زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

ریمل معمولی با ریمل های حجم دهنده چه تفاوتی دارند؟! + نمونه محصول

ریمل معمولی با ریمل های حجم دهنده چه تفاوتی دارند؟! + نمونه محصول

ریمل معمولی با ریمل های حجم دهنده چه تفاوتی دارند؟! + نمونه محصول

برای بسیاری از ما، وجود ريمل مژه در کیف آرایش ضروری است. با این حال آیا شما تاکنون به این فکر کرده اید که چه نوع ریملی درآرایش چشم برایتان مناسب است؟ تفاوت ریمل ها در چیست؟

هزاران برند، وجود دارد که هر کدام ادعاهای تبلیغاتی خاص خود را دارند و دانستن این که بهترین ریمل برای مژه با قیمت مد نظرتان کدام است کمی گیج کننده است. همه ریمل ها از نظر عملکرد و مواد تشکیل دهنده برابر نیستند. هدف از استفاده از ريمل، تیرگی، ضخامت و بلندی مژه و حجم دهندگی است.

ریمل حجم دهنده

ریمل معمولی

در واقع ریمل مژه از ترکیب روغن و موم ساخته شده و همچنین در بعضی از ریمل ها، از مواد شیمیایی نگهدارنده استفاده شده است که قوام و رنگدانه آن را فراهم می کند. یکی از معدود مجموعه هایی که بهترین کیفیت انواع ریمل را با برند های عالی به فروش می رساند.هر خانمی از ریمل چشم یک توقع دارد بعضی اوقات هم دو سه چیز متفاوت می‌خواهد. یک ریمل که حجم دهنده باشد؟ یک ریمل بلند کننده که مژه‌های ما را بلند و چشمان ما را رویایی کند؟ یا یک ریمل ضد آب که بتوانیم در استخر و آب و هوای شرجی روی آن حساب کنیم؟ یا شاید خرید ریمل رنگی، برای روزهایی که می‌خواهیم متفاوت آرایش کنیم؟

ریمل‌های جدید دیگر فقط یک ریمل ساده نیستند و می‌توانند ویژگی‌های زیادی داشته باشند. پس ابتدا شفاف کنید که از یک ریمل چه می‌خواهید. انتخاب‌های متنوعی می‌توانید داشته باشید؛ ریمل بلند کننده، ریمل حجم دهنده، ریمل ضد آب، ریمل رنگی و فانتزی یا یک ریمل با چندین ویژگی.

و بزک رو است که بهترین بستر مناسب برای خرید اینترنتی انواع ریمل است که می توانید ریمل های متنوع را با وارد شدن به لینک 

https://bazakroo.com/product-category/لوازم-آرایشی/eye-makeup/eyelash-mascara/ بهترین نوع ریمل را خریداری کنید . وارد صفحه  شده و با انتخاب نوع ریمل خود خرید خود را انجام دهید.

ریمل حجم دهنده

خرید ریمل حجم دهنده

ریمل های حجم دهنده ریمل مناسب مژه‌های کم و نازک هستند که دارای فرمولاسیونی با پلیمرهای سیلیکونی ضخیم‌تر هستند. برس ریمل‌های حجم دهنده دارای مویچه‌های بیشتر و ضخیم‌تر است. که میتوانید از طریق لینک 

https://bazakroo.com/ریمل-حجم-دهنده وارد شده و با انتخاب نوع دقیق ریمل حجم دهنده خرید خود را انجام دهید.

برای بعضی از خانم‌ها ریمل عضو بسیار مهمی از آرایش است. یک ریمل خوب می‌تواند چشم‌ها را به طرز ماهرانه‌ای جذاب کند، طوری که مشخص نباشد که آرایش کردیم. بهترین مارک ریمل را قطعا مارک‌های بزرگ دنیا تولید می‌کنند؛ ریملی که جذابیتی با شکوه به چشم‌ها بدهد. برندهایی مثل دوسه (doucce)، لورال (LOreal)، میبلین (Maybeline)، ایزادورا (Isadora)، بورژوا (Bourjois)، کاسمارا (Casmara)، بیو (BeYu)، جزو بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایش مورد تایید تمام آرایشگران دنیا هستند. 

اگر به دنبال ریملی هستید که حجم‌دهندگی خوبی داشته باشد، مژه‌ها را به هم نچسباند و در عین حال ارزان باشد، برندهای لوازم آرایشی ایرانی و خارجی زیادی هستند که ریمل‌های با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌کنند؛ مانند ریمل کالیستا، اسنس (Essence)، فلورمار(Flormar)، دیپ رومانس (Deep Romance)، مای (‌My).

انواع ریمل مناسب و حجم دهنده در دنیا

در دنیا مجموعه های زیادی وجود دارند که هدف اصلی تولید و خرید ریمل های متفاوت در انواع رنگ ها و کاربرد های متنوع است که یکی از این مجموعه ها نیچ بیوتی به ادرس اینترنتی 

https://www.niche-beauty.com/en-de/makeup/eyes/mascara-799 که وقتی وارد این صفحات می شوید مجموعه بزرگ از ریمل های ساده و ریمل های حجم دهنده با برند های متنوع که در سریع ترین زمان ممکن خرید می کنید و به زیبایی خود افزایش می دهید.

خرید انواع ریمل از فروشگاه اینترنتی بزک رو

امروزه سلامت و زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد برای جلوگیری از پیری زودرس از محصولات با کیفیت استفاده می کنند. اما دقت داشته باشید که خرید وسایل مراقبتی یا بهداشتی باید حتماً از فروشگاه هایی که دارای مجوز رسمی هستند تهیه شود تا از کیفیت محصولات مورد استفاده مطمئن گردید. فروشگاه اینترنتی بزک رو به ادرس اینترنتی bazakroo.com یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های آرایشی و زیبایی می باشد که شما می توانید با خیال راحت وسایل آرایشی و بهداشتی خود را از این مجموعه خریداری نمایید.

پیشنهاد ویژه: با سرچ برند بزک رو در سرچ گوگل می توانید سریع وارد وب سایت بزک رو شوید و بهترین خرید خود را داشته باشید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود