زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

برای تزریق فیلر مضطرب هستید؟ نکات کاهش استرس تزریق فیلر

کلینیک زیبایی

برای تزریق فیلر مضطرب هستید؟ نکات کاهش استرس تزریق فیلر

برای تزریق فیلر مضطرب هستید؟ نکات کاهش استرس تزریق فیلر

تا به حال تجربه تزریق فیلر داشته‌اید؟ این تجربه برای‌تان خوشایند بوده یا اثرات ناخوشایندش شما را آزرده است؟

احتمالا تا همین لحظه، چندین بار به تزریق فیلر فکر کرده‌اید و شاید هم دوست دارید آن را تجربه کنید اما نگران هستید که چه پیش می‌آید.

تزریق فیلر نکات بسیار ظریفی دارد که اگر آنها را بدانید، کمتر دچار سوء برداشت‌های احتمالی می‌شوید و با دیدی باز و آگاهانه برای تزریق فیلر اقدام می‌کنید.

نکات مهم و کاربردی که قبل از تزریق فیلر باید بدانید

  • در جلسه ویزیت و معاینه، حتما پزشکتان را از بیماری‌های زمینه‌ای پوست و مو، مشکلات قلبی و عروقی مانند فشار خون بالا و… و سایر مشکلات سلامتی مطلع کنید.
  • قبل از تزریق حتما از نوع فیلر، ماندگاری، میزان اثر و کیفیت آن مطمئن شوید. درباره نوع فیلر تحقیق کنید. بدون علم و آگاهی درباره نوع فیلر، هرگز برای تزریق‌ها اقدام نکنید.
  • درباره اثر فیلر واقع بین باشید. قرار نیست با تزریق یک یا دو سی سی فیلر، همه مشکلات افتادگی پوست شما درمان شود. تزریق فیلر برای همه افراد مناسب و اثر بخش نیست. بنابراین به توصیه‌های پزشکتان در جلسه ویزیت به دقت توجه فرمایید و خواسته‌هایتان را با واقعیت قابل دستیابی هماهنگ کنید.
  • برای دستیابی به بهترین نتایج صبور باشید. به فیلر فرصت دهید تا جا بیفتد. گاهی زمان لازم برای بهترین نتایج فیلر، 4 تا 6 هفته و بوتاکس 3 تا 4 هفته است.
  • قبل از کامل شدن همه بخش‌های برنامه زیبایی مخصوص خودتان درباره اثر و فرم نهایی چهره قضاوت نکنید. با تزریق فیلر یک یا دو ناحیه در شرایطی که برنامه شما جامع و کامل است، شما فقط به بخشی از نتیجه نهایی دست می‌یابید. حتما بقیه بخش‌های برنامه را کامل کنید تا فرم نهایی چهره شما موزون‌تر و جوان‌تر شود.

دلایل نگرانی بعد از تزریق فیلر چیست؟

برخی از شما عزیزان که در کلینیک دیگری، اقدامات طب زیبایی انجام داده‌اید (مثلا تزریق فیلر لب یا گونه داشته‌اید یا بوتاکس تزریق کرده‌اید)، به فاصله کوتاهی پس از تزریق، با نگرانی و ترس با ما تماس می‌گیرید یا دایرکت می‌دهید که من از کار انجام شده راضی نیستم و اصرار دارید که معاینه شوید، هیالاز بزنید یا به طریقی اثر بوتاکس را از بین ببرید. دلایل زیادی وجود دارد که باعث نگرانی بی دلیل شما می‌شود:

تزریق فیلر

  1. صحبت‌ها و قضاوت‌های دیگران که دید درست و علمی ندارند
  2. قضاوت زودرس خودتان قبل از این‌که نتیجه نهایی مشخص شود
  3. اضطراب و نگرانی‌هایی که قبل از تزریق هم داشته‌اید و وسواس‌های بیهوده که همواره با شما بوده‌اند

بعد از تزریق فیلر صبور باشید

همواره حداقل 3-4 هفته به فیلر و بوتاکس وقت بدهید تا نتایج کاملشان مشخص شود. زود قضاوت نکنید. گذشت زمان که کبودی‌ها را کمتر می‌کند، سمت و سوی خوابیدن، صحبت کردن و جویدن غذا که عضلات را به حرکت وا می‌دارند، متابولیسم بدن و تغییرات هورمونی همه و همه نیازمند زمان هستند تا اثرات ماده دارویی بوتاکس یا فیلر را به بهترین شکل نمایان کنند. پس عجله نکنید.

  • عدم قرینگی اصلاح می‌شود
  • ورم می‌خوابد
  • کبودی برطرف می‌شود
  • فرم نهایی فیلر مشخص می‌شود

همه موارد پیش گفته محقق می‌شود، به شرطی که:

با عجله و ترس از دستکاری‌های دوباره و دوباره، روی کار قبلی که هنوز نتیجه کامل آن معلوم نشده، پرهیز کنید. اگر مشکل حاد پیش نیامده، لازم نیست سریع هیالاز بزنید یا در یک جای دیگر، دوباره فیلر بزنید که مثلا کار قبلی را اصلاح کنید. مراقب باشید.

آیا تزریق فیلر صورت را مصنوعی می‌کند؟

تزریق فیلر صورت

 

لیفت با فیلر هیالورونیک، چهره ما را مصنوعی نمی‌کند اگر:

  1. بر اساس برنامه زیبایی مختص و مناسب هر چهره انجام شود (دید زیبایی شناسی درست)
  2. نوع فیلر مرغوب باشد
  3. از میزان مناسب فیلر مرغوب استفاده شود (پرهیز از زیاده روی)

جمع‌بندی

افراد زیادی از نتایج اقدامات زیبایی بر روی چهره‌شان ناراضی هستند و دوست دارند با اقدامات عجولانه عیوب کاری که انجام داده‌اند را بپوشانند. کاری که معمولا نتیجه را بدتر می‌کند. در این مطلب به نکاتی مهم و آرامش‌بخش در مورد تزریق فیلر اشاره کردیم که می‌تواند روشنی‌بخش ذهن شما برای مواجهه با نتایج این نوع اقدامات باشد. امیدواریم شما هم تجربه‌ی رضایت‌بخشی از اقدامات زیبایی داشته باشید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    توجه: مطالب موجود در مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود