زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

تزریق بوتاکس در واژن و ناحیه تناسلی

تزریق بوتاکس در واژن و ناحیه تناسلی

تزریق بوتاکس در واژن و ناحیه تناسلی

روشهای جوانسازی واژن:

تزریق بوتاکس در واژن جوانسازی واژن، شامل تمامی اقدامات ترمیمی است که با هدف اصلاح مشکلات واژن مانند شل شدگی، افتادگی و خشکی، توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود.

واژن یکی از اعضای بدن است که خاصیت کشسانی داشته و به دلیل افزایش سن و شروع یائسگی، زایمان های مکرر و دوقلوزایی حالت افتادگی و شلی پیدا می کند و لبه های داخلی و خارجی واژن حالت قبلی خود را از دست میدهند. با افزایش سن و کاهش هورمون استروژن قدرت عضله و بافت های همبند اطراف کاهش یافته و در نتیجه واژن قابلیت ارتجاعی خود را از دست میدهد.

در این شرایط اعتماد به نفس برای برقراری رابطه زناشویی کاهش یافته، زنان احساس قبلی که هنگام برقراری رابطه جنسی داشته اند را ندارند و با مشکلات دیگر از قبیل بی اختیاری ادرار رو به رو می شوند. در نتیجه جوانسازی واژن یک عمل زیبایی درمانی است که هم با هدف درمان و هم هدف زیباسازی توسط پزشک زنان و زایمان انجام می‌شود.توجه داشته باشید که سلامت و زیبایی واژن در کیفیت روابط جنسی و احساس رضایت از زندگی زناشویی تاثیر زیادی دارد.

افراد مناسب برای تزریق بوتاکس در واژن:

  • افرادی که به دلیل افزایش سن، ناحیه تناسلی آنها دچار افتادگی، پیری و چین و چروک شده است
  • فراد جوانی که لابیا ی آنها لاغر است و می‌خواهند لابیای پر ترو سفت تری داشته باشد.
  • افرادی که لابیای نامتقارن و نامتناسب دارد.

تزریق بوتاکس در واژن سبب حجم دهی و برجسته شدن لبهای واژن و همچنین سبب کاهش و برطرف شدن چین و چروک آن می شود در نتیجه سبب جوانتر شدن واژن می گردد.

واژینیسموس:

واژینیسموس یک اختلال جنسی است که با گرفتگی و انقباض شدید و غیر ارادی بدن همراه است.در این حالت فرد هنگام نزدیکی درد بیش از حد زیادی را تجربه میکند و به همین دلیل از برقراری رابطه جنسی ترس دارد.

تماس با دکتر ویدا یوسفیان

واژینیسموس انواع مختلفی دارد:

  • واژینیسموس اولیه: معمولا خانم ها موقع اولین رابطه جنسی آنرا تجربه می کنند و دخول به واژن هرگز انجام نمی شود.
  • واژینیسموس ثانویه: پس از یک دوره رابطه جنسی موفق رخ میدهد،یعنی زن قبلاً رابطه ی جنسی بدون درد را تجربه کرده و بعدها بر اثر عواملی مانند: عفونت، زایمان سخت، یائسگی و ضربه و… دچار این اختلال شده.
  • واژینیسموس عمومی: این عارضه همیشه وجود دارد و در هیچ موقعیتی، اجازه دخول هیچگونه وسیله ای داده نمی شود.
  • واژینیسموس موقعیتی: تنها در برخی از موقعیت ها به وجود می‌آید.مثلاً فقط هنگام برقراری رابطه جنسی رخ می‌دهد اما در زمان انجام معاینات زنان و زایمان و استفاده از تامپون،فرد مشکلی ندارد.

محرک های اساسی در به وجود آمدن واژینیسموس:

  • اضطراب نسبت به چگونگی عملکرد در حین رابطه
  • اطلاعات غلط و ناآگاهی در مورد فعالیت جنسی و یا احساس گناه
  • ترس از آسیب و صدمه در طی رابطه
  • حوادث ناگوار زندگی از جمله تجاوز جنسی یا سابقه سوء استفاده
  • رابطه نامطلوب زناشویی
  • زایمان سخت یا جراحی

تزریق بوتاکس درواژن:

اگر فرد واژینیسموس حاد مبتلا باشد برای درمان مشکلات باید تزریق بوتاکس در واژن انجام دهد. بوتاکس دارو یا ژل است که به عضلاتی خاص تزریق می‌شود و باعث فلج شدن آن عضلات میشود.وقتی بوتاکس به ناحیه تناسلی تزریق شود عضلات این ناحیه را فلج می کند.

تزریق بوتاکس در واژن در درمان واژینیسموس، باعث کاهش تنش ماهیچه هایی می شود که موقع برقراری رابطه جنسی یا معاینات لگنی توسط دکتر زنان و زایمان دچار انقباضات شدید و غیر ارادی میشود. همچنین تزریق بوتاکس در واژن تنش و استرس شدید خانم ها را موقع برقراری رابطه جنسی برطرف کرده و رابطه زوجین را بهبود می بخشد.

با استفاده از این روش می توان از بسیاری از طلاق های ناشی از عدم دخول جلوگیری و زوجین را به زندگی عادی زناشویی برگرداند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس در واژن،متفاوت است. مشکل بعضی افراد با یک بار تزریق بوتاکس در واژن حل می‌شود اما بعضی دیگر از خانم ها باید هر چند ماه یک بار بوتاکس انجام دهند.

زیباسازی واژن:

بسیاری از بانوان به دلیل تغییراتی که در طول زمان متوجه ناحیه تناسلی آنها می‌شود از برقراری رابطه جنسی بیم دارند چرا که احساس می‌کنند این تغییرات باعث از بین رفتن زیبایی واژن آنها شده است ‌. زایمان های متعدد،کاهش وزن ناگهانی، افزایش سن وتغییرات هورمونی از جمله عواملی هستند که می توانند در ظاهر واژن تاثیر گذار باشند.

تزریق بوتاکس در واژن میتواند در ظاهر کلی واژن تاثیر گذار باشد وبا برجسته کردن لابیاهای ماژور، چین و چروک های ناشی از افتادگی پوست را برطرف کرده و ظاهری زیبا به واژن دهد. زیباسازی واژن تاثیر مستقیمی بر کیفیت برقراری رابطه جنسی ایجاد می کند.

بالا بردن میل جنسی:

پوست چروکیده و تیره واژن ظاهر ناخوشایندی دارد و باعث خجالت و کاهش اعتماد به نفس زنان در روابط زناشویی شده و به مرور باعث کاهش میل جنسی میشود. جوان سازی و زیباسازی واژن به روش تزریق بوتاکس در واژن می تواند اعتماد به نفس را به زنان برگرداند و باعث بالا رفتن میل جنسی شود.

منبع: دکتر ویدا یوسفیان | متخصص زنان و زایمان

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود