زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چگونه یک فروشگاه اینترنتی پر فروش داشته باشیم؟

چگونه یک فروشگاه اینترنتی پر فروش داشته باشیم؟

چگونه یک فروشگاه اینترنتی پر فروش داشته باشیم؟

راه های داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق

اگر دارایی فروشگاه اینترنتی هستید ولی از فروش خود راضی نیستید، راز افزایش فروش شما دست ماست!

اینکه برند معروفی هستید یا نه در ابتدای کار اهمیت زیادی ندارد، اینکه پیش خود بگویید: (برند خوبی دارم و دیگه به طراحی سایت فروشگاهی اهمیت نمیدم) می تواند شما را برای رسیدن به فروش خوب متوقف کند.

دیجی کالا با آن شهرتی که دارد روزانه در حال بروزرسانی سایت خود و بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری خود است. از این رو فروش شما نه تنها به نام برند شما بستگی دارد، بلکه به این بستگی دارد که چگونه طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام دهید و صفحات محصول را آماده کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته ایم.

اگر نمی دانید چگونه یک فروشگاه اینترنتی پر فروش طراحی کنید، ممکن است از فروشگاه ساز های موجود در سطح وب استفاده کنید. آن ها بر اساس تجربه خود سایت مورد نظر شما را طراحی خواهند کرد. اگر همان اطلاعات را به فروشگاه ساز دیگری بدهید قطعا یک طراحی کاملا متفاوت با همان مشخصات انجام خواهند داد. پس حتما در انتخاب فروشگاه ساز نهایت وسواس و تحقیق را انجام دهید. شرکت سایت ساز زرین یکی از بهترین فروشگاه ساز های موجود می باشد که با داشتن نمونه کارهای فراوان و مشاوره رایگان می تواند شما را برای رسیدن به فروشگاه اینترنتی موفق کمک کند.

ایجاد یک وب سایت هنوز نیمی از راه است، بعد از طراحی کارهای زیادی باید انجام دهید: ادغام با سیستم پرداخت (زرین پال، بانک ملت و ...)، ادغام با خدمات تحویل، پیشرفت های آینده مانند UX / طراحی UI، بهینه سازی کد، ...، نوشتن محتوا، به روز رسانی مداوم محصولات، مانند گرفتن تصاویر از محصولات، نوشتن اطلاعات دقیق و غیره. جدای از آن، بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز یک موضوع جدا و کاملا مهم است. باید گفت خوشبختانه شرکت سایت ساز زرین همه ی این کار ها را برای به بهترین شکل شما انجام می دهد. دیگه چی از این بهتر!

اگر قصد دارید خودتان طراحی فروشگاه اینترنتی خود را انجام دهید حتما به نکات زیر توجه کنید.

نکاتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق

1. ساده طراحی کنید

یکی از قوانین مهمی که باید در طول فرآیند طراحی فروشگاه اینترنتی به خاطر بسپارید، طراحی کاملا ساده و قابل فهم است.

وقتی صحبت از طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک می شود، طراحی ساده همیشه بهترین است. هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ‌ها! تبلیغات بنری! پاپ‌آپ‌ها!)، بیشتر از آن فروشی که مد نظرتان است دور می شوید.

شما به تعداد زیادی رنگ و بنر در وب سایت تجارت الکترونیک خود نیاز ندارید - تنها کاری که این عناصر انجام می دهند این است که باعث حواس پرتی می شوند. طراحی خود را شفاف، تمیز و ساده نگه دارید و تمرکز خود را بر فروش بگذارید.

2. خود را جای کاربر قرار دهید

اگر می خواهید طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت، فقط چند چیز وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه تجارت الکترونیک می خواهند. سایتی که به راحتی قابل پیمایش است، به خوبی طراحی شده است و فرآیند خریدی آسان، ساده و بدون دردسر دارد.

وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید، می توانید آنچه را که آنها از فروشگاه تجارت الکترونیک خود می خواهند پیش بینی کنید و سپس سایت خود را به منظور برآورده کردن این نیازها طراحی کنید.

اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما موفق شود، بهتر است این موارد را برای آن ها امکان پذیر کنید.

3. از رنگ های مناسبی استفاده کنید

انتخاب رنگ‌ها برای طراحی سایت فروشگاهی شما چیزی بیش از گفتن «خب، قرمز رنگ مورد علاقه من است، پس بیایید همه چیز را قرمز کنیم!»است. اگر روانشناسی رنگ را درک کنید، می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و تاثیر خوبی در فرآیند فروش داشته باشید.

رنگ‌های مختلف می‌توانند احساسات، عواطف و اقدامات متفاوتی را در افراد القا کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید سایت تجارت الکترونیک شما به یک سایت حرفه ای تبدیل شود باید به خوبی از رنگ ها استفاده کنید.

بنابراین، برای مثال، اگر می‌خواهید مردم خرید کنند، دکمه خرید را با رنگ روشنی مانند قرمز برجسته کنید. بر اساس روانشناسی رنگ، قرمز الهام بخش احساسات هیجانی و اشتیاق است، که عوامل برای خرید کردن است. مطالعات نشان می دهد که قرمز کردن دکمه می تواند تبدیل ها را تا 34 درصد افزایش دهد.

یا اگر می خواهید اعتبار خود را افزایش دهید، رنگ آبی را در طراحی وب خود استفاده کنید. آبی نه تنها یک رنگ محبوب جهانی است، بلکه نشان داده شده است که احساس اعتماد را افزایش می دهد و افزایش اعتماد یک عامل کلیدی برای فروش است.(بی دلیل نیست که رنگ آبی در بیش از نیمی از لوگوها وجود دارد)

4. از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

در دنیای طراحی وب، این یک دانش عمومی است که تصاویر باعث افزایش تبدیل می شوند (به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که استفاده از تصاویر مرتبط در طراحی وب سایت باعث افزایش بیش از 40٪ تبدیل می شود). و این در مورد طراحی سایت فروشگاهی بیشتر اهمیت دارد.

هیچ کس تا نداند محصولی که می بیند از چه کیفیتی برخوردار است، خرید نمی کند. پس باید با استفاده از تصاویر با کیفیت، محصول خود را برجسته کنید و کاربران را متقاعد کنید تا از شما خرید کنند.

گرفتن تصاویر حرفه ای از همه محصولات شما ( داشتن تصاویری از زوایای مختلف) کمک زیادی به ایجاد اعتماد در مشتریان شما می کند. اگر آن‌ها مطمئن باشند که می‌دانند چه چیزی می‌خرند، به احتمال زیاد خرید می‌کنند. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می‌خواهند بخرند وجود نداشته باشد (یا فقط یک تصویر با کیفیت پایین)، آن‌ها برای خرید تردید بیشتری خواهند داشت. و در نتیجه تبدیل‌های شما کاهش می‌یابد.

به خودتان لطف کنید و تصاویر باکیفیت زیادی از هر چیزی که در سایت تجارت الکترونیک خود می فروشید داشته باشید.

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت طراحی سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از سایت سازان زرین، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود