زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران

بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران

بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران

زیبایی ظاهری انسان از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد اما آن حُسنی که در لبخند زیبا وجود دارد در هیچ کدام از اجزای صورت دیده نمی‌شود. یک لبخند زیبا چنان روح و طراوتی به چهره می‌بخشد که می‌تواند تمام اجزای صورت را به حاشیه بکشاند. هر شخصی لبخند خاص خود را مدیون دندان‌های زیبا و سالم است اما اگر به هر دلیلی از داشتن دندان زیبا بی‌بهره باشد، لذت یک لبخند از ته دل یا خنده بلند را از دست داده و این در کاهش اعتماد به نفس چنین فردی تأثیر مستقیم دارد.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به سلامت و زیبایی دندان خود اهمیت می‌دهید، ما به شما بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران را معرفی می‌کنیم. قطعاً بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران از مهم‌ترین عوامل مؤثر در کیفیت و زیبایی دندان شما است.

قبل از این که به معرفی بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران بپردازیم بهتر است کمی راجع به مزایای کامپوزیت دندان صحبت کنیم. زیبایی دندان سهم بزرگی در زیبایی لبخند و چهره ایفا می‌کند. پیشرفت علم پزشکی سبب پیدایش روش‌های درمانی بسیاری در این حوزه شده است و فرد متقاضی می‌تواند بر حسب سلیقه و هزینه و همچنین بر اساس درصد خرابی دندان بهترین روش درمان ترمیمی زیبایی را انتخاب و اجرا کند.

در بین روش‌های مختلف ترمیمی، کامپوزیت دندان بهترین گزینه درمان زیبایی می‌باشد. مزایا و ویژگی‌های این روش و همچنین استقبال بسیار زیاد متقاضیان ادعای آن را اثبات می‌کند. بیمار می‌تواند نزد بهترین دکتر کامپوزیت دندان دندان‌های  آسیب دیده خود را اصلاح و ترمیم کند و زیبایی را برای چهره خود به ارمغان آورد.‌

کامپوزیت دندان و انواع آن

مواد کامپوزیت موادی خمیری شکل و هم‌رنگ دندان‌های طبیعی است که می‌توان با قرار دادن آن بر روی دندان، عیوب دندان را پوشاند. نتیجه کامپوزیت دندان لبخندی زیبا و جذاب است. از آن‌جا که مواد کامپوزیت حالت خمیری دارد باید آن را بر روی دندان تثبیت کرد. برای این منظور متخصص کامپوزیت دندان تهران بعد از فرم دهی آن از نور آبی جهت سخت کردن کامپوزیت استفاده می‌کند. مواد کامپوزیت با توجه به نوع دندان در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد و کاربرد آن برای هر دندان متفاوت است.

به عنوان مثال: برای دندان‌های جلو زیبایی و درخشندگی از اهمیت بیشتری برخوردار است و بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران از مواد کامپوزیت میکرو فیلد برای پوشاندن دندان‌های جلو استفاده می‌کند. این مواد از ذرات ریزتری تشکیل شده‌اند و استحکام کمتری دارند اما در مقابل سطح صاف‌تر و درخشان‌تری باقی می‌گذارند.

به این ترتیب دکتر کامپوزیت دندان تهران برای دندان‌های عقبی که هنگام جویدن در معرض آسیب قرار می‌گیرند و استحکام بیشتری می‌طلبند از کامپوزیت نوع هیبرید با ذرات درشت تر استفاده می‌کند. بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران برای متقاضیانی که زیبایی و استحکام دندان را هم زمان می‌خواهند از مواد نانوفیلد استفاده می‌کند.

کامپوزیت‌های ای پی اس نیز نسل جدیدی از مواد کاموزیت هستند که به علت داشتن ذرات سرامیکی از استحکام بیشتر و ثبات رنگ بالاتری برخوردار هستند. این گزینه زیباترین کامپوزیت و بهترین انتخاب برای کامپوزیت ونیر است. جالب است بدانید کامپوزیت در رنگ‌های مختلفی از طیف نرمال تا بسیار سفید وجود دارد  و بنا به سلیقه افراد انتخاب می‌شود.

کاربرد کامپوزیت دندان

کاربرد کامپوزیت دندان

  • این روش برای اصلاح فرم، شکل و رنگ دندان استفاده می‌شود.
  • بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران از این روش درمانی زیبایی برای اصلاح دندان افرادی که دندان‌هایی با فرم غیر طبیعی دارند استفاده می‌کند.
  • افرادی که فاصله بین دندان‌هایشان زیاد است می‌توانند با کامپوزیت این فواصل را پر کنند.
  • برخی از دندانپزشک‌ها برای افرادی که دندان‌هایی با بی نظمی خفیف دارند نبز از ارتودنسی استفاده می‌کنند در حالی که بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران از روش کامپوزیت برای رفع این مشکل استفاده می‌کند.
  • افرادی که به دندان‌‌های بسیار سفید و یخچالی علاقه دارند، می‌توانند دندان خود را کامپوزیت کنند.

مزایای کامپوزیت دندان

در این روش رنگ و فرم دندان اصلاح می‌شود، فاصله بین دندان‌ها از بین می‌رود، کامپوزیت روی دندان چسبانده می‌شود ونیازی به تراش دادن دندان نیست. علاوه بر این که دوام و ماندگاری کامپوزیت بالا است و درمان زیبایی دندان به راحتی صورت می‌گیرد، هزینه درمان کم و مدت زمان درمان کاهش می‌یابد. هزینه این روش کمتر از لمینت سرامیکی است. اگر کامپوزیت دچار شکستگی یا لب پریدگی شود بهترین دندانپزشک کامپوزیت دندان آن را ترمیم می‌کند.

مهم‌تر این که ونیر کامپوزیتی یا همان کامپوزیت دندان در یک جلسه انجام می‌شود و بی حسی نیز احتیاجی نیست. این نکته را در نظر بگیرید که کامپوزیت برای تعداد محدودی از دندان مناسب است. بیشتر متقاضیان برای دندان‌های جلویی خود از این روش استفاده می‌کنند. بر این اساس می‌توان هشت تا ده دندان جلویی را با کامپوزیت پوشش داد.

هر روش درمانی زیبایی در کنار مزایا عوارضی هم دارد اما جالب است بدانید عوارض کامپوزیت ناشی از درمان غیر اصولی و عدم مراقبت صحیح است. بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران با درمان اصولی و استاندارد در فضایی استریل و مجهز، دندان شما را کامپوزیت کرده و لبخند زیبا را به شما هدیه می‌کند. عوارض این روش در صورت عدم رعایت بهداشت صحیح، التهاب لثه است که دندانپزشک کامپوزیت قبلی را برداشته و با قرار دادن کامپوزیت جدید این عارضه را رفع می‌کند. علاوه بر آن دندانپزشک مراقبت‌های بعد از درمان ترمیمی را نیز در صورت نیاز به شما توصیه می‌کند.

دکتر کامپوزیت دندان تهران

دکتر سید رضا خسروانی بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران

حال که با کامپوزیت، مزایای آن و تأثیر بهترین دندانپزشک در درمان ترمیمی آن آشنا شدید، وقت آن رسیده است که بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران را بشناسید. دکتر سید رضا خسروانی عضو هئیت علمی دانشگاه شهید بهشتی است و بهترین و متبحر ترین دندانپزشک در بخش ترمیمی و زیبایی است. پیدا کردن بهترین متخصص دندانپزشکی زیبایی در بین هزاران دندانپزشک از اهمیت بسیاری برخوردار است. قطعا دکتر کامپوزیت می‌تواند ازبسیاری از دغدغه‌های شما برای ترمیم دندان بکاهد.

ضمن این که دکتر متعهد در قبال بهترین روش درمان ترمیمی قیمت منصفانه‌ای ارائه می‌دهد. با توجه به هزینه بالای درمان دندان، قیمت عالی که این دندانپزشک برای خدمات خود دارد، بسیار قابل توجه است. شما می‌توانید برای کامپوزیت دندان خود نزد دکتر سید رضا خسروانی از طریق لینک  https://doctorkhosravani.com وارد سایت شده و سایر اطلاعات تماس را کسب کنید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود