زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بررسی فرآیند هوشمند اتوماسیون اداری رسپینا

بررسی فرآیند هوشمند اتوماسیون اداری رسپینا

بررسی فرآیند هوشمند اتوماسیون اداری رسپینا

با توجه به اهمیت نقش منابع انسانی در پیشرفت و ارتقا هر سازمان و یا حتی کشور، امروزه مدیریت منابع انسانی نیز به یک چالش مهم و اساسی تبدیل شده است. در همین راستا، شرکت رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های خدمات مسافرتی و رزرواسیون بلیط هواپیما در کشور، با طراحی سامانه ای هوشمند، اقدام سیستمی نمودن فرآیند مدیریت و پایش منابع انسانی نموده است. در ادامه این گزارش به شرح جزئیات اتوماسیون اداری رسپینا پرداخته ایم.

اتوماسیون اداری کارکنان از طریق پنل کاربری

به گزارش رسپینا، کلیه ی پرسنل پس از عقد قرارداد رسمی با شرکت، می بایست در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی respina24.ir اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایند. کلیه ی فعالیت های کارکنان از قبیل ثبت ورود و خروج، ارسال درخواست مرخصی، ثبت فعالیت های روزانه و حتی ارسال درخواست واریز حقوق در ابتدای هر ماه، توسط پنل صورت خواهد گرفت.

آنالیز سیستمی عملکرد پرسنل

با توجه به نقش مهم هر یک از بخش های سازمانی رسپینا و خصوصا پرسنلی که مستقیما با مشتریان در ارتباط می باشند، لذا پایش عملکرد هر یک از تیم ها، پیش تر امر مهم و پیچیده ای بوده است. در این خصوص نیز، اتوماسیون اداری رسپینا، علاوه بر موارد فوق، نقش کنترل هوشمند عملکرد هر یک از کارکنان را نیز بر عهده خواهد داشت. به عنوان مثال، در صورت تاخیر پاسخگویی به تلفن از سوی کارکنان تیم پشتیبانی بلیط هواپیما رسپینا (کال سنتر)، یک مورد جریمه توسط سیستم در پنل کاربری کارشناس مربوطه ثبت شده و در پایان ماه در موجودی حساب (حقوق) وی لحاظ خواهد شد. هم چنین، در صورت اعلام رضایت مشتریان از نحوه پاسخگویی کارشناس، سیستم آن را به عنوان پاداش در پنل ثبت خواهد کرد.

برقراری ارتباط درون سازمانی

با توجه به نقش مهم ارتباط هر یک از تیم ها و بخش های مختلف، اتوماسیون اداری رسپینا این مورد را با سیستم تیکتینگ پیاده سازی نموده است. بدین صورت که کلیه ارتباطات پرسنل و تیم های مختلف، صرفا از طریق ارسال تیکت به بخش مربوطه انجام خواهد شد. مدت زمان پاسخگویی افراد به تیکت نیز به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار در نحوه محاسبه جریمه و پاداش ملاک قرار داده شده و در صورت مشاهده کوتاهی در پاسخ دهی، مراتب لازم از طریق سرپرست هر بخش پیگیری خواهد شد.

اتوماسیون اداری رسپینا

آنالیز و رصد فعالیت کارکنان رسپینا

با توجه به سیستم ثبت فعالیت پرسنل در پنل کاربری، سرپرستان هر بخش قادر خواهند بود در هر زمان، نسبت به رصد و آنالیز هر یک از اعضای تیم خود اقدام نمایند. هم چنین مشاهده تایم استراحت و ترک کار هر یک از کارکنان نیز از طریق پنل امکان پذیر است.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود