

آدرس صفحه اینستاگرام : @ rabieigoldgallery

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود