زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین های شیائومی Xiaomi در سال 2021 - 2022

بهترین های شیائومی Xiaomi در سال 2021 - 2022

بهترین های شیائومی Xiaomi در سال 2021 - 2022

Xiaomi شیائومی در سطح جهانی شناخته شده است که نوآوری، فناوری و زیبایی شناسی را در هم می آمیزد تا گجت های فوق العاده ای بسازد. شیائومی نوآوری های تکنولوژیکی شگفت انگیزی انجام داده است. شیائومی گجت‌های «هوشمند» پیشرفته‌ای دارد که می‌تواند به آن‌ها افتخار کند، و در اینجا ما 10 بهترین گجت شیائومی را که می‌توانید  امتحان کنید، معرفی کرده‌ایم.

شیائومی Xiaomi: برند رو به رشد در مدار فناوری و نوآوری

این شرکت اکنون در واقع همه چیز را می سازد. به همین دلیل است که جمعیت عظیمی آنها را به خاطر آن دوست دارند. زمانی وجود داشت که تنها یک جایگزین برای خرید محصولات با تکنولوژی پیشرفته و نرم افزارهای پیشرفته وجود داشت - اپل.

بهترین گجت های شیائومی 2022:

در فروشگاه زاکو ما حدود 10 گجت فوق‌العاده عالی شیائومی را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید در سال 2022 بخرید. بنابراین، بیایید بدون ایجاد هیچ انتظار دیگری وارد لیست شویم:

روتر Xiaomi AX9000:

این روتر با طراحی یک طراحی آینده نگر با افکت نورپردازی سفارشی ارائه می شود. با دو جفت هیت سینک، از یک فن بی صدا و کم صدا در بالا و پایین استفاده می کند. حتی یک مجرای هوای خروجی وجود دارد که به دفع گرما کمک می کند.

روتر شیائومی

روتر جدید Xiaomi AX9000 با فناوری Wi-Fi 6 دو بانده طراحی شده است. 

Xiaomi MI 11 Ultra:

Mi11 Ultra پرچمدار اصلی این شرکت است. و شیائومی هرگز با گوشی های هوشمند پرچمدار خود ناامید نمی شود. شیائومی Mi 11 Ultra سنگین ترین گوشی هوشمند در این مسابقه با دوربین های عظیم پشت است. این گوشی هوشمند در مقایسه با شیائومی MI 11 ضخیم تر است.

قرارگیری دکمه های گوشی هوشمند در کناره ها بسیار خوب است که کمی تیز به نظر می رسد. 

FIMI X8 MINI:

با پهپاد تاشو 3 محوری 4K Fimi X8 Mini، تقریباً در همه جا فیلم های هوایی خیره کننده  بگیریدخواه یک تولیدکننده محتوا باشید که به دنبال عکس‌های هوایی منحصر به فرد B-roll یا حرفه‌ای هستید، یک متخصص جستجو و نجات که نیاز به دسترسی به مناطق صعب العبور دارد، یا کسی که فقط می‌خواهد زندگی خود را به روشی خلاقانه به تصویر بکشد،  کند.

جاروبرقی ربات شیائومی پرو

Mi Robot Vacuum Pro  ربات جدیدی است که کف و جاروبرقی را شستشو می دهد. این فقط در رنگ مشکی طراحی شده است زیرا طبق آنچه گفته شد "مشکی روی همه چیز خوب به نظر می رسد". یکی از ویژگی های این محصول در توانایی آن در  جلوگیری از موانع است.

بیایید یک سناریوی معمولی را تصور کنیم: کفش، کابل و چندین شی دیگر همه در یک مکان. ربات در این حالت در صورت برخورد با اجسام باید دور بزند. ربات جدید این مشکل را حل می کند: به یک الگوریتم جدید مجهز شده است که به آن اجازه می دهد در صورت یافتن  مانع فوراً متوقف شود .

شیائومی Xiaomi MI Band 6:

این گروه در هشت رنگ مختلف، یعنی زرد، مشکی، آبی، عاجی، زیتونی، سفید، قهوه ای و نارنجی عرضه می شود. مشابه مدل سال گذشته، Band 6 دارای 2 نسخه است، یکی NFC و دیگری بدون NFC.

miband 6 ساعت شیائومی

شیائومی MI band 6 شبیه باند نسل قبلی است. وزن باند 14 گرم است. با صفحه نمایش 1.56 اینچی با وضوح 152 در 486 عرضه می شود. در پشت آن سنسور ضربان قلب، دو پین مغناطیسی پوگو و سنسور جدید Sp02 وجود دارد.

این گروه تمام معیارهای اساسی مانند گام‌ها، ضربان قلب در حالت استراحت، خواب و کالری‌های سوزانده شده را ردیابی می‌کند.

شیائومی MI Tab 5

مشابه اپل آیپد پرو، اندازه صفحه نمایش تبلت پنج شیائومی نزدیک به 11 اینچ خواهد بود. وضوح بالای 2K این صفحه نمایش را تامین می کند. در تبلت جدید، نرخ به روز رسانی به 144 هرتز ارتقا خواهد یافت

با تمام این ویژگی های نمایش داده شده، شیائومی MI PAD 5 بدون شک بهترین تب در سال 2021 است

ماشین ظرفشویی اینترنتی شیائومی MIJIA:

ماشین ظرفشویی اینترنتی شیائومی Mijia دارای اندازه سبک و قابل حمل در طراحی مربع است. پوست سفید به طور کلی ظریف و دوستدار پوست به نظر می رسد و نمای بیرونی خوبی می دهد.

طرح ریش تراش برقی شیائومی Mijia S700

در استفاده واقعی، تیغه با آب، کف اصلاح یا مواد شوینده مواجه شد. به راحتی خورده نمی شود و دارای درجه بالایی از مراقبت از پوست است

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB KW66:

IMILAB KW66 یک ساعت هوشمند همه کاره و همه کاره است که طراحی خلاقانه ای دارد، نازک تر و سبک تر از همیشه است و در عین حال صفحه نمایش بزرگ تری را ارائه می دهد. IMILAB KW66 با صفحه نمایش خمیده 1.28 اینچی 3D HD، شخصیت فردی شما را بیان می کند.

جاروبرقی ربات Xiaomi Mi V2 (Roborock S50):

مورد بعدی در لیست جاروبرقی هوشمند روباتی است که به شما در زمینه بهداشت خانه کمک می کند. اگر هنوز در حال تمیز کردن خانه خود هستید، اینجا یک خبر خوب برای شماست. اکنون می توانید یک پاک کننده کوچک رباتی دایره ای شکل بگیرید که خانه شما را در حالی که در حال تماشای فیلم مورد علاقه خود هستید تمیز می کند.

پروژکتور لیزری Wemax ONE PRO 7000 Lumens 2021:

در ابتدا، ما پروژکتور لیزری WEMAX One Pro را قرار می دهیم که 7000 لومن برای بصری بالا ارائه می دهد. پروژکتور 4K با تزیین سایر مشخصات کیفی، راه خود را برای تزئین خانه شما مانند یک سینما باز می کند.

WEMAX One Pro بهترین وسیله برای استفاده در خانه برای سرگرمی، تجارت یا هر انگیزه دیگری است

پروژکتور لیزری سینمای 4K شیائومی فنگمی 2021

خوب، این یک پروژکتور لیزری با وضوح 4K دیگر با برخی دستاوردهای هوشمند است و در بهترین پروژکتورهای شیائومی 2021 جای دارد. شیائومی این محصول را با نام تجاری  Fengmi معرفی کرد.

Xiaomi Mi Notebook 14 Pro:

بدیهی است که اگر شرکتی توانایی ساخت باتری ها و گوشی های هوشمند قدرتمند را داشته باشد، بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ ها را ارائه خواهد کرد. پنجره هوشمند 10 استفاده از لپ تاپ و مدیریت فایل های دیجیتال را برای مشتریان آسان می کند.

پروژکتور XGIMI H3:

پروژکتور XGIMI H3 Mini DLP دارای سیستم کنترل از راه دور بلوتوث به همراه پشتیبانی از اپلیکیشن و سیستم عامل اندروید می باشد. به طور مشابه، این سیستم 1900 لومن ANSI روشنایی و وضوح 1920x1080p را با فناوری نمایشگر 4K DLP تضمین می کند.

جاروبرقی Roidmi Nex 2 Pro:

یکی از جدیدترین محصولات شیائومی Roidmi Nex 2 Pro است، جاروبرقی قدرتمند در لیست ما از بهترین گجت های شیائومی 2021. جاروبرقی نه تنها طراحی عالی دارد، بلکه می تواند کثیفی ها و زباله ها را در چند ثانیه از بین ببرد.

پاوربانک پرو ZMI شیائومی:

شرکت تابعه شیائومی ZMI مسئول تولید شارژرهای باتری قابل حمل است. آنها فقط در عملکرد شگفت انگیز هستند زیرا آب بزرگتری نسبت به سایر دستگاه های مشابه ارائه می دهند.

ZMI Powerbank Pro دارای یک باتری 20000 میلی آمپر ساعتی است تا مقدار زیادی انرژی را ذخیره کند. علاوه بر این، طراحی قابل حمل و شیک دارد تا بدون هرج و مرج در جیب شما قرار بگیرد. دارای سه خروجی USB - دو USB 2.0 و یک درگاه Type-C است.

کتری هوشمند برقی شیائومی Mi:

بله درست خواندید شیائومی کتری های هوشمند را نیز تولید می کند و ما آن را در بهترین گجت های شیائومی 2021 نگه داشته ایم. این شرکت تاکنون 2 نسخه را ارائه کرده است - کتری استاندارد و کتری ترموستات. این دو در طراحی تماماً سفید دارای چشم انداز کلاسیک بسیار جذابی هستند تا بهتر از اکثر کتری های موجود در بازار به نظر برسند.

اسکوتر برقی شیائومی Mijia 1S:

به دنبال یک همراه کامل برای رفت و آمد برای دفتر هستید؟ در اینجا اسکوتر برقی شیائومی Mijia 1S برای شما آورده شده است

دوربین داش شیائومی:

آخرین اما نه کم‌اهمیت در بهترین گجت‌های شیائومی 2021،دوربین خودرو  شیائومی است. بهترین محصولی که می توان در لیست تصور کرد این دوربین است

سخن پایانی: 

در پایان لیست بهترین گجت های شیائومی 2021، بدون شک همه گجت ها در سال 2021-2022 تقاضای زیادی خواهند داشت. علاوه بر این، شیائومی نیز به لطف فناوری و اتوماسیون توانسته سهم بسیار چشم گیری از بازار را در اختیار خود و برندهای زیر مجموعه خود قرار بده.

زاکو تنها یک فروشگاه اینترنتی نمی باشد شما می توانید در این فروشگاه خرید خود را انجام دهید علاوه بر آن می توانید محصولات خود را هم در این فروشگاه اعجاب انگیز به فروش برسانید، با زاکو شما فقط محدود به منطقه و به شهرتان نمی شوید شما با زاکو می توانید محصولات خود را در تمام نقاط کشور به آسانی به فروش برسانید.

شما هر آنچه را که نیاز داشته باشید می توانید در زاکو پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

حس خوب و شگفت انگیز خرید اینترنتی را در زاکو تجربه خواهید کرد.

خرید آنلاین سبب شده در این شرایط کرونا شما دیگر نیازی به خروج از منزل و گشتن در این بازار پر از هیاهو و شلوغی نداشته باشید و تنها با چند کلیک محصولتان را درب منزل بدون کوچکترین دردسر و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

  • سایت فروشگاه اینترنتی زاکو: zako.ir
  • اینستاگرام: zako_ir
  • تلفن: ۰۲۱۷۷۰۶۹۷۶۱
    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود