زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چطوری بهترین لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی را برای مطب و کلینیک‌ انتخاب کنیم؟

چطوری بهترین لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی را برای مطب و کلینیک‌ انتخاب کنیم؟

چطوری بهترین لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی را برای مطب و کلینیک‌ انتخاب کنیم؟

این روزها که تب و تاب کرونا، پای‌مان را از محیط‌های شلوغ بریده است، برای ساده‌ترین وسایل و لوازم مورد نیازمان، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را دست به دامان اینترنت شده و در گوگل جستجو می‌کنیم.

لوازم تجهیزات پزشکی نیز از این قضیه در امان نمانده است. در این شرایط، بیش از هر مرکز دیگری، پزشکان و پرستاران به اقلام مصرفی همچون دستکس، ماسک و گان جراحی نیاز پیدا کردند. در این میان، جایگاه فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کجاست؟

اگر شما بیماری در منزل دارید، یا از عزیز ناتوان و سالخورده مراقبت می‌کنید، در صورتی که پرستار هستید و یا می‌خواهید بیمارستان، سالن ورزشی، آرایشگاه، استخر و هر جای دیگر را با محصولات مصرفی تجهیز کنید، سوالی که پیش می‌آید، این است:

چگونه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پزشکی را به صورت آنلاین خریداری کنیم؟

 فروشگاه‌ اینترنتی تجهیزات پزشکی نیز از انواع فروشگاه‌های اینترنتی است که خرید و فروش لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی را برایتان راحت کرده است. مهم‌ترین نکته‌ای که می‌تواند تضمین قیمت و کیفیت محصولات مصرفی باشد، پشتیبانی همه جانبه سایت مورد نظر است.

فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات پزشکی چه مزیتی دارند؟

زمانی که قصد خرید یک وسیله پزشکی مانند دستگاه فشار خون یا دستگاه تست قند خون را دارید، مسلما شاید به ذهن‌تان برسد که سری به راستای بازار تجهیزات پزشکی فروشی بزنید و بعد از جستجو و تحقیق بسیار، بهترین و باکیفیت‌تری گزینه را انتخاب کنید. اما در این فاصله، انرژی، هزینه و زمان شما هدر رفته است. چرا؟ شما به راحتی می‌توانید در حالی که مشغول میل کردن چای عصرگاهی‌تان هستید، در اینترنت جستجو کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات پزشکی با تسهیل خرید کاربران و ارسال سفارش، کار را برای مردم یا مراکز درمانی راحت کردند. از جمله مزیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنبه رو

می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه کرده و خرید آسانی داشته باشید

داشتن یک خرید آسان و راحت، دغدغه بسیاری از ما است. مهم‌ترین مزیت فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات پزشکی این است که به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت، محصولات مورد نظرتان را از طریق دسته بندی انتخاب کرده، با قیمت سایر سایت‌ها مقایسه کنید و بهترین کیفیت و قیمت را از بهترین سایت فروشگاه اینترنتی پزشکی دریافت کنید.

علاوه بر این، در فروشگاه اینترنتی خرید و فروش تجهیزات پزشکی از بردهای مختلف، این امکان برایتان وجود دارد که با بررسی ویژگی های برند های مختلف، خریدی خوب داشته باشید. همچنین معمولا در فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی، عکس محصولات به صورت با کیفیت قرار داده شده است و شما می توانید با مشاهده ی تصویر کالا و یا دستگاه و نیز ویژگی های ذکر شده برای آن، خریدی آسان را تجربه نمایید.

از هر جا و هر مکانی امکان خرید دارید

در واقع شما می توانید بدون محدودیت زمان و مکان، از هر نقطه‌ای از کشور به راحتی تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را حتی از دو ترین توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی به وسیله ی فروشگاه اینترنتی خریداری نموده و استفاده نمایید. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا شما بدون نیاز به رفت و آمد های غیر ضروری و نسبتا سخت به شهر های مختلف، برای تهیه ی کالاهای پزشکی مورد نیاز خود به راحتی تنها با چند کلیک، کالا های پزشکی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید آنلاین راحت از طریق درگاه بانکی دارید

از آن جایی که هنوز سامانه‌هایی وجود دارند که شما بایستی پس از پرداخت وجه کالا به صورت کارت به کارت به شماره حساب مقصد، کالا را تحویل بگیرید، بنابراین برخورداری از سرویس آنلاین کارتان را تا حد زیادی راحت می‌کند. بنابراین پرداخت آنلاین و دارا بودن درگاه پرداخت اینترنتی نیز از دیگر مزیت‌های یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی معتبر است. به این طریق شما به راحتی می توانید از طریق ارجاع به درگاه اینترنتی بانک، وجه مورد نظر خود را واریز کرده و سپس کالای مورد نظر خود را دریافت نمایید.

البته توجه کنید که حتی برخی از فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی این امکان را برای مشتریان خود به وجود آوردند که پس از دریافت کالا درب منزل و تایید آن، وجه کالا یا کالاها را پرداخت نمایید و به این طریق باعث جلب رضایت بیشتر مشتریان خواهند شد.

امکان مشاوره خرید و تجربه یک خرید مطمئن را خواهید داشت

از دیگر مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی می‌توان امکان دریافت مشاوره را نام برد. معمولا فروشگاه های اینترنتی یک قسمتی تحت عنوان تماس با ما را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. بنابراین مصرف کنندگان خانگی و یا مراکز درمانی که قصد خرید تجهیزات و لوازم پزشکی را دارند می توانند از قسمت تماس با ما استفاده کرده و سوالات خود را در خصوص ویژگی‌های کالا ها و یا دستگاه های پزشکی از ایشان بپرسند.

از امکان  تعمیر تجهیزات پزشکی برخوردار خواهید بود

گاهی اوقات کالیبراسیون و یا چک کردن دوره‌ای برخی از تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی مانند دستگاه فشار خون یا رگ یاب و... باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. در این زمینه فروشگاه اینترنتی پنبه رو این امکان را فراهم کرده تا با خدمات تعمیرات تجهیزات پزشکی کار کاربران این وسایل را راحت کند.

فروشگاه پنبه رو

لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی با کیفیت و قیمت مناسب را از کجا بگیریم؟

با توجه به اینکه امروزه با افزایش نرخ واردات لوازم مصرفی پزشکی رو به رو هستیم، تهیه، توزیع و تجهیز لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و به طور کلی تمامی مراکز درمانی یکی از مشاغل حساسی است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است.

توجه کنید که پخش تجهیزات پزشکی معمولاً در 2 زمینه‌ی تجهیز مراکز درمانی و تجهیز بیمار در منزل انجام می‌گیرد تا بتواند نیازهای بیماران را در هر کجا که باشند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید. در این زمینه قاعدتاً مراکز پخش عمده تجهیزات پزشکی نظیر پبنه رو با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تامین تجهیزات لابراتوری و آزمایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات الکترو پزشکی، تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی و تکنولوژی پزشکی، لوازم فیزیوتراپی و نیز لوازم مصرفی ارتوپدی می‌کوشد تا علاوه بر تامین نیازهای مردم، هزینه‌های کمتری نیز بر بیماران تحمیل شود.

در صورتی که قصد خرید لوازم مصرفی، خرید ابزار جراحی یا تجهیزات پزشکی را دارید، می‌توانید  برای خرید لوازم صمرفی مورد نیازتان از طریق سایت پنبه رو اقدام کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید برندهای مختلف را به صورت یک جا بررسی در پنبه رو بررسی کرده و سپس در صورتی که مورد سلیقه‌تان بود، خریداری کنید. علاوه بر این، در این شرکت، چنین امکانی وجود دارد که از هر کجای ایران که هستید، بهترین گزینه را انتخاب کرده، مقایسه کنید و یک خرید مطمئن داشته باشید.

در پنبه رو شما می‌توانید از تخفیف فروش‌های ویژه همکار به تعداد عمده بهره مند شوید. ضمن اینکه برای پرستاران عزیز نیز این امکان وجود دارد که خرید به صورت اقساط داشته باشند. برای خرید آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی می‌توانید  همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی پنبه رو اقدام کنید. 

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود