زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

آیا می‌توان تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی را با لیزر انجام داد؟

آیا می‌توان تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی را با لیزر انجام داد؟

آیا می‌توان تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی را با لیزر انجام داد؟

عمل لابیاپلاستی با لیزر یکی از عمل‌های زیبایی زنان است که بدون بستری شدن و سرپایی انجام شده برای عمل زیبایی نیاز هست به متخصص زنان مراجعه شود.

نارضایتی از اندام خصوصی در خانم‌ها، می‌تواند تأثیر شدیدی بر زندگی روزمره یک زن و گاهی اعتمادبه‌نفس آن داشته باشد. گاهی مشکلات این بخش از بدن می‌تواند ناراحتی‌های زیادی به‌ویژه در هنگام رابطه داشته باشد. لابیاپلاستی بخشی از جراحی است که با لابیاها سروکار دارد. روش‌های کم‌خطر امروزی برای برطرف‌کردن مشکلات این ناحیه، نوید یک نتیجه ماندگار را می‌دهند که می‌تواند اشتیاق شما را به زندگی بازگرداند.

لابیاپلاستی با لیزر یک روش سرپایی است که اندازه لابیا را کاهش می‌دهد و ظاهر آن را بهبود می‌بخشد. مطالعات اخیر نشان داده است که زنان بیشتری به جوان‌سازی واژن با لیزر و روش لابیاپلاستی با لیزر فکر می‌کنند. اگر شما هم به فکر انجام لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن با لیزر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله به بررسی این روش ها با لیزر پرداخته‌ایم.

دلایل لابیاپلاستی با لیزر

معمولاً زنان بیشتر تمایل دارند ناحیه تناسلی خود را بهبود ببخشند. آنها معمولاً لابیای خود را خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می‌بینند و لابیای نامتقارن می‌تواند برخی از خانم‌ها را آزار دهد. همچنین یکی دیگر از دلایل لابیاپلاستی با لیزر درد ناشی از لابیای خیلی بزرگ یا خیلی کوچک  است. لابیاهای غیرطبیعی می‌توانند دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری و حتی مقاربت جنسی را نیز بسیار دردناک کنند.

لابیای خیلی بزرگ

دلایل زیادی برای بزرگی بیش از حد لابیاها وجود دارد. زایمان یا فرایند پیری طبیعی می‌تواند باعث شود که بافت‌های لابیا خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند. همچنین شرایط ژنتیکی می‌تواند منجر به بزرگ‌شدن لابیا در زنان در سنین پایین‌تر شود. با لابیاپلاستی توسط دکتر ندا سالاریه می‌توانید فرم لابیاها را اصلاح کنید.

اصلاح لابیا یکی از رایج‌ترین روش‌های جراحی لابیاپلاستی است. بافت اضافی لابیای بزرگ شده با جراحی برداشته می‌شود. این روش معمولاً بر روی لابیای داخلی انجام می‌شود، اما گاهی اوقات لابیای خارجی نیز تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. برای اصلاح می‌توان از روش‌های مختلف لابیاپلاستی استفاده کرد.

لابیای خیلی کوچک

لابیای بسیار کوچک نیز می‌تواند آزاردهنده باشد. برای مثال، اگر لابیای بیرونی به‌اندازه کافی لابیای داخلی را نپوشاند، می‌تواند منجر به افزایش اصطکاک و التهاب دردناک شود. در لابیاپلاستی با لیزر توسط دکتر ندا سالاریه، لابیاهای کوچک با کمک تزریق (معمولاً چربی اتولوگ یا اسید هیالورونیک) بزرگ می‌شوند. این امر باعث بهبود زیبایی، تسکین درد و درعین‌حال کاهش خطر عفونت می‌شود.

بافت اسکار

اگر قبلاً عملی در ناحیه تناسلی انجام شده باشد، در برخی موارد بافت اسکار باقی می‌ماند. با لابیاپلاستی با لیزر توسط خانم دکتر ندا سالاریه، این بافت اسکار در حین تغییر شکل لابیا برداشته می‌شود. روش‌های مختلفی در لابیاپلاستی برای بازسازی لابیاها و بازگرداندن شکل طبیعی آنها استفاده می‌شود تا به شما کمک کند به نتیجه دلخواه خود برسید.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی به شما کمک می‌کند تا با ناراحتی، درد، تورم، چروکی، تغییر فرم و نگرانی در مورد لباس‌های تنگ خداحافظی کنید. این روش باید توسط جراح زنان انجام شود تا بدون عارضه باشد و لابیاپلاستی با لیزر توسط دکتر ندا سالاریه جراح زنان می‌تواند لابیای شما را اصلاح کند و فرم بهتری به آن بدهد.

شکل لابیا واژن با برگ

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی با لیزر دومین عمل رایج جراحی تناسلی زنان است. این روش تحت بی‌حسی موضعی در مطب یا کلینیک انجام می‌شود. برای انجام لابیاپلاستی نیاز به بی‌هوشی نیست و این روش تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. ابتدا پزشک از کرم‌های بی‌حسی استفاده می‌کند، سپس با استفاده از لیزر قسمت‌های اضافی لابیا برداشته می‌شود. با استفاده از روش لیزر نیازی به برش نیست و در نتیجه بخیه‌ای نیز وجود ندارد. این مورد باعث می‌شود تا خونریزی نیز وجود نداشته باشد.

نکاتی که باید بعد از لابیاپلاستی با لیزر رعایت کنید

بعد از لابیاپلاستی با لیزر چند روز استراحت کنید و به بدن خود استراحت دهید. بعد از حدود 3 روز می‌توانید کارهای اداری سبک را از سر بگیرید. حدود 3 تا 6 هفته از انواع ورزش‌ها پرهیز کنید. به‌خصوص ورزش‌هایی که به ناحیه تناسلی فشار وارد می‌کنند. مثل دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری. حداقل به مدت 3 هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.

در چند هفته اول پس از عمل از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید و در صورت لزوم ناحیه اطراف لابیا را با پدهای نرم بپوشانید. بعد از لیزر از مسکن‌هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید. اینها نه‌تنها درد شما را آرام می‌کنند، بلکه با التهاب نیز مقابله می‌کنند. در ناحیه تناسلی، روند بهبودی به دلیل ساختار پوست در این ناحیه و گردش خون آن معمولاً به‌آرامی انجام می‌شود؛ بنابراین، اگر به‌اندازه کافی استراحت کنید و از توصیه‌های مراقبت‌های بعدی پیروی کنید، لابیای شما می‌تواند نسبتاً سریع بهبود یابد.

شما می‌توانید اولین نتایج لیزر لابیاپلاستی خود را بلافاصله پس از لیزر مشاهده کنید. بااین‌حال، اگر لابیای شما هنوز متورم است، تعجب نکنید. حدود 2 تا 3 هفته طول می‌کشد تا بیشتر تورم کاهش یابد. تنها در این صورت است که می‌توانید نتیجه نهایی درمان خود را می‌بینید.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر امکان‌پذیر است؟

یکی دیگر از روش‌ها زیبایی برای خانم‌ها، تنگ کردن واژن با لیزر است. شل شدن واژه که می‌تواند در اثر بارداری یا زایمان طبیعی و یا چاقی و فعالیت کم بدنی باشد، بعد از مدتی می‌تواند فرد را با مشکلاتی در رابطه مواجه کند. به همین منظور از روش تنگ کردن واژن با لیزر استفاده می‌شود. اغلب خانم‌ها از جراحی واهمه دارند و نگران عوارض بعد از آن هستند.

در روش تنگ کردن واژن با لیزر نیاز به بیهوشی نیست و بیمار بلافاصله بعد از عمل می‌تواند به زندگی روزمره خود بپردازد و دوران نقاهت سختی ندارد. این روش ایمن است و خونریزی را به دنبال ندارد. از طرفی چون این روش برشی ندارد بنابراین احتمال آسیب به اعصاب این ناحیه نیز وجود ندارد.

به‌خاطر داشته باشید هر یک از این روش‌ها باید توسط جراح زنان انجام شود. این روش‌ها به‌خودی‌خود عوارضی را به دنبال ندارند، اما اگر به‌درستی انجام نشوند، نتایج خوبی را به دنبال ندارند. برای آنکه مشخص شود آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید باید ابتدا یک جلسه معاینه توسط متخصص زنان را پشت سر بگذارید. دکتر ندا سالاریه متخصص زنان در زمینه عمل های زیبایی زنان می توانند به شما عزیزان مشاوره دهند همچنین با ایشان بصورت آنلاین نیز میتوانید مشاوره دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شخصی دکتر ندا سالاریه مراجعه کنید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود