زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

0 تا 100 کسب درآمد از دوره صافی و احیای مو را یاد بگیرید!

0 تا 100 کسب درآمد از دوره صافی و احیای مو را یاد بگیرید!

0 تا 100 کسب درآمد از دوره صافی و احیای مو را یاد بگیرید!

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش احیا و صافی مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.گرچه روش‌های مختلفی برای صافی و احیای مو وجود دارد، اما عموماً چند مورد از آنها با استقبال بیشتری در دنیا و البته ایران روبرو شده و سالن‌های آرایشی و کلینیک‌های زیبایی بیشتر از آنها استفاده می‌کنند. با توجه به بازار مشتری خوب و گسترده‌ای که این لاین دارد، به طبع عده‌ زیادی هم به دنبال یادگیری و طی دوره‌های آموزش صافی و احیای مو هستند.

در ادامه بهترین روش‌ها و منطقی‌ترین راهکارها برای کسب درآمد بالاتر از طریق شرکت در دوره‌های حرفه‌ای احیای مو و صافی، کراتینه، بوتاکس مو و... را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا حد زیادی شما می‌توانید بر اساس این مراحل و نقشه راه، خیلی سریع و در کم‌ترین زمان ممکن با تخصص و تجربه کافی وارد بازار کار شوید. 

بازار کار رشته صافی و احیای مو

یکی از سؤالات مهم و پرتکرار در مورد حوزه‌های مختلف زیبایی، پوست و مو درآمد است. خانم‌ها پس از این که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، بر اساس مهارت‌های خود وارد بازار کار خواهند شد. موضوع این است که در طول چند سال اخیر، اگرچه ما با رشد تعداد سالن‌های آرایشی مواجه بودیم اما هنوز هم مجموعه‌های تخصصی، حرفه‌ای و شناخته شده که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند، تعدادشان بسیار کم است.

در نتیجه اگر بتوانید دوره‌های تخصصی را طی کنید، دوره‌های کارآموزی حرفه‌ای را بگذرانید و بازار کار خود را به‌خوبی بشناسید، به‌راحتی به سطح بالایی از درآمد خواهید رسید. این درآمد حتی با دریافت مدارک پیشرفته و حرفه‌ای‌تر، افزایش نیز خواهد یافت. در نتیجه با یک زمینه و لاین آرایشگری کاملاً پول‌ساز مواجه هستید. 

چطور متخصص صافی و احیای مو شوم؟

با توجه ‌به این که امروزه زیبایی ظاهری بخش مهمی از فرهنگ غالب یک جامعه را تشکیل می‌دهد در نتیجه هر روز بسیاری از خانم‌ها برای انجام خدمات مو، پوست و زیبایی به کلینیک‌ها و سالن‌های آرایش مراجعه می‌کنند. برخی نیز از این بازار خوب به عنوان فرصت استفاده کرده و با طی دوره‌های تکمیلی آموزشی به دنبال حضور در این عرصه به‌عنوان یک سالن‌دار، آرایشگر، متخصص پوست و مو، رشته کراتین و بوتاکس مو و... هستند.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که می‌خواهید متخصص احیا و صافی مو شوید؛ باید از یک راهنما در این مورد کمک بگیرید. البته که یک نقشه راه کلی وجود دارد که بر اساس آن می‌توانید تا حد زیادی جلوی آزمون ‌و خطا را بگیرید.

 بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید

نقش آموزشگاه حرفه‌ای و تخصصی را در یادگیری درست و کامل انواع روش‌های احیا و کراتین یا صافی مو جدی بگیرید. انتخاب بهترین آموزشگاه صافی و احیای مو اولین قدمی است که برمی‌دارید.

مشتریان شما به نقش ویژه‌تان در یادگیری اهمیت زیادی می‌دهند و باتوجه ‌به اطلاعاتی که دارند عمدتاً به دنبال کنترل و بررسی مدارک و همین‌طور مدارج دریافتی شما خواهند بود. البته صرفا مدرک‌گرایی در هر صنفی نمی‌تواند دلیل منطقی برای جذب مشتری باشد. بسیاری از آن‌ها صرفاً به دنبال کیفیت کار شما هستند و به موارد دیگر اهمیت زیادی نمی‌دهند. 

به دنبال مدارک معتبر باشید!

مدرک فنی حرفه ای صافی و احیای مو- گل گیس

قدم مهم بعدی، دریافت مدارک معتبر و بین‌المللی است. البته به‌واسطه آن، شما باید حتماً آموزش‌های لازم را نیز ببینید. شرکت در دوره‌های آموزش کراتین مو، آموزش احیای مو و موارد مشابه از جمله عناوینی است که می‌توانید برای شروع به سراغ آن‌ها بروید. مدرک فنی حرفه‌ای صافی و احیای مو، معتبرترین مدرکی است که می‌توانید دریافت کرده و با خیال راحت کار را شروع کنید.

 سرفصل‌ها را بیاموزید

یکی دیگر از موضوعات مهمی که باید حتماً در بحث‌هایی مانند آرایش، پوست، مو و زیبایی دنبال کنید یادگیری تمامی سرفصل‌ها، متدها و روش‌هایی است که برای رشته‌های کراتین مو، صافی، احیای مو و... استفاده می‌شود. برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

  1. پروتئین درمانی
  2. بوتاکس درمانی
  3. استفاده از نانو گلوبال روی موها
  4. آموزش نحوه صحیح اتو و سشوار کشیدن در انواع موها
  5. استفاده از کراتین (کراتین صافی، کراتین احیا)
  6. آموزش نحوه مواد گذاری و استفاده از مواد بر اساس نیاز مو
  7. یادگیری و شناخت تکنیک‌های بازار
  8. آموزش دقیق و حرفه‌ای مدیریت و بهینه‌سازی دخل‌وخرج در کسب‌وکار

 از تکنیک‌های برتر و روز دنیا بهره بگیرید

موضوع مهم دیگری که اهمیت ویژه‌ای در مسیر یادگیری و طی دوره‌های رشته صافی و احیای مو خواهد داشت استفاده از تکنیک‌های جدید است. مشتریان شما به‌راحتی می‌توانند در فضای مجازی، وب‌سایت یا کانال‌ها شما را دنبال کرده و بر اساس روش‌ها و راهکارهای تخصصی که استفاده می‌کنید جذب‌تان شوند.

در واقع شما باید بخش مهمی از تمرکز خود را روی تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ بگذارید. احتمالاً نام مجموعه‌های بزرگی که در زمینه احیای مو، کاشت مو و... فعالیت می‌کنند را بارها شنیده‌اید، در واقع این یکی از ارکان مهم و مؤثر برای رسیدن به درآمد عالی در رشته‌های احیا و کراتین مو است.

از تجهیزات و مواد استاندارد و بروز استفاده کنید

نقش تجهیزات و مواد خوب را در بهتر انجام‌دادن کارهای تخصصی روی پوست و مو جدی بگیرید. مشتریان به‌واسطه کیفیت خدمات به شما اعتماد می‌کنند و البته که آن‌ها برای تکمیل پروسه باید بارها پیش شما حضور پیدا کنند. البته ممکن است هزینه بالایی برای این مورد پرداخت کنید، اما در عوض اعتبار و شهرت پیدا خواهید کرد.

شرکت در دوره‌های کارآموزی صافی و احیای مو

دوره های کارآموزی صافی و احیای مو - گل گیس

همیشه در کنار دریافت یک مدرک و یادگیری، شرکت در دوره‌های کارآموزی یا طی یک آموزش به همراه کارآموزی، می‌تواند راه نجات کلیدی شما برای رفع تمامی سوالات و ابهامات در یک حوزه باشد.اگر تازه‌کار هستید و مایل به راه‌اندازی سالن زیبایی هستید، به طبع استفاده از سالن‌هایی که مشتریان زیادی دارند می‌تواند برای شما یک جنبه تبلیغاتی هم داشته باشد.

دوره‌های کارآموزی قابل‌لمس‌ترین روش برای تکمیل پروسه یادگیری در شما هستند که امروزه تعداد زیادی از مراکز و سالن‌ها این خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. البته برخی از آن‌ها بابت این موضوع از شما هزینه دریافت می‌کنند. 

آموزشگاه گل گیس، بهترین و حرفه‌ای ترین مرکز آموزش صافی و احیای مو

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش احیا و صافی مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره اموزش صافی و احیای مو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود
    تعداد نظرات (1)
    1. fir-am در 16 بهمن 1401
      واقعا مدرک فنی حرفه ای این همه دنیا قبولش دارند؟ چون از ایران هست منظورمه
      پاسخ