زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی در تهران

کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی در تهران

کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی در تهران

اعتیاد به انواع مواد مخدر یک نوع بیماری است که عوارض جسمی و روحی مختلفی را برای فرد دربر دارد. مواد مخدر انواع مختلفی دارد و با توجه به آن عوارض گوناگونی برای فرد دارد. این مواد وابستگی روانی و فیزیکی دارند و روش‌های ترک به تناسب نوع ماده مخدر متفاوت است.

 ترک اعتیاد به مجموعه فرآیندهایی گفته می‌شود که طی آن‌ فرد معتاد تحت نظر متخصص، برای قطع مصرف ماده اعتیاد اقدام می‌کند. در این فرایند فرد سعی می‌کند علاوه بر قطع مصرف ماده مخدر سبک زندگی خود را نیز تغییر دهد و زندگی متعادل و با اعتماد به نفسی داشته باشد. هدف نهایی از ترک مواد بازگشت فرد به حالت طبیعی و سالم دوران قبل از اعتیاد است.

 ترک اعتیاد مسئله‌ای است که بسیاری از افراد و خانواده‌‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. وقتی یکی از اعضای خانواده به بیماری اعتیاد دچار می­شود، تمامی افراد خانواده درگیر می­شوند. با این که خیلی از معتادان تمایل به ترک اعتیاد به مواد مخدر دارند، اما موفق به ترک آن نشده­اند و لغزش‌های مکرری را در این مسیر تجربه کرده­اند.

یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست درمان اعتیاد، عدم استفاده از روشی مناسب و استاندارد است. برای ترک بیماری اعتیاد علاوه بر اراده فرد بیمار، نیاز به داشتن دانش و تجربه در این زمینه است. نقش خانواده نیز در درمان بیماری اعتیاد بسیار پررنگ است و اعضای خانواده برای درمان بیماری فرد باید آموزش ببینند.

در بسیاری از روش‌ها نظیر کمپ ترک اعتیاد اجباری علل گرایش به اعتیاد و بعد روانی بیمار نادیده گرفته می‌شود. در حالی که اعتیاد بیشتر ریشه‌های درون روانی دارد و تا زمانی که این ریشه‌ها مورد بررسی و درمان قرار نگیرد، ترک اتفاق نخواهد افتاد.

برای ترک لازم است تا فرد به یک کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کرده و به کمک پزشک و مشاوران متخصص درمان خود را آغاز کند.

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد دکتر جوادی، بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران دارای مجوز  "بستری شبانه روزی بیماران اعتیاد و اعصاب و روان" از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. فعالیت اصلی این مرکز در زمینه‌های خدمات ترک اعتیاد به‌صورت سم زدایی سریع و فوق سریع، خدمات روانپزشکی و روانشناسی اعتیاد است که تمامی خدمات این مرکز به‌صورت 24 ساعته برای بیماران بستری و سرپایی قابل ارائه است.

در این کلینیک سیر درمان اعتیاد فقط به سم زدایی و پاک سازی بدن فرد بیمار ختم نمی‌شود. مهم‌ترین بخش درمان اعتیاد به درمان روانشناختی اعتیاد مربوط می‌شود که نیاز به مراقبت‌های دقیق متخصصین روانپزشکی و روانشناسی اعتیاد دارد. هدف این مجموعه درمان کامل اعتیاد است. از این رو پس از درمان فیزیکی اعتیاد، جلسات مشاوره روانشناسی به صورت خصوصی برای فرد و خانواده بیمار برگزار می­شود تا بتوان از عود بیماری جلوگیری کرد.

در این کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی در تهران علاوه بر استفاده از متخصصین روانپزشکی و روانشناسی جهت درمان بیماران اعتیاد و اعصاب و روان، از متخصصین نورولوژی، مسمومیت، قلب و عروق، داخلی و بیهوشی نیز جهت خدمات بهتر به بیماران استفاده شده است.

کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی یک کلینیک پیشرفته در تهران است که کلیه امکانات رفاهی و هتلینگ اعم از اتاق‌های VIP و لوکس به صورت تفکیک شده، خدمات و سرویس‌های نگهداری بیمارستانی به‌صورت شبانه روزی، امکانات رفاهی برای همراهان بیمار، خدمات گروه درمانی، مشاوره‌های روزانه روانشناس اعتیاد به صورت خصوصی با بیمار و همراهان بیمار، خدمات اورژانس و آمبولانس در مواقع اضطراری، قرارداد همکاری با سایر بیمارستان‌ها در صورت بروز بیماری‌های جانبی خطرساز و … را به بیماران ارائه می‌‌دهد.

ما در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی https://drjavadiclinic.com/ خود را متعهد می‌دانیم که بهترین و جدیدترین درمان‌ها را به بیماران دچار اختلال سوءمصرف مواد مخدر ارائه دهیم و با افتخار اعلام می‌کنیم که مراجعین این مرکز می‌توانند از درمان پیشرفته ایمپلنت نالتروکسان بهره بگیرند.

ایمپلنت یا کاشت داروی نالتروکسان از جدیدترین متدهای درمان روز دنیا است که برای جلوگیری از بازگشت و عود اعتیاد استفاده می‌شود و ترک اعتیاد موفقیت آمیز را تضمین می‌کند.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود