زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی نکات مهم در انتخاب جاکفشی

معرفی نکات مهم در انتخاب جاکفشی

معرفی نکات مهم در انتخاب جاکفشی

با توجه به نقش بسیار مهمی که کفش در حفظ سلامت پا دارد ضروری است که در جای مناسبی هم نگهداری شود به همین دلیل انتخاب جاکفشی مناسب بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع اولین  وسایلی که در دید مهمان قرار می گیرد جاکفشی است و ظاهر و مدرن بودن آن بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

اهمیت جاکفشی در دکوراسیون منزل

با توجه به محدود شدن فضای آپارتمان ها و کم شدن متراژ آن ها انتخاب جاکفشی کم جا و کوچک و در عین حال شیک و کاربردی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که بسیاری از افراد در هنگام خرید جاکفشی با آن مواجه هستند. تنوع طرح و رنگ و مدل جاکفشی ها سبب شده که تمامی افراد مطابق با سلیقه ای که دارند این وسیله کاربردی را خریداری کنند.

با توجه به نقش بسیار مهمی که کفش در حفظ سلامت پا دارد ضروری است که در جای مناسبی هم نگهداری شود به همین دلیل انتخاب جاکفشی مناسب بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع اولین  وسایلی که در دید مهمان قرار می گیرد جاکفشی است و ظاهر و مدرن بودن آن بسیار باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا این امر سلیقه شما را نشان می دهد. تنوع بالای مدل های تولیدی سبب شده که مطابق با دکوراسیون خانه جاکفشی مناسب را تهیه کرد.

جاکفشی

معرفی انواع جاکفشی ها

 نظم دهی در دکوراسیون منزل یکی از مهمترین نقش های جاکفشی در منزل است و به دلیل استقبال بی نظیر از خرید جاکفشی ها طرح های بسیار زیادی وارد بازار می شوند که در طرح، مدل،  رنگ، جنس و .... متفاوت هستند. در این مقاله به معرفی انواع آنها می پردازیم.

  • جاکفشی داشبوردی: یکی از مهمترین و ایده آل ترین طرح هایی که مختص آپارتمان های با متراژ کم و خانه های کوچک است که علت نامگذاری این جاکفشی به دلیل شباهت آن به داشبورد ماشین است که از بالا باز می شود و فضای کمی را در بر می گیرد و بسته بودن درب آن از ورود آلودگی و گرد و خاک به منزل جلوگیری می کند و بسیار شیک است.
  • مدل دیواری: این نوع جاکفشی در محیط هایی که فضا به اندازه کافی موجود نمی باشد به راحتی نصب می شود و می توانند کفش را به نمایش بگذارد و به علت اینکه کفش ها در جلوی چشم رویت می شوند می توان در مدت زمان کوتاهی کفش مورد نظر را انتخاب کرد.
  • مدل درختی: این نوع مدل هم آویز برای لباس دارد و در برخی از موارد نیمکت هم دارد که کفش پوشیدن را برای ما راحت می کند.
  • مدل آینه دار: این نوع مدل بیشتر برای خانه هایی که راهرو دار هستند گزینه مناسبی است و ترکیبی از یک جاکفشی و آینه ساده در کنار آن یا روی آن است.
  • مدل کنسولی: هر چند که این مدل جاکفشی جزو مدل های قدیمی به حساب می آید ولی هنوز هم بازار خرید و فروش آن رونق بالایی دارد و از محبوبیت بالایی هم برخوردار است و شیک بودن آن زبان زد عام و خاص است.
  • جاکفشی نشیمن دار: این مدل امکان نشستن افراد در حین پوشیدن کفش را مهیا می کند. این مدل هم در طرح و مدل های متنوعی به بازار عرضه می شود و به علت جایگاه ویژه ای که امروزه جاکفشی در دکوراسیون منزل دارد انتخاب و خرید آن باید با دقت بسیار بالایی صورت گیرد.

نکات بسیار مهم در خرید جاکفشی

در خرید هر نوع وسیله ای ضروری  است که یکسری نکات مورد توجه قرار گیرد که این محصول  هم از این قاعده مستثنی نیست که در این مقاله به برخی از موارد اشاره می کنیم.

  • توجه به ابعاد: یکی از مهمترین و اصولی ترین مواردی که در خرید این وسیله باید در نظر گرفته شود ابعاد آن است که باید متناسب با فضای خانه و ابعادی باشد که برای جاکفشی در نظر گرفته شده است.
  • داشتن فضای کافی برای پوشش دادن تمامی کفش های خانواده هم از دیگر مواردی است که باید در خرید به آن توجه ویژه شود.
  • متریال مناسب به کار گرفته شده در ساخت جاکفشی: همانطور که گفتیم  کفش نقش بسیار مهمی در سلامت پا دارد و باید در محیط بهداشتی و مناسبی نگهداری شود. جاکفشی ام دی اف و فلزی بالاترین فروش را در بین متریال ها دارند و گزینه مناسبی برای خرید هستند و این نوع مدل ها برای ساختمان های مدرن گزینه مناسبی هستند.
  • انتخاب رنگ مناسب: یکی دیگر از مواردی که در خرید باید به آن توجه داشت استفاده از رنگ مناسب است که بالاترین سازگاری را با دکوراسیون منزل داشته باشد که این امر ارتباط خاصی با سلیقه مشتری دارد.
  • قیمت مناسب: قیمت هم یکی از فاکتورهایی است که در خرید محصولات باید به آن توجه داشت اما با توجه به نوسانات بازار ارزی و بسیاری از عوامل دیگر قیمت این محصولات متغیر می باشد و نمی توان قیمت یکسان و ثابتی برای این محصولات ذکر کرد.

مدل داشبوردی

فروشگاه گامی نو دنا عرضه کننده انواع جاکفشی و محصولات چوبی

یکی از مهمترین دغدغه هایی که بسیاری از مشتری ها در خرید محصولات خانگی دارند این است که در ازای هزینه ای که پرداخت می کنند محصول با کیفیت خریداری کنند که فروشگاه گامی نو دنا در زمینه فروش محصولات چوبی منزل فعالیت گسترده ای دارد و توانسته در مدت زمان کوتاهی رضایت مشتری ها را به خود جلب کند. تنوع بالای محصولات تولیدی، کیفیت بسیار بالای متریال، قیمت مناسب و ... از مهمترین خدمات این فروشگاه است.

نتیجه گیری

همانطور که در بالا هم اشاره شد جاکفشی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل دارد و از گذشته های دور تا به امروز به این وسیله توجه اساسی شده است. هر چند که امروزه این توجه بیش از پیش شده است. بالا بودن کاربرد این وسیله در خانه بخصوص خانه های امروزی که از متراژ کمتری هم برخوردار هستند این کاربرد چند برابر شده است و در نظم دهی دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می کند و همین امر سبب شده که در خرید آن توجه ویژه شود و در حین خرید تمامی نکات لازم را در نظر گرفت به گونه ای که بتوان از تمامی قسمت های این وسیله به نحو احسنت استفاده کرد.  از آن جایی که کفش های زمستانی به صورت چکمه و بوت هستند و ارتفاع بلندتری دارند باید جاکفشی انتخاب کرد که اندازه استاندارد داشته باشد و این کفش ها هم به راحتی در آن قرار گیرند.

جاکفشی فانتزی

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود