زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

آذرپخت نوین تولید کننده فر ریلی

آذرپخت نوین تولید کننده فر ریلی

آذرپخت نوین تولید کننده فر ریلی

آذر پخت نوین تولید کننده و پخش کننده تجهیزات آشپزخانه به ویژه فر ریلی و میز کار و دستگاه میکسر خمیر است.

فر ریلی

افراد مشغول در صنایع غذایی و آشپزخانه های صنعتی می‌دانند که تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت تا چه اندازه مهم و با اهمیت هستند.‌ دستگاه ها و وسایل مخصوص در آشپزخانه صنعتی مثل فر ریلی باعث می‌شوند تا کارها تا حد بسیاری آسان‌تر انجام شود و سرعت کار را بیشتر می‌نماید.

همین مسئله موجب برتری شما نسبت به رقیبانتان می‌شود. یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه های صنعتی فر ریلی است که برای پخت انواع شیرینی، کلوچه و کیک در قنادی ها و پخت پیتزا، هات داگ و سایر فست فود در رستورانها استفاده می‌شود.

فر های ریلی موجود بر اساس تکنولوژی های روز دنیا ساخته و طراحی شده‌اند و اجزای آن از بهترین کیفیت برخودار است. در این دستگاه حرارت به طور یکنواخت منتقل می‌شود و در نتیجه در یک زمان مواد غذایی مثل پیتزا، استیک و ... به مرحله پخت می‌رسد. برای آنکه با انواع فر ریلی ، مشخصات و ویژگی های آن آشنا شوید تا اخر مطلب همراه ما باشید.

مشخصات فر ریلی صنعتی

به طور کلی فر پیتزا ریلی با گاز شهری و گاز مایع کار می‌کند که برای استفاده از این دستگاه باید آن را به گاز شهری متصل نمود و یا از کپسول گاز استفاده کرد. همین ویژگی باعث می‌شود تا در مناطق با گاز رسانی محدود نیز بتوان از آن استفاده نمود. 
موتوری که بر روی دستگاه قرار گرفته است بسیار پرقدرت می‌باشد تا بتوان کارها را با سرعت بیشتری انجام داد. این موتور به صورت کم صدا کار می‌کند و در حین کار کوچکترین مزاحمتی ایجاد نمی‌نماید.

قرار دادن سه لایه عایق پشم سنگ در دستگاه از اتلاف انرژی و حرارت جلوگیری می‌نماید و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود و به طبع هزینه ها نیز کاهش می‌یابد. وجود حرارت یکنواخت و کافی در فر ریلی صنعتی باعث می‌شود تا کیفیت و طعم پیتزا و مواد غذایی حفظ شود.

سیستم قطع کن که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است این قابلیت را دارد تا از مصرف بیش از حد گاز جلوگیری نماید که در نتیجه موجب کاهش هزینه ها می‌شود.

وجود ترموستات در دستگاه فر ریلی بدون دخالت دست، دمای دستگاه را به صورت خودکار تنظیم می‌نماید و حد تعادل دما را حفظ می‌نماید.  

طراحی فر پیتزا ریلی

فر ریلی در مقابل زنگ زدگی و ساییدگی بسیار مقاوم است چرا که بدنه این دستگاه از استیل خالص است که در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این مقاومت فر پیتزا ریلی باعث شده است تا طول عمر و دوام بیشتری داشته باشد. همچنین شستشوی آن بسیار ساده بوده و به راحتی تمیز می‌شود.

پایه های فر ریلی دقیقا مانند پایه های میز کار و کابینت صنعتی به صورت چرخدار و گرد هستند که جابجایی دستگاه را بسیار آسان تر نموده است. جنس این پایه ها به صورت آبکاری و استیل می‌باشند و قابلیت قفل شدن دارند تا در هنگام کار بتوان به راحتی از آن استفاده نمود.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذرپخت

ابعاد فر ریلی

فر ریلی پیتزا شامل دهنه‌ای در پشت دستگاه است که از این طریق پیتزا یا سایر مواد غذایی برای آماده سازی وارد دستگاه می‌شود. بسته به اندازه دهانه می‌توان پیتزاها را در ردیف های دو و یا سه تایی درون دستگاه قرار داد. سایز دهنه ها متفاوت است و شامل دهنه 35 سانتی متری، دهنه 50 سانتی متری ،70 سانتی متری، 100 سانتی متری، دهنه 150 سانتی متری و ... می باشد.

ویژگی فر ریلی پیتزا

  • طراحی و ساخت دقیق فر ریلی پیتزا برای توزیع حرارت یکنواخت
  • تنظیم دقیق دما به وسیله ترمومتر دیجیتالی
  • پخت مواد غذایی و پیتزا به صورت مستقیم روی نوارهای دوتایی و سه تایی
  • ظرفیت و ابعاد بزرگتر برای پخت تعداد بیشتر پیتزا و افزایش سرعت کار
  • دارا بودن سیستم قطع کن برای جلوگیری از مصرف بیشتر گاز
  • عایق بودن دستگاه برای جلوگیری از اتلاف حرارت و انرژی 
  • تثبیت دما پخت و تنظیم دما بین 0 تا 300 درجه ساتی‌گراد
  • کاربری بسیار آسان و بدون نیاز به افراد با تجربه
  • جابجایی و حمل و نقل آسان فر ریلی 
  • تنظیم زمان دیجیتالی بین 1 تا 20 دقیقه برای پخت یکنواخت  
  • استفاده برای پخت انواع پیتزا،‌ شیرینی، فست فود و ...
  • قابلیت سیستم خنک کننده هوشمند برای خنک سازی موتور و گیربکس
  • طراحی و ساخت فر ریلی پیتزا به وسیله مجهزترین دستگاه ها صورت گرفته است
  • قابلیت سیستم گردش هوا در فر ریلی
  • وجود درب شیشه‌ای برای دسترسی راحت‌تر به محیط داخل
  • امکان تغییر جهت ریل دستگاه به وسیله کنترلر
  • شاسی فولادی به صورت ضد زنگ و بدنه بیرونی از ورق استنلس استیل

فر پیتزا صندوقی

فرهای صندوقی بر خلاف فر ریلی از فرهای قدیمی و نوستالژی هستند که در گذشته بسیاری از افراد از این نوع فرها استفاده می‌کردند. امروزه نیز از فرهای صندوقی برای پخت انواع ساندویچ و برگر استفاده می‌شود. قیمت فرهای صندوقی وابسته به سایز و تعداد طبقات آن است و متغیر می‌باشد.

فر پیتزا گردون

فرهای گردون در نانوایی ها و برای پخت انواع نان استفاده می‌شود. سایزهای کوچکتر فر گردون در بعضی از رستورانها و فست فود ها نیز موجود هستند. قابلیت سیستم چرخش صفحه و توزیع حرارت یکنواخت برای تعداد بالای پیتزا از ویژگی های مهم این نوع فر می‌باشد که افراد می‌توانند برحسب نیاز فر ریلی یا فر گردون را تهیه نمایند.

فر پیتزا

قیمت فر ریلی پیتزا

تجیزات آشپزخانه صنعتی باید با دقت انتخاب شوند تا در آینده منجر به ظهور مشکلات فراوان نشود. اگر صاحب کسب‌و‌کار های مرتبط با مواد غذایی هستید باید بدانید که در تهیه و خرید تجهیزات آشپزخانه باید بهترین محصول را انتخاب نمایید.

قیمت فر ریلی پیتزا بر اساس عواملی مثل ابعاد و اندازه دستگاه، تعداد طبقات، جنس بدنه و ... تعیین می‌شود که هر کدام از این فاکتورها تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت. برای خرید محصولات با کیفیت مطلوب مسلما باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

برای مشاهده لیست قیمت و خرید انواع فر ریلی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آذرپخت نوین مراجعه نمایید و سایر محصولات مرتبط با تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذر پخت نوین را نیز مشاهده نمایید. 

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود