زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

روش اصلی افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

روش اصلی افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

روش اصلی افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

امروزه هیچ شبکه اجتماعی به اندازه اینستاگرام نتوانسته افراد در گروه‌های سنی مختلف را به خود جذب کند، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو‌های کوتاه چند ثانیه‌ای این قابلیت را برای کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ فراهم کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از مردم ارائه کنند و درآمد میلیونی داشته باشند.

البته برای کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام، داشتن فالوور واقعی واجب است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن فالوور در صفحه جدید اینستاگرام، خرید فالوور واقعی از سایت دیجی فالوور است.

برای اینکه تجربه‌ای موفق از خرید فالوور داشته باشید با ما همراه باشید تا ابتدا مفهوم فالوور واقعی را بررسی کرده و سپس به بررسی ویژگی‌های فالوور فیک اینستاگرام بپردازیم.

افزایش فالوور در اینستاگرام

ویژگی‌های فالوور واقعی اینستاگرام:

یکی از تفاوت‌های فالوور فیک و واقعی در میزان ریزش آن‌ها است، با خرید فالوور واقعی با کیفیت لایک زن تعداد فالوور‌های صفحه شما کاهش نمی‌یابد، زیرا دلیل اصلی آنفالو شدن بسیاری از کاربران در اینستاگرام واقعی نبودن آنهاست. یعنی اگر فالوور‌های یک صفحه جعلی باشند این تعداد به سرعت از طریق اینستاگرام شناخته شده و بلاک می‌شوند، به همین دلیل در زمان کوتاهی درصدی از خرید فالوور شما کاهش می‌یابد.

اخیراً اینستاگرام از معیار‌هایی برای تشخیص واقعی یا جعلی بودن حساب کاربری اینستاگرام استفاده می‌کند، سپس با شناسایی کاربران جعلی، می‌تواند به مرور زمان آن‌ها را از صفحه شما حذف کند.

حال اگر به جای خرید فالوور فیک از سایت دیجی فالوور، روی تعداد فالوور‌های واقعی اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید و بودجه‌ای به آن اختصاص دهید، خبری از ضرر هنگفت کاربران در صفحه شما نیست. چون همه آن‌ها کاربر کاملاً واقعی هستند و درصد بسیار کمی ممکن است قصد آنفالو کردن صفحه شما را داشته باشند!

با خرید فالوور اینستاگرام میری اکسپلورر!

یکی از بهترین مزایای خرید فالوور واقعی از سایت دیجی فالوور را می‌توان ورود به اکسپلور مشخص کرد، اگر شما هم در اینستاگرام صفحه کسب و کار مدیریت می‌کنید، به احتمال بسیار زیاد دوست دارید با انتشار پستی مرتبط با کسب و کار اینترنتی خود، لایک و کامنت های زیادی را مشاهده کنید.

قابل ذکر است که به غیر از شما اینستاگرام در الگوریتم مربوط به رتبه‌بندی صفحات شبکه به صفحاتی که تعامل کاربری بیشتری نسبت به سایر صفحات دارند امتیاز مناسبی می‌دهد. به عنوان مثال، بلافاصله پس از انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام، اکثر فالوور‌های شما باید پست را لایک کنند و برای شما کامنت بگذارند، تا پست شما وارد اکسپلور شود.

با خرید فالوور واقعی اینستاگرام این روند پس از انتشار هر پست قابل مشاهده است و پست‌های جدید شما در مدت زمان کمتری در اکسپلورر اینستاگرام ظاهر می‌شود.

چرا باید از خرید فالوور برای ورود به اکسپلورر استفاده کنیم؟

اگر محیط اینستاگرام را دیده باشید، خودتان بهتر می‌دانید که اینستاگرام اکسپلورر فرصت خوبی برای دیده شدن است، اعتماد کاربران با خرید فالوور واقعی به صفحه شما افزایش می‌یابد بتوانید اعتماد افرادی را که از بیرون شما را مشاهده می‌کنند به دست‌آورید.

قابل ذکر است که برای پیشرفت در این شبکه بین تمامی رقبا پست‌های شما باید تعداد لایک‌های بالایی داشته باشد، و برای این کار یا باید از خرید لایک اینستاگرام دیجی فالوور استفاده کنید یا باید پست شما در صفحه اکسپلور منتشر شده باشد.

البته درست است که کپشن‌نویسی مناسب اولین قدم برای افزایش تعداد لایک است، اما زمانی که صفحه کسب و کار شما دارای رقبای سرسخت و بزرگی است، پست‌های شما باید لایک‌های بیشتری دریافت کنند.

شما اکنون با خرید لایک یا خرید فالوور واقعی از سایت دیجی فالوور برای اینستاگرام به راحتی می‌توانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید، بنابراین افزایش اعتماد مشتریان جدید صفحه شما یکی از نتایج خرید فالوور واقعی است.

چرا باید از خرید فالوور برای ورود به اکسپلورر استفاده کنیم؟

از مزایای دیگر ورود پست به اکسپلور می‌توانیم به افزایش فالوور رایگان اشاره داشته باشیم، زیرا ۹۰٪ افرادی که پست شما را مشاهده می‌کنند، صفحه شما را دنبال خواهند کرد.

همچنین با خرید فالوور واقعی از سایت دیجی فالوور، تناسب بین تعداد فالوور‌ها و تعداد لایک‌ها و کامنتهای پست‌های صفحه شما نشان می‌دهد که فقط فالوور‌های واقعی در صفحه هستند و همه چیز طبیعی به نظر می‌رسد.

چگونه در اینستاگرام محبوب‌تر از رقبای کاری خود باشیم؟

گاهی اوقات مدیران پیج‌های اینستاگرام تمام تلاش خود را می‌کنند تا در پست‌های خود یک تصویر مناسب و یک کپشن عالی را به اشتراک بگذارند، اما بعد از این همه تلاش به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند و به دنبال راهی برای بهتر دیده شدن برای همه هستند.

بسیاری از کاربران می‌گویند ما بهترین فروشگاه اینستاگرام هستیم و از کسب و کار خود راضی هستند اما اگر رقیب قدرتمندی داشته باشید کارتان سخت‌تر می‌شود.

خرید فالوور واقعی برای پیشرفت صفحه شما نسبت به رقبا:

درست است که صفحه شما و صفحه رقیب شما فالوور‌های زیادی دارد، اما وقتی به میانگین تعداد لایک یک پست نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ارزش آن توسط فالوور‌های شما دیده نشده است.

یکی از گزینه‌های موفقیت در افزایش تعداد لایک، خرید فالوور واقعی با تعامل بالا از سایت دیجی فالوور است.قابل ذکر است که داشتن فالوور واقعی در مقایسه با فالوور‌های فیک تعداد لایک‌های شما را افزایش می‌دهد، زیرا فالوور فیک توانایی لایک ندارد.

این روش به شما کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بین مخاطبان سایر صفحات اینستاگرامی که دقیقاً محصولات مشابه شما دارند، برسید.شما با خرید فالوور واقعی با تعامل بالا از سایت دیجی فالوور می‌توانید به طور غیرمستقیم اعلام کنید بهتر از رقبای خود هستید.

فالوور فیک چیست و چرا وجود دارد؟

به صورت خلاصه از کاربران فیک برای افزایش فالوور سایر کاربران اینستاگرام استفاده می‌شود، اگر در گوگل عبارت خرید فالوور فیک اینستاگرام را جستجو کنید با سایت‌های زیادی مواجه می‌شوید که فالوور‌های تقلبی می‌فروشند.

اکثر این سایت‌ها تعداد زیادی کاربر فیک در اینستاگرام ایجاد کرده‌اند و زمانی که شما مثلاً یک بسته ۱۰۰۰ تایی فالوور فیک اینستاگرام از آن‌ها خریداری می‌کنید. اصولاً آن‌ها صفحه اینستاگرام شما را با استفاده از اکانتهای جعلی که در اینستاگرام ایجاد کرده‌اند دنبال می‌کنند و هزار فالوور تقلبی به تعداد فالوور‌های صفحه شما اضافه می‌کنند.

در سایت دیجی فالوور نیز این امکان وجود دارد و انتخاب بین خرید فالوور فیک و فالوور واقعی اینستاگرام با خود شما است، اما از قبل تمامی مزایا و معایب این فالوور‌ها اعلام می‌شود.

به طور کلی تفاوت اصلی فالوور واقعی با فالوور تقلبی در اینستاگرام میزان فعالیت آن‌ها در این شبکه اجتماعی است، اما واقعاً هر دو کاربر اینستاگرام هستند و می‌توانند تعداد مجازی فالوور‌های شما را افزایش دهند.

آیا افزایش فالوور با استفاده از فالوور‌های فیک به افزایش فروش کمک می‌کند؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که خرید فالوور فیک به درد نمی‌خورد، درصورتی که من می‌گویم خرید فالوور فیک تنها نسبت به خرید فالوور واقعی ضعیف‌تر است، زیرا این حساب‌های کاربری فقط برای کسب درآمد و فروش به افرادی دیگر ایجاد می‌شوند. شاید در ظاهر تعداد فالوور‌های یک صفحه اینستاگرام بسیار نشان می‌دهد، اما نمی‌توان انتظار داشت که این نوع فالوور بتواند به افزایش فروش شما کمک کند، زیرا توانایی تعامل ندارد.

فالوور اینستاگرام فیک هرگز تصاویر شما را لایک نمی‌کند و زیر عکس‌ها یا ویدیو‌هایی که در صفحه اینستاگرام خود آپلود و منتشر می‌کنید کامنت نمی‌گذارد. این بدان معناست که هیچ تعاملی بین شما و این نوع فالوور وجود نخواهد داشت. به همین دلیل در زمان خرید فالوور فیک یا فالوور واقعی اینستاگرام به مزایا و معایب هر فالوور دقت داشته باشید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود