زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چگونه ارزان اما بی دردسر سفر کنیم؟

چگونه ارزان اما بی دردسر سفر کنیم؟

چگونه ارزان اما بی دردسر سفر کنیم؟

سفر کردن سن و سال نمی شناسد، همه عاشق سفر کردن هستند. اما هزینه های بالای سفر رفتن تبدیل به مانعی برای سفر دوستان شده است. همه ما سفر رفتن را دوست داریم ولی آیا واقعا سفر کردن را بلدیم؟ درست شنیدید حتی سفر کردن هم بلد بودن می خواهد.

اینکه چگونه از تک تک لحظات سفر لذت برد، چگونه با پایین ترین هزینه سفر کرد، اصلا به کجا سفر کرد یا حتی اینکه در سفر به جایی مثل دماوند برای اقامت، هزینه اجاره ویلا در دماوند ارزان است یا گران؟ اگر سفر کردن را بلد باشید مطمئن باشید می توانید با حداقل ترین بودجه ها هم در سال برای چند باری هم که شده سفر کنید. در این مطلب با ما باشید تا با شما از ترفندهایی بگوییم که هزینه های شما را در سفر تا اندازه چشم گیری پایین می آورد.

هر چقدر بیشتر بدانید می توانید با کمترین هزینه ها سفر کنید!

اجاره آپارتمان مبله در کیش

 

همانطوری که شما هم می دانید پرهزینه ترین بخش های هر سفری شامل هزینه رفت و آمد، خورد و خوراک و از همه مهم تر هزینه اجاره اقامتگاه است. فرض کنید می خواهید از تهران برای یک آخر هفته به سفری کوتاه مدت بروید. با خودرو خود به اطراف تهران سفر می کنید و مواد خوراکی را هم از منزل برمیدارید و تنها چیزی که لازم است برای آن هزینه کنید اجاره ویلا در اطراف تهران مثل اجاره ویلا در کردان یا حتی سوئیتی در طالقان است. اما همه چیز به همین راحتی ها هم نیست!

پیدا کردن ویلایی که دقیقا مطابق با بودجه ای باشد که در نظر دارید در عمل سخت تر چیزی است که فکرش را می کنید. پس بهتر است هوشمندانه عمل کنید تا بتوانید هزینه هایتان را کنترل کنید. همه ما وقتی به سفری ارزان فکر می کنیم یک سفر پر از دردسر و اقامت در سوئیت هایی کثیف را تصور می کنیم. شاید همین تصور است که باعث شده تا خیلی ها به خاطر هزینه های بالا به کل قید سفر کردن را بزنند. اما حالا پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا نه تنها هزینه های اجاره اقامتگاه پایین بیاید بلکه هر کسی بتواند با بودجه خود به بهترین اقامتگاه ها دسترسی داشته باشید.

در انتخاب اقامتگاهتان حرفه ای عمل کنید

اگر می خواهید هزینه های سفرتان را کنترل کنید باید مثل یک حرفه ای سفر کنید. هیچگاه یک حرفه ای برای اقامت خود به دنبال رزرو هتل نمی رود. حتی در شهر کوچکی مثل رینه هزینه رزرو هتل به نسبت اجاره ویلا در آبگرم رینه بسیار گران تر است چه برسد به شهرهای بزرگ تر که به خاطر تعداد مسافر بالا هزینه های رزرو هتل هم به همان نسبت گران تر است. پس این قانون مهم را برای سفر به هر شهری به یاد داشته باشید که همیشه ویلا و سوئیت ها ارزان ترین انتخاب ها هستند.

ویلا و سوئیت های دربست نه تنها ارزان هستند بلکه امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. با اجاره سوئیت یک خانه با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد و شما در تمام طول سفر احساس خواهید کرد در خانه خود هستید، اما در لوکس ترین هتل ها هم تنها یک اتاق کوچک دراختیارتان قرار می گیرد و نه بیشتر!

اقامتگاه خود را آنلاین رزرو کنید

مسافران حرفه ای معمولا ترجیح می دهند تا اقامتگاه خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. اما چرا آنلاین؟ اولا در رزرو آنلاین اقامتگاه شما نیازی به حضور در محل نخواهید داشت و همین باعث می شود تا بتوانید از چند روز قبل از سفرتان اقامتگاه مناسبی برای اقامت خود پیدا کنید. دوما در رزروهای اینترنتی پای دلالان از بازار اجاره ویلا و سوئیت قطع شده و همین باعث شده تا هزینه اجاره تا حد چشم گیری پایین بیاید.

به طور مثال هزینه اجاره ویلا در کرج در رزرو اینترنتی شاید تا دو برابر هم کمتر از اجاره ویلا و سوئیت در کرج به صورت حضوری باشد. همین باعث شده تا مسافران رزرو آنلاین را به رزرو حضوری ترجیح دهند. اما چیزی که در رزرو آنلاین اقامتگاه مهم می باشد این است که اقامتگاه خود را از یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد رزرو کنید. در میان تمامی وب سایت های موجود در این زمینه «لیدوماتریپ» یکی از جامع ترین و قابل اعتمادترین هاست.

لیدوماتریپ، انتخاب امن و ارزان مسافرین سراسر کشور

اجاره ویلا در کرج

 

لیدوماتریپ در سراسر کشور بیش از 8 هزار اقامتگاه فعال دارد که این پوشش سراسری و تنوع بالا باعث شده تا لیدوما به یکی از محبوب ترین وب سایت ها برای اجاره آنلاین ویلا تبدیل شود. فرقی ندارد به دنبال اجاره ویلا در طالقان با بالاترین حد امکانات هستید یا اجاره سوئیت ارزان در شمال، لیدوما برای افراد با سلیقه و بودجه های متفاوت پیشنهادات ویژه ای دارد.

برای رزرو اقامتگاه از این سایت کافیست از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد لیدوما شوید و با انتخاب شهر مقصد خود به لیست کاملی از اقامتگاه های موجود در آن شهر دسترسی پیدا کنید. همه اقامتگاه های موجود در لیدوما دارای تصاویر متنوع، توضیحات کاملی از امکانات، موقعیت جغرافیایی روی نقشه و قیمت می باشد. بعد از بررسی این اطلاعات و انتخاب اقامتگاه موردپسندتان کافیست تعداد نفرات و تاریخ ورود و خروجتان را نیز میشخص کنید و درخواست رزرو خود را تنها با چند کلیک ثبت کنید. حالا همه چیز برای شروع یک سفر هیجان انگیز آماده است!

واحد پشتیبانی لیدوماتریپ از لحظه اول ثبت درخواست تا پایان اقامت همراه شماست و می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان لیدوما راهنمایی بخواهید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود