زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین کاندیدای جراحی بینی چه کسانی هستند؟

بهترین کاندیدای جراحی بینی چه کسانی هستند؟

بهترین کاندیدای جراحی بینی چه کسانی هستند؟

رایج ترین عمل جراحی زیبایی در ایران، جراحی بینی گوشتی است، بینی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد. بدین منظور جراحی بینی یکی از اقداماتی است که برای جذابیت بیشتر و زیبایی چهره انجام می شود. بسیاری از افراد فکر می کنند که انجام جراحی بینی گوشتی نسبت به استخوانی خوب نمی شود، همچنین تصور می کنند امکان برگشت پذیری این نوع بینی ها وجود دارد و نتایج جراحی ماندگاری ندارد اما امروزه روش های جدید این امکان را فراهم کرده که هر نوع بینی (گوشتی و استخوانی) با نتیجه بسیار خوبی همراه گردد.

برای پیدا کردن بهترین جراحان بینی می توانید به سایت پزشکا مراجعه کنید.

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایت های تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی، سلامتی و زیبایی می باشد. علاوه بر این سایت پزشکا جدیدترین کالا های حوزه های آرایشی و بهداشتی، سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند.

تفاوت بینی های استخوانی و گوشتی

بینی های گوشتی و استخوانی به راحتی قابل تشخیص هستند. در بعضی موارد با اینکه غضروف و استخوان بینی قوی است اما پوست بینی نیز ضخیم است که ممکن است با بینی گوشتی اشتباه گرفته شود. البته جای نگرانی نیست، چون قبل از جراحی بینی، ضخامت پوست توسط جراح ارزیابی می شود.

مهمترین تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی، میزان ضخامت پوست آن ها است. در بینی های استخوانی به دلیل نازک بودن پوست، جزئیات  استخوانی از زیر پوست قابل مشاهده است، یعنی ممکن است لبه های استخوان چنانچه قبلا شکسته شده باشد دیده و لمس گردد، همچنین در قسمت پایینی بینی به دلیل نازک بودن پوست معمولا غضروف ها قوی و مستحکم هستند و در نوک بینی افتادگی و پهنی کمتری وجود دارد، اما در بینی های گوشتی جزئیات استخوان و غضروف به دلیل کلفت بودن پوست دیده نمی شود و به دلیل سنگینی پوست غضروف ها ضعیف و افتاده هستند.

به طور کلی می توان گفت هرچه مشکلات پوستی بینی بیشتر باشد، بینی گوشتی تر و هرچه جنس بینی بهتر باشد بینی استخوانی است.

اقدامات قبل از جراحی بینی:

  1. در روز عمل حتما ناشتا باشید و 8 ساعت قبل از جراحی از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید.
  2. در صورتی که قرص یا داروی خاص مصرف می کنید باید پزشک خود را مطلع کنید.
  3. در صورتی که سابقه کم خونی دارید باید پزشک خود را مطلع کنید.
  4. استعمال دخانیات و قلیان یک هفته قبل وبعد از جراحی بینی  ممنوع می باشد.
  5. اصلاح ریش و سبیل برای آقایان الزامی است.
  6. خانم ها حتما آرایش خود را قبل از عمل بینی گوشتی پاک کنند.
  7. شب قبل از عمل حتما استحمام کنید و مراقب باشید سرما نخورید.

کاندیدای جراحی بینی

 

مراقبت های بعد از عمل بینی:

  1. از مصرف دارو های اضافی خودداری شود و داروهایی که توسط پزشک تجویز شده مصرف شود.
  2. با دهان باز عطسه کنید.
  3. حداقل تا دو ماه از دود و سیگار اجتناب کنید.
  4. بعد از باز کردن گچ بینی به مدت 3 ماه بینی خود را با سرم نمک روزی3 بار با سرنگ 10 سی سی شستشو دهید.
  5. به مدت دو ماه از سونا رفتن و شنا کردن خودداری کنید.
  6. از مسواک نرم استفاده کنید برای مسواک زدن.
  7. از غذاهای نرم و میکس شده استفاده شود و از خوردن غذاهای سفت که به جویدن نیاز دارد خودداری کنید.

برای جراحی بینی حتما به پزشک ماهر مراجعه کنید. در حال حاضر پزشک های خیلی خوب و ماهری در شیراز هستند که برای جراحی بینی و مشاوره می توانید به آنها مراجعه کنید برای پیدا کردن بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز می توانید به این لینک مراجعه کنید.

انواع مدل بینی:

  • بینی طبیعی
  • بینی عروسکی(فانتزی)
  • بینی نیمه فانتزی
  • بینی فرانسوی، باربی

مدت زمان استفاده از چسب بینی به عواملی بستگی دارد که عبارتند از:

مدت زمان استفاده از چسب بینی بستگی به نوع بینی و توصیه پزشک دارد، اما به طور کلی مدت زمان توصیه شده جهت چسب زدن به بینی برای بینی استخوانی 4 هفته است اما برای بینی گوشتی مدت زمان بیشتری جهت چسب زدن توصیه می شود چون تورم در بینی گوشتی بیشتر است. چسب زدن بعد از عمل بینی موجب کاهش تورم و التهاب بینی و فرم گیری بهتر بینی می شود و همچنین از تشکیل بافت زخم جلوگیری می کند. چسب زدن اصولی به بینی،فشار را به صورت یکنواخت در بینی منتشر می کند و موجب می شود که ورم بینی در همه بخش های بینی پخش شود و ورم بینی در همه بخش ها به طور یکسان فروکش کند.

هزینه ی جراحی انواع بینی

هزینه ی جراحی انواع بینی

هزینه ی عمل بینی بستگی به نوع بینی و مهارت و تجربه ی جراح دارد، بنابراین هزینه ی عمل بینی بسته به فاکتور های مختلفی مانند پیچیدگی و میزان تغییرات، متفاوت است. بنابراین هزینه ی عمل در افراد مختلف یکسان نیست و جراح با توجه به نوع بینی (استخوانی و گوشتی) و میزان پیچیدگی جراحی هزینه ی جراحی را تعیین می کند. 

توجه داشته باشید که جراحی بینی ترمیمی جز حساس ترین جراحی ها است. در جراحی ترمیمی، ایرادهای جراحی قبل رفع می شود به همین دلیل برای انتخاب پزشک خوب حتما باید تحقیق لازم انجام شود. در شیراز پزشک های خیلی خوب و ماهری هستند که شما می توانید به آنها مراجعه کنید، برای آشنایی با این جراحان شما می توانید به سایت بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز مراجعه کنید.

کلام آخر

به طور کلی رایج ترین عمل جراحی زیبایی در ایران، جراحی زیبایی بینی است، بینی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد و متناسب بودن بینی با اجزای صورت موجب جذابیت چهره می شود. بدین منظور جراحی بینی یکی از اقداماتی است که برای جذابیت بیشتر و زیبایی چهره انجام می شود.

بینی گوشتی و استخوانی باهم تفاوت هایی دارند که این تفاوت ها، در جراحی بینی اثر گذاشته و باعث می شود نتیجه جراحی در بینی گوشتی و استخوانی متفاوت باشد. مهمترین تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی، میزان ضخامت پوست آن ها است. بعد از جراحی بینی باید به یه سری نکات توجه کنید و مراقبت کنید که در بالا به آنها اشاره کرده ایم. سپاس از شما عزیزان برای همراهیتون امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود