زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

گام به گام با انواع لوازم آرایش، زیبایی را در صورت خود خلق کنید

گام به گام با انواع لوازم آرایش، زیبایی را در صورت خود خلق کنید

گام به گام با انواع لوازم آرایش، زیبایی را در صورت خود خلق کنید

اگر به دنبال زیبایی هستید و اولین جهش خود را به دنیای آرایش انجام می دهید، بنابراین ما باید بدانیم که هر مبتدی به کدام یک از لوازم اولیه آرایش نیاز دارد و چگونه آنها را اعمال کنیم. از اینرو مهم است که به ابزارهای مناسب مجهز شده باشید! در زیر کیت آرایش مبتدی نهایی انقلاب بیوتی و نحوه اعمال هر محصول برای آرایشی خیره کننده و در عین حال ساده را خواهید دید!

آیا شما هم  تا به حال در بین محصولات آرایشی جدید و متنوعی که در بازار موجود است، انتخاب برایتان سخت شده است که کدام را بخرید؟ این که آیا واقعاً باید صورت خود را کانتور کنم یا برنزه؟

کیت آرایشی نهایی برای مبتدیان! این راهنمای آرایش مورد تایید متخصصان برای شماست:

تفاوت بین مداد ابرو و ژل ابرو چیست (و چگونه ابروهای خود را پر می کنید)؟ پس از مدتی، اقلام آرایشی موجود در سبد خرید شما می توانند زائد و تقریبا خسته کننده به نظر برسند. خبر خوب؟ اگر چنین احساسی دارید، تنها نیستید. چه در مورد آرایش مبتدی باشید، چه دوست دارید آخرین ترندهای زیبایی را امتحان کنید، ما شما را با همه چیزهایی که به عنوان یک مبتدی در آرایش نیاز دارید به اصول اولیه بازگردانیم.

قبل از اینکه حتی به آرایش برسید، بسیار مهم است که پوست خود را با مراقبت از پوست آماده کنید. سسنک می‌گوید: «همیشه برای نوع پوست خود تمیز و مرطوب کنید. "آرایش بدون آن هرگز درست نمی شود." هنگامی که پوست شما به درستی آماده نشده باشد، نمی توانید به یک روکش یکنواخت و بی عیب و نقص برسید.

نحوه تسلط بر تکنیک آرایش خود را بیاموزید و نکات و ترفندهای آرایشگر را بخوانید تا به شما در رسیدن به یک پایان بی عیب و نقص کمک کند.

انواع لوازم آرایش، زیبایی

کیت آرایش برای مبتدیان:

بنابراین، یک مبتدی باید چه آرایشی بخرد؟ فهرست اصلی لوازم آرایش را از تمام موارد ضروری که هر مبتدی آرایشی باید برای شروع رابطه عاشقانه زیبایی خود به آن نیاز داشته باشد، بررسی کنید:

  • پرایمر
  • فاندیشن
  • کانسیلر
  • ژل ابرو
  • پالت سایه
  • ریمل مژه و ابرو
  • خط چشم
  • کیت کانتور برنزر/ هایلایت کننده
  • خط لب
  • رژ لب / براق لب

نحوه اعمال آرایش برای مبتدیان

اکنون که لیست خرید خود را آماده کرده اید، بیایید یاد بگیریم که چگونه برای مبتدیان آرایش کنیم! ما این آموزش گام به گام آرایش ساده را برای مبتدیان در کنار توصیه های برتر خود برای کیت کاملاً جدید شما ایجاد کرده ایم!

مرحله 1: پرایم

پس از استفاده از مقدار زیادی مرطوب کننده، یک لایه سبک از پرایمر را در تمام صورت خود بمالید تا پوست شما صاف شود و فونداسیون آماده شود.

بهترین پرایمر برای مبتدیان:
ما پرایمر مایع آرایشی پرایمر آرایش اولترا فیس Ultra برند رولوشن یا بیبی اسکین میبلین را به هر مبتدی آرایشی توصیه می کنیم تا پایه آرایش بی عیب و نقصی ایجاد کنید.

نحوه اعمال آرایش برای مبتدیان

مرحله 2: فاندیشن ( کرم پودر )

هنگامی که سایه خود را انتخاب کردید، نوبت به فاندیشن است. با قرار دادن مقدار کمی در بیوتی بلندر شروع کنید. به تدریج روی صورت خود اعمال می شود، در صورت نیاز موارد بیشتری اضافه می شود.

مرحله 3: کانسیلر

توقف بعدی لیست آرایش ما برای مبتدیان - کانسیلر! اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که پوست شفافی دارید، ممکن است بتوانید از این مرحله بگذرید، اما اگر می‌خواهید لکه‌های تیره یا جوش‌های ناخوشایند را به حداقل برسانید، با زدن یک لکه روشن روی ناحیه مورد نیاز، آن را پنهان کنید.

بهترین کانسیلر برای مبتدیان:
راه حل ما کانسیلر مایع رولوشن فول کاوریج یا هلثی بورژوا است. این کانسیلر که در 13 رنگ موجود است، این محصول برای درمان پوست و همچنین ارائه یک پوشش بی‌عیب و نقص است.

مرحله 4: ابروها

ابروها بخش بسیار مهمی از روتین آرایش ما هستند که چند سال پیش ممکن بود نادیده گرفته شود، اما دیگر نه! ما یک ابروی کرکی و پر را دوست داریم و ساده ترین راه برای دستیابی به این، استفاده از ژل ابرو خوب است. با حرکت رو به بالا مسواک بزنید و مداد را به هر شکاف کوچک اضافه کنید.

بهترین ژل ابرو برای مبتدیان:
برای همه شما مبتدیان آرایش، ما ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس را انتخاب می کنیم تا ابروهای خود را در تمام طول روز ثابت نگه دارد.

مرحله 5: سایه

پالت سایه نیو نچرال رولوشن 18 رنگ محصول آرایشی مناسب شما برای مبتدیان است. آنها با تمام سایه هایی که برای ایجاد آرایش ساده و همه کاره و بی خطر نیاز دارید، مجهز هستند.

قبل از عجله به هر گونه ظاهر رنگارنگ یا اسموکی، مطمئن شوید که می دانید چگونه ترکیب خود را با سایه های خنثی کامل کنید. با یک سایه روشن تر شروع کنید و تمام پلک خود را بکشید. تا نیمه تا خط مژه ها کمی سایه تیره تر را دنبال کنید و به سمت بیرون ترکیب کنید تا به چشمان شما وضوح بیشتری بدهد.

بهترین پالت سایه چشم برای مبتدیان:
ما برای اولین پالت سایه خود،  پالت سایه  چشم ریلودد امپایر رولوشن 15 رنگرا پیشنهاد می کنیم. این شامل انبوهی از رنگ‌های مات و براق است که به شما امکان می‌دهد قبل از اینکه به سایه‌های روشن‌تر تبدیل شوید، تا حد کمال تمرین کنید.

بهترین خط چشم برای مبتدیان

مرحله 6: خط چشم

یک چشم بالدار ساده که افزودنی عالی به یک آرایش معمولی برای مبتدیان است. از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به سمت بیرون بروید و لبه خطی ضخیم‌تری ایجاد کنید. از اینجا، تلنگر کوچکی در زاویه 45 درجه ایجاد کنید و در صورت لزوم با یک سواب پنبه ای آن را لمس کنید تا تمیزتر شود.

بهترین خط چشم برای مبتدیان:
افزودن دنباله یا طرح برای خط مژه شما با خط چشم ژله ای ضدآب برند یورن ساده نیست.

مرحله 7: ریمل

ریمل برای مبتدیان آرایش ضروری است. هر آرایش چشم را با بلند کردن، حجم دادن و حتی فر کردن مژه ها کامل می کند.

بهترین ریمل برای مبتدیان:
مژه هایی با ارزش فورلوست، چند لایه از ریمل حجم دهنده بیگ بلد بنفش ایزادورا 14ml به مژه بزنید تا چشمان خود را جذاب تر کند.

مرحله 8 - کانتور، برنز وهایلتر

یکی از آخرین مراحل راهنمای ما برای استفاده از آرایش برای مبتدیان، یک کانتور سبک با استفاده از برونزر و هایلایتر است. مجسمه سازی و تعریف ویژگی های طبیعی یک راه آسان برای ارائه تعریف به ظاهر شما است.

زیر استخوان گونه و پایین بینی خود را برنزی بکشید تا ظاهری طبیعی داشته باشید. سپس یک لایه هایلایتر سبک براق در بالای آن قرار دهید تا درخشندگی فوق العاده ای ایجاد کنید.

بهترین کیت کانتور برای مبتدیان:
پودر برنز چاكلت بورژوا 16.5ml را امتحان کنید که حاوی برنز کننده و هایلایت همه کاره است تا تعریفی درخشان و در عین حال ظریف ایجاد کنید.

مرحله 9: خط  لب

برای داشتن لب‌های پرتر و ماندگاری بیشتر به رنگ لب‌هایتان، سایه کمی تیره‌تر از خط لب را به رژ لب خود انتخاب کنید و اطراف لب‌هایتان را ردیابی کنید.

مرحله 10 - رژ لب

ظاهر خود را با یک رژ لب کلاسیک به پایان برسانید. آرایش مبتدی ها نباید خسته به نظربیاد. برای مرحله آخر، یک رژ به ظاهر خود اضافه کنید.

بهترین رژ لب برای مبتدیان:
شما رژلب مات پودری را برای افزودن رنگ به ظاهر آرایش خود میتوانید انتخاب کنید.

سخن آخر

با این نکات تخصصی، محصولات مناسب و کمی تمرین، آماده هستید تا روتین آرایش خود را به سطح بعدی ببرید. همه چیز در مورد ابراز خلاقیت و یافتن ظاهری است که باعث می شود احساس کنید مطمئن ترین نسخه خود هستید. از اینرو با وبسایت پاییزان میتوانید بهترین محصولات آرایشی که در زیبایی شما موثر است، انتخاب کنید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود