زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

5 متد مهم برای خلق لبخند استثنایی

5 متد مهم برای خلق لبخند استثنایی

5 متد مهم برای خلق لبخند استثنایی

لبخند زیبا نه تنها حال شما را خوب می کند بلکه کمک می کند تا اولین تاثیر فوق العاده را بر هر شخصی که ملاقات می کنید، بگذارید. لبخند را می توان قدرتمندترین ژست در جهان دانست.

لبخند زیبا استرس را کم و اعتماد به نفس برای لبخند زدن را زیاد می کند. در این میان اما مشکلات متعدد و متداول دهان و دندان همچون بد شکل بودن دندان ها، رنگ پریده بودن آن ها، وجود شکاف و شکستگی مانعی برای ایجاد یک لبخند استثنایی به شمار می روند.

این مشکلات خجالت و نارضایتی را برای فرد به همراه دارد. خبر خوب این که امروزه و به لطف وجود روش های پیشرفته زیبایی دندان دیگر این خجالت و نارضایتی معنا ندارد! ما در مرکز دندانپزشکی دکتر قاسمی طیف گسترده ای از این متدها برای خلق لبخندی استثنایی را متناسب با هر یک از بیماران ارائه می دهیم چرا که زیباتر کردن دندان تخصص ماست. با ما باشید در ادامه شما را با برخی از این متدها آشنا کرده و نکات مهمی که کمک می کنند تا لبخند زیبایی داشته باشید را با شما به اشتراک می گذاریم.

لبخندی استثنایی با روش های پیشرفته زیبایی

بسیاری از ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که به طور طبیعی دندان های سفید و کاملی داشته باشیم. از این رو برای داشتن آن ها باید درمان دندانپزشکی خاصی را منحصرا بر اساس مشکلی که دارند انجام دهیم. درمانی که نوید دندان هایی بی نقص را به ما می دهند.

لمینت دندان

محبوب ترین درمان دندان در حوزه زیبایی دندان لمینت است. ماندگاری بالا و طبیعی بودن فرم دندان ها، لمینت را به گزینه ای بسیار جذاب برای افرادی بدل کرده که به دنبال بهبود زیبایی لبخند هستند. بر اساس رنگ انتخاب شده متناسب با پوست شما، رنگ دندان ها بین 2 تا 9 درجه روشن تر خواهند شد. اگر به دنبال بهترین دندانپزشک در حوزه زیبایی دندان برای انجام لمینت دندان هستید دکتر سیروس قاسمی را به شما پیشنهاد می کنیم. این پیشنهاد بر اساس میزان رضایت مراجعه کنندگان عزیز و بر اساس باور به این مرکز دندانپزشکی است که مهیا ساختن استانداردهای مراقبت های دندانی را در محیط آرام و به دور از اضطراب وظیفه خود می دانند.

تذکر: ممکن است بگویید به جای صرف هزینه از روش های خانگی استفاده کنیم. اگر چه روش های خانگی تاثیر دارند اما درمان حرفه ای و با دوام توسط پزشک انجام خواهد شد.

ارتودنسی بریس

ارتودنسی بریس از دیگر شیوه های نوین برای خلق یک لبخند فوق العاده است. این روش برای دندان های نامنظم و ناصاف بسیار مناسب است. بریس مورد استفاده برای صاف کردن دندان ها نامرئی بوده و عموما از براکت های سرامیکی همرنگ دندان استفاده می شود.

در این شیوه درمانی و زیبایی تمامی دندان ها چک شده و تراز می شوند. آن ها لزوما قابل تعویض نیستند اما به صورت دوره ای توسط دندانپزشک بررسی شده و در جهت بهبود تغییراتی انجام می شود.

ایمپلنت

این روش بهترین گزینه برای افرادی است که دندان از دست داده اند. ایمپلنت در واقع جایگزین کردن دندانی مصنوعی به شکل ثابت از ریشه تا تاج دندان است. ایمپلنت ترمیمی دائمی است و دندان عملکرد کاملی همچون دندان های دیگر دارد. با این کار از مشکلات دیگر دندان جلوگیری می شود و می توان از آن به عنوان یک روش مقرون به صرفه یاد کرد. بله؛ درست خواندید. مقرون به صرفه به این دلیل که با مراقبت درست می تواند تا سال ها سالم بماند.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت و دیگر انواع پروتزها، می توانید با مطب ما که یکی از بهترین های دندانپزشکی در شیراز است، تماس گرفته و هزینه حدودی را جویا شوید. البته برای تعیین هزینه قطعی ویزیت توسط دکتر قاسمی الزامی است.

کانتورینگ لثه برای اصلاح لبخند!

یکی از متداول ترین مشکلاتی که افراد اغلب از آن صحبت می کنند، لبخند لثه ای است. به این معنا که هنگام لبخند زدن مقدار زیادی از بافت لثه مشخص است. این مشکل به روش های مختلفی بر اساس میزان حاد بودن آن نظیر لیزر و ارتودنسی برطرف می گردد. البته کانتورینگ تنها برای لثه نمایان استفاده نمی شود. گاه لثه کوتاه است که برای چنین کاری نیز به کار گرفته می شود.

روکش دندان (وینر)

برای افرادی که بلچینگ به دلایل مختلف نظیر فرسوده بودن دندان، وجود شکستگی یا فاصله پاسخگو نیست، وینر یا همان روکش مناسب است. روکش دندان که از جنس پرسلین یا سرامیک است یک پوسته نازک به رنگ دندان است که بر روی دندان آماده شده برای وینر کردن (تراش بخشی از مینای دندان)، قرار داده می شود.

ناگفته نماند که لمینت دندان و کامپوزیت دندان نیز روکش هستند و تنها ترکیبات و جنس آن ها متفاوت از هم هستند. انتخاب از میان انواع روکش اگر چه بر عهده شما خواهد بود اما در این میان دکتر نظر تخصصی خود را برای گرفتن بهترین نتیجه بیان خواهد کرد.

نکاتی برای داشتن دندان هایی زیبا

علاوه بر به کارگیری روش های پیشرفته ای که در بخش قبل به آن ها اشاره شد، برای آنکه دندان هایی زیبا داشته باشید، توجه به نکاتی که در ادامه می آیند، ضروی است.

  • مسواک و نخ دندان روتین و به شیوه ای درست و با محصول خوب انجام شود.
  • ویزیت منظم توسط دندانپزشک انجام شود. این کار باعث می شود تا در صورت وجود خرابی یا بیماری، دندانپزشک آن را در زمان مطلوب درمان نماید.
  • از یک رژیم غذایی سالم و مغذی استفاده شود. با این کار میزان مواد معدنی و ویتامین های لازم برای تقویت دندان تامین خواهد شد.
  • از دهانشویه برای از بین بردن باکتری های موجود در دهان به طور منظم استفاده شود.
  • آب ماده ای ضروری است. برای جلوگیری از خشکی دهان و تنظیم میزان اسیدی بودن آن در جهت حفظ سلامت دندان نوشیدن آن توصیه می شود.
  • اجتناب از الکل و دخانیات نکته ای دیگر برای حفظ زیبایی و سلامت دندان است.

نکاتی برای داشتن دندان هایی زیبا

کلام آخر

توجه به زیبایی دندان مختص چند دهه اخیر نیست. حتی هزاران سال پیش نیز مردم نگران سلامت دندان و زیبایی لبخند خود بودند و این از تاریخ و فرهنگ به جا مانده هویدا است. مصریان باستان دندان های سفید را نشانه ثروت و زیبایی می دانستند (تاریخچه استفاده از خمیر دندان از مصر باستان تا به امروز)؛ آن ها به کمک چوب های کوچک مخلوطی از پامیس و سرکه شراب را برروی دندان ها قرار می دادند تا دندان ها سفید شده و لکه ها از بین بروند.

امروزه ما مهارت، تکنولوژی و مواد لازم برای خلق لبخندهایی را داریم که سالم و زیبا هستند. در واقع به لطف پیشرفت های صورت گرفته در حوزه دندانپزشکی زیبایی در پنج دهه اخیر حتی چالش برانگیزترین لبخندها نیز به لبخندهایی خیره کننده تبدیل می شوند. در مرکز دندانپزشکی دکتر قاسمی که یک دندانپزشک خوب در شیراز به شمار می رود، پیشرفته ترین درمان ها را همراه با دید هنری و آگاهی درست از زیبایی شناسی صورت ارائه می دهیم تا نتایجی بدیع بیافرینیم.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود