زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

2 نکته که در هنگام خرید کلید و پریز و هالوژن لوکس باید بدانید!

2 نکته که در هنگام خرید کلید و پریز و هالوژن لوکس باید بدانید!

2 نکته که در هنگام خرید کلید و پریز و هالوژن لوکس باید بدانید!

کلید و پریز و هالوژن از جمله ابزارآلات و وسایل کوچک ساختمانی محسوب می شود که معمولا در ابتدای کار چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. اما واقعیت این است که آن چیزی که در چشم بیننده از دکوراسیون کلی ساختمان جلب توجه می کند و می تواند اثر مثبت یا منفی بر او داشته باشد، همین کلید و پریزها و هالوژن ها می باشد.

از این رو در ادامه قصد داریم بدانیم در خرید انواع کلید و پریزها و هالوژن ها به چه نکاتی توجه کنیم؟ می خواهیم بدانیم چه زمانی کلید و پریز کلاسیک برای ما کاربرد دارد و چه زمانی کلید پریز مدرن کارایی خوبی برای ما خواهد داشت؟ همچنین همین مقایسه را بین هالوژن لوکس با سایر انواع هالوژن ها خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

دکوراسیون، هارمونی بین اجزای یک ساختمان

به نظر شما دکوراسیون چیست؟ دکوراسیون درست مانند یک سمفونی است که از نوازندگان مختلف تشکیل شده است. هر گروه از نوازندگان کار خودشان را می کنند اما در مجموع شما یک صدای واحد می شنوید و از آن لذت می برید. حال اگر در این سمفونی ها نوازنده ای خارج از گروه بنوازد یا سعی کند خودش را نشان بدهد و به نوعی دیگر بنوازد، نه تنها به هدف خود نمی رسد بلکه کل موسیقی و هدف نهایی سمفونی را تخریب می کند و عملا آن را از بین می برد. حال فرقی نمی کند که این نوازنده یک ساز بزرگ و حجیم باشد یا یک ساز کوچک و کم صدا، مهم این است که این ساز و نوازنده در این هارمونی قرار نمی گیرد و نمی تواند خودش را با آن هماهنگ کند.

همین داستان در دکوراسیون خانه و ساختمان وجود دارد. یک دکوراسیون زمانی جذاب و دوست داشتنی است که هارمونی کامل و خوبی داشته باشد. یعنی اجزای دکوراسیون با یک دیگر رابطه منطقی و درستی داشته باشند. به بیان ساده تر شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک کلید و پریز کلاسیک با یک هالوژن لوکس در یک دکوراسیون همخوانی داشته باشد. این درست شبیه این است که استاد شجریان بخواهد با گیتار الکترونیکی آوازی بخواند!!

هالوژن لوکس آنتیکو

بنابراین اولین و مهمترین نکته در انتخاب انواع کلید و پریز و هالوژن و نوع و مدل آن توجه به دکوراسیون خودتان است. توجه داشته باشید که برندها و تولید کننده ها معمولا توجه زیادی به این مسئله ندارند و همین موضوع دست بسیاری از مصرف کنندگان را بسته است. اما برند آنتیکو توانسته با استفاده از طراحی های جدید و نوین خود عملا رنگ و بوی دیگری به این مسئله بدهد. شما می توانید با استفاده از انواع کلید و پریز کلاسیک یا مدرن این گروه تولیدی و یا با استفاده از هالوژن لوکس آنیتکو روح جدیدی به دکوراسیون خودتان بدهید. روحی که همخوانی خوبی با آن چیزی که شما می خواهید دارد.

کلید و پریز کلاسیک یا کلید پریز مدرن؟

یکی از مسائل و نکات مهمی که وجود دارد این است که مخاطبان نمی دانند سراغ کدام نوع طراحی انواع این کلید و پریزها یا هالوژن های برند آنتیکو بروند. چرا که عملا هر کدام از این طراحی ها کارایی و زیبایی خاص خودشان را دارند. از طرف دیگر ممکن است هنوز شما دکوراسیون خاصی در نظرتان نباشد و حق انتخاب بالایی داشته باشید. در این حالت سوال این است که کلید و پریز کلاسیک مناسب تر است یا انواع مدرن آن؟ همین سوال در مورد انواع هالوژن لوکس و ... نیز وجود دارد.

برای پاسخ به این سوال باید به یک نکته مهم اشاره کنیم. تمامی محصولات آنتیکو از استاندارد بالایی برخوردار هستند و از نظر کارایی قاب مقایسه با رقبای خارجی می باشند. این محصولات غالبا بر اساس تکنولوژی لگرند فرانسه طراحی و تولید شده است. از این رو از نظر طراحی داخلی، ایمنی و کاربرد مشکلی در این بین وجود ندارد و شما می توانید به تمامی محصولات آنتیکو از این نظر به یک چشم نگاه کنید. بنابراین شما تنها کافی است از نظر زیبایی و دکوراسیون بین انواع این محصولات انتخاب کنید.این انتخاب نیز عمدتا به خود شما بستگی دارد. تنها کافی است بدانید دنبال چه نوع طراحی هستید. نکته جالب اینجاست که این محصولات از رنگ بندی های خوبی برخوردار هستند و شما می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.

کلید و پریز مدرن

در نهایت می توان اینگونه گفت که شما برای انتخاب کلید و پریز کلاسیک یا هالوژن لوکس خودتان باید به دکوراسیون به عنوان مهمترین و پایه ای ترین نکته دقت و توجه بالایی داشته باشید. مادامی که شما دکوراسیون خودتان را بشناسید و ندانید که دنبال چه چیزی هستید نه تنها محصولات آنتیکو، بلکه تقریبا هیچ نوع محصول دیگری برای شما کارایی خوبی نخواهد داشت.

بنابراین در ابتدای کار شما باید نیاز خودتان را بشناسید. نیاز شما در زمینه انتخاب کلید و پریز کلاسیک یا کلید پریز مدرن و ... عمدتا بر اساس زیبایی و مباحث مربوط به دکوراسیون خواهد بود. از نظر کارایی، امنیت و تکنولوژی نیاز نیست نگرانی خاصی داشته باشید. محصولات آنیتکو از نظر کارایی و فنی توجه خاصی به تمامی محصولات خود داشته و دارد. آنتیکو دغدغه شما را کم کرده، تا شما انتخاب ساده تر اما بهتری را تجربه کنید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود