زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

آیا عمل بینی خوب است؟

آیا عمل بینی خوب است؟

آیا عمل بینی خوب است؟

پیش از شرح و پاسخ سوال  آیا عمل بینی خوب است؟ بهتر است به انواع عمل و انواع بینی و پزشک متخصص بپردازیم تا با توجه به موارد ذکر شده بتوانید خود به تنهایی به پاسخ  آیا عمل بینی خوب است؟ دست پیدا نمایید. 

عمل بینی

این روز ها عمل بینی نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر جهان رایج شده است. و افرادی که به هر دلیلی از بینی خود رضایت ندارند به عمل را انجام می دهد. زیرا انسان ها به صورت ذاتی به دنبال زیبایی هستند. و با توجه به پیشرفت علم پزشکی افراد روز به روز بیشتر به سمت عمل های زیبایی کشیده می شوند. و یکی از رایج ترین عمل های زیبایی عمل بینی است. در این مقاله قرار بر آن است که به پاسخ  آیا عمل بینی خوب است؟ دست پیدا نمایید 

دلایل عمل بینی

دلایل عمل جراحی بینی و پاسخ به  آیا عمل بینی خوب است؟  می تواند بین افراد متفاوت باشد و زیر به چند دلیل آن می پردازیم:

  1. درمانی: برخی از افراد به دلیل مشکلات تنفسی و نقص های مادرزادی و شکستگی بینی یا انحراف تیغه بینی تن به عمل جراحی بینی می دهند. که در این عمل هم میتوانند مشکل بینی خود را درمان کنند هم در همان عمل بینی خود را زیباتر کنند.
  2. زیبایی: اکثر افراد به دلیل زیباتر شدن به سراغ عمل جراحی بینی می روند. همانطور که مشخص است تغییر سایز و شکل بینی در بیشتر اوقات سبب زیباتر شدن چهره فرد می شود. وبه همین دلیل است که عمل جراحی بینی یکی از متداول ترین عمل های زیبایی است.

انواع عمل بینی

انواع بینی

بینی دو نوع دارد که یکی از آنها بینی گوشتی و دیگری بینی استخوانی است. که متناسب بر نوع بینی عمل بینی هم متفاوت است. با توجه به نوع بینی خود می توانید به پرسش  آیا عمل بینی خوب است؟ به سادگی پاسخ دهید.

بینی گوشتی: 

استحکام غضروف این بینی ها کم است. پوست بینی خصوصا در قسمت نوک بینی چرب و دارای ضخامت است. در قسمت انتهای بینی غضروف های بزرگی وجود دارد. ضخامت پوست بینی گوشتی سبب شده است تا استخوان ها و غضروف های بینی دیده نشود. معمولا برای این نوع بینی پاسخ  آیا عمل بینی خوب است؟ مثبت است 

بینی استخوانی:

از پوست ضخیم برخوردار نیست و پوستی نازک دارد. دارای استخوان و غضروف محکم است.برخی از بینی های استخوانی دارای قوز است که همین دلیل سبب روی آوردن به عمل بینی می شودو به دلیل نازک بودن پوست بینی به وضوح استخوان و غضروف های بینی دیده می شود.

هدف از عمل بینی:

هدف از عمل بینی تراش دادن استخوان بینی است که به در خواست افراد شکل می‌گیرد. اگر بینی دارای انحراف یا قوز باشد درمان می‌شود و اگر برای زیبایی باشد شکل می گیرد. بر اساس هدف خود از عمل بینی سعی کنید پیش از اقدام قطعی به پرسش  آیا عمل بینی خوب است؟ پاسخ دهید

آیا عمل بینی خوب است؟

سوال این است آیا عمل بینی خوب است؟ اشخاص با توجه به تجربه عمل بینی،خودشان و اطرافیانشان پاسخ های متفاوتی به این سوال می دهند که به رضایت آنها بستگی دارد. اما در اصل جواب این است اگر شرایط و انتخاب ها خوب باشد بله عمل بینی هم خوب است. خب این انتخاب ها و شرایط چیست؟ اول از همه باید به طور دقیق درباره این عمل جراحی تحقیق کنید.

  • نوع بینی
  • نوع عمل جراحی بینی
  • عوارض عمل بینی

که در افراد مختلف است. 
دومین مورد و مهم ترین آن پزشک است. پزشکی که قرار است عمل بینی را انجام دهد، بسیار اهمیت دارد که چقدر تجربه دارد و چقدر در کارش مهارت دارد. حتی برخی از پزشک ها انحراف بینی را بهتر جراحی می‌کنند و برخی تخصصشان فقط و فقط زیبایی است.  شاید شما هم شنیده باشید که اگر می خواهید قوز بینی تان را بردارید کار کدام پزشک بهتر است و کدام پزشک عمل بینی طبیعی را بهتر انجام می دهد.
وقتی به پزشکی که به آن مراجعه می کنید اعتماد داشته باشید بدون استرس به اتاق عمل می روید اما توصیه این است که هرگز سراغ پزشکی که از کار آن مطمئن نیستید نروید. به دلیل آنکه شما می خواهید یک عضو مهم از بدنتان را به آن پزشک بسپارید و باید عمل بینی موفقی داشته باشید. چون راه حل درست کردن بینی که عمل شده و باب میل شما نیست تنها یک عمل دیگر است که بسیار دردناک تر و استرس آور تر است زیرا شما یک تجربه بد داشته اید.پس بهتر است در همان اول یک تجربه خوب از عمل بینی داشته باشید. با توجه به تمامی موارد ذکر شده، مشخصا می توانید با توجه به شرایط  پاسخ آیا عمل بینی خوب است؟ را بیابید

ویژگی های یک پزشک جراح بینی خوب

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که می توانید به روی مشاهده بهترین جراح های عمل بینی کلیک کرده و به لیست برترین جراحان دست پیدا نمایید.

  1. همانطور که گفته شد مهم ترین دغدغه یک فرد که می خواهد بینی اش را عمل کند باید یک پزشک خوب باشد. البته یافتن یک پزشک خوب و اعتماد به او کار راحتی نیست چون در کشور پزشکان جراح زیبایی بسیار زیاد است و این یافتن بهترین پزشک را سخت می کند. در زیر به ویژگی های یک پزشک عمل بینی خوب اشاره می کنیم:
  2. جراحی که تعداد عمل بالایی در کارنامه پزشکی خود داشته باشد و بسیار مجرب باشد.
  3. تعداد بسیاری از عمل های پزشک جراح موفق بوده باشد. و عمل های ناموفق نداشته باشد.
  4. نظرات افرادی که تجربه عمل جراحی با آن دکتر را داشته اند اکثرا مثبت باشد. که نظرات را از قسمت سایت مورد نظر پزشک می توانید مشاهده کنید. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت بررسی چگونگی وضعیت تنفسی بیماران بعد از عمل جراحی بینی است. این موضوع بسیار حائز اهمیت است و نباید به راحتی از آن رد شد. به دلیل اینکه برخی از افراد بعد از عمل جراحی بینی دچار مشکلات تنفسی می‌شود. قطعا در این شرایط پاسخ پرسش  آیا عمل بینی خوب است؟ مثبت است
  5. .پزشکی که بتواند بینی را به صورت تقارن عمل کند بسیار ماهر است و این خیلی مهم است.
  6. دریافت هزینه ب توجه به تعرفه سازمان پزشکی
  7. توجه به بیماران قبل و بعد از عمل

بخش عمده ای از پاسخ به  آیا عمل بینی خوب است؟ مرتبط به همین پزشک و جراح است 

همانطور که در بالا گفته شد بهتر است با تحقیق از منابع معتبر یک پزشک حاذق زا انتخاب کنیم در این صورت است که می توان گفت بله شما به احتمال زیاد یک عمل بینی خوب ‌موفق خواهید داشت. 

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود