زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چطور اروپایی آرایش کنیم؟

چطور اروپایی آرایش کنیم؟

چطور اروپایی آرایش کنیم؟

آرایش اروپایی و طبیعی همیشه خواهان داشته است. لوازم آرایشی جدیدی به نام تینت لب و گونه روانه بازار شده است که می تواند آرایش اروپایی را به ارمغان آورد.

داشتن لب های زیبا و شاداب و رنگی می ‌تواند نقش بسیار مهمی در روح بخشیدن به صورت به همراه داشته باشد. به خوبی این نکته را می دانید اکثر خانم ها حتی زمانی که قصد انجام آرایش به طور کامل را نداشته باشند اما باز هم در هر صورت از رژ لب استفاده خواهند کرد.

اما مشکلی که این موضوع به همراه دارد بافت سنگین ماندگاری کم آن می باشد پس با توجه به این موضوع نیست شده از یک نوع لوازم آرایشی جدید و متنوع به نام تینت لب که می‌تواند باعث طبیعی نشان دادن چهره شما شود استفاده کنند. تینت لب دارای برند های متفاوتی می باشد اگر می خواهید در رابطه با این محصول اطلاعات بیشتری به دست آورید پیشنهاد می ‌دهیم ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

تینت لب چیست؟

تینت لب نیز یکی از انواع مختلف لوازم آرایشی های جدید و محبوب بوده که از آن جهت رنگ کردن طبیعی لب و گونه ها استفاده خواهد شد و یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد آن درخشندگی کم و طبیعی بودن تینت می باشد.

تینت لب چه کاربردی دارد؟

معمولاً تینت بیشتر برای افرادی توصیه می شود که قصد دارند از برق لب و رژلب به صورت همزمان استفاده کنند و رژ گونه ای طبیعی و خوش رنگ داشته باشند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که تینت دارای بافت بسیار سبک تری نسبت به رژلب بوده و همچنین رنگ بسیار خوبی را نیز به همراه دارد. معمولاً تینت ها دارای ماده های دیگری همچون ضد آفتاب، نرم کننده و عطرهای متفاوت نیز می باشد. شما می توانید از این ماده آرایشی جهت محافظت لب ها در برابر نور آفتاب و سرطان پوست نیز استفاده کنید و به وضوح مشاهده فرمایید که لب های شما بسیار نرم از صاف و طبیعی جلوه خواهد داد.

 معمولاً پس از استفاده از رژلب و گذشت مدت زمان کوتاهی می توانید به خوبی متوجه این موضوع شوید که جلوه اولیه خود را به همراه ندارد، اما تینت می ‌تواند تا حدود بسیار زیادی ثابت باقی بماند و در روزهای گرم سال و سایر مواقعی که امکان استفاده از رژ لب برای شما وجود ندارد تینت می‌ تواند یک از جایگزین بسیار مناسب باشد.

معرفی دو پادشاه تینت لب جهان

تینت لب بنفیت و اتود

در این بخش قصد داریم دو نمونه از بهترین تینت های لب جهان که دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می‌ باشد را به شما معرفی و مزایای هر یک را نیز بیان کنیم.

تینت بنفیت

یکی از محصولات پرکاربردی که به عنوان پرفروش ترین و با کیفیت ترین تینت ها در نظر گرفته شده و در بازار نیز طرفداران بسیار زیادی را به همراه دارد تینت بنفیت یا همان رژلب مایع و رژگونه مایع می باشد.

این محصول توسط کشور آمریکا تولید شده است. تینت بنفیت دارای یک اپلیکاتور بسیار حرفه‌ای همراه فرمولاسیون قدرتمند می باشد و از این قابلیت برخوردار بوده که به بهترین نحو ممکن روی پوست مخلوط شده و در مدت زمان کمتر از چند ثانیه یک جلوه کاملاً خاص و زیبا را روی لب و گونه ایجاد کند.

تینت بنفیت

مزایای تینت بنفیت:

از جمله مزایای مهم این تینت عبارتند از:

  • به خوبی می ‌دانید که رژ لب ها دارای مقدار زیادی روغن و در ترکیبات خود می باشند اما تینت بنفیت از ماندگاری بالا و همچنین هیچ گونه رد و لکه ای را نیز به جا نمی گذارد. فاقد چربی و بر پایه آب میباشد و با توجه به این موضوع نیز همانند سایر رژلب ها هنگام ایجاد گرما و یا رطوبت به هیچ عنوان از روی لب تکان نخواهد خورد و در هنگام نوشیدن چای یا هر چیز دیگری رد آن روی فنجان باقی نخواهد ماند.
  • تمامی افرادی که از تینت بنفیت استفاده کرده‌ اند به خوبی این نکته را می‌ دانند که یکی از مهمترین مزایای آن رنگ طبیعی است که به همراه دارد پس از استفاده به خوبی می توانید متوجه رنگ شفاف و طبیعی آن شوید و با توجه به این موضوع نیز کمتر کسی می تواند متوجه شود که از تینت برای لب های خود استفاده کرده اید. توجه داشته باشید این مدل از تینت ها بیشتر به افرادی توصیه می ‌شود که ترجیح می ‌دهند کسی متوجه وجود آن روی لب ها و گونه آن ها نشود.
  • علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که برای لب ها ایجاد می کند از خاصیت جلوگیری خشکی لب نیز برخوردار می‌باشد البته شما می توانید پیش از طینت از بالم لب استفاده کنید.
  • کاملاً مقرون به صرفه و این امکان وجود دارد که از آن به عنوان رژگونه نیز استفاده کنید.

تینت اتود هاوس

 این نوع از تینت ها نیز تولید شده یکی از برندهای بسیار تخصصی آرایشی در کشور کره جنوبی می باشد و این اطمینان نیز برای شما وجود دارد که محصول بسیار با کیفیت و جذاب می باشد و بیشتر به خانم ‌هایی توصیه می ‌شود که طرفداره آرایش نچرال و ملایم هستند. علاوه بر آبرسانی و حفظ رطوبت پوست لب می تواند مانع از خشک شدن آن نیز شود.

تینت لب مایع اتود هاوس

ویژگی های تینت لب مایع اتود هاوس:

جمله ویژگی‌های خاص مربوط به این ترتیب عبارتند از:

  • دارای بافت بسیار سبک
  • ماندگاری بسیار بالا بدون احتیاج به تجدید آن
  • دارای سه رنگ فوق العاده منحصربه‌فرد نارنجی صورتی قرمز به همراه رایحه ای بسیار دلنشین
  • می‌ تواند باعث افزایش رطوبت لب شود
  • هیچگونه چربی و چسبندگی روی لب ایجاد نخواهد شد
  • باعث افزایش رطوبت لب خواهد شد
  • به هیچ عنوان مواد سربی برای تولید آن به کار گرفته نشده
  • مناسب ترین لوازم برای آرایش های نچرال و ملایم

سخن پایانی:

در مطالب فوق سعی کردیم در رابطه با تینت لب و کاربرد آن مطالبی را برای شما بیان کنیم دو پادشاه تینت لب و رژ گونه جهان را نیز به شما معرفی کردیم. توجه داشته باشید که معمولاً تینت ها بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که علاقه به آرایش ملایم دارند. شما می توانید برای تهیه تینت های نامبرده شده به فروشگاه معتبراینترنتی چاپار آنلاین مراجعه فرمایید. از اینکه با ما همراه بوده از شما سپاسگزاریم.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود