زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

3 نکته مهم برای کاهش وزن با پیاده‌روی

کاهش وزن با پیاده‌روی

3 نکته مهم برای کاهش وزن با پیاده‌روی

به فکر کاهش وزن هستید؟ برای کاهش وزن پیاده‌روی کنید! اکثر مردم برای اینکه وزنشان را کم کنند به روش‌های متفاوتی متوسل می‌شوند. راه‌هایی همچون رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و حتی یوگا. اما آیا می‌دانید که پیاده‌روی نیز یک گزینه‌ی خوب برای کاهش وزن است؟

آیا کاهش وزن با پیاده‌روی امکان‌پذیر است؟

خیلی‌ها اعتقاد دارند که پیاده‌روی تنها برای تناسب اندام کار خواهد کرد. اگرچه حقیقت این است که پیاده‌روی بصورت طبیعی در جهت کاهش وزن شما کار می‌کند. اما چگونه از این روش استفاده کنیم تا وزنمان کاهش پیدا کند. ادامه‌ی متن را بخوانید تا بیشتر بدانید.

1. به آرامی شروع کنید

روز اول را با پیاده‌روی سریع آغاز کنید. هفته‌ی اول را روزی 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید. پس از آن باید زمان و سرعت پیاده‌رویتان را افزایش دهید. در حالت ایده‌آل پیاده‌روی سریع بهترین راه برای کاهش وزن است. هر زمانی که با این روند خو گرفتید، زمان راه رفتن خود را به مدت 40 دقیقه تا 1 ساعت افزایش دهید. این کار باعث کاهش وزن شما در طول زمان و افزایش انرژی شما خواهد شد. پیاده‌روی به شما کمک می‌کند تا در هر ساعت بین 300 تا 500 کالری بسوزانید. پس همین حالا برنامه‌ریزی کنید و پیاده‌روی را شروع کنید.

2. یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید

بسیار خب، اگر شما پیاده‌روی را شروع کرده‌اید که وزن کم کنید، دیگر وقتش رسیده که برنامه‌ی غذایی‌تان را متعادل کنید. رعایت یک برنامه‌ی غذایی متعادل برای کاهش وزن خیلی اهمیت دارد. در یک روز چهار تا پنج وعده‌ی غذایی کوچک داشته باشید و حدود یک ساعتی پیاده‌روی کنید. به شما اطمینان می‌دهیم که این بهترین راه برای کاهش وزن است. اگر این الگو را دنبال کنید، خواهید توانست تا انرژی و چربی قابل توجهی بسوزانید.

3. یک برنامه‌ی ردگیری پیاده‌روی دانلود کنید

برنامه‌های کاربردی متعددی در زمینه‌ی تناسب اندام برای آی‌فون و اندروید وجود دارد. برنامه‌های ردگیر پیاده‌روی، جزو چنین برنامه‌هاییست که برای هر دو سیستم‌عامل موجود است. با استفاده از چنین نرم‌افزارهایی می‌توانید الگوی پیاده‌روی خود را ردگیری کنید تا وزنتان به شیوه‌ای مناسب کاهش پیدا کند. زمان پیاده‌روی خود را ثبت کنید و شاهد کاهش وزنتان باشید.

پیاده‌روی برای افرادی که قصد کاهش وزن دارد خیلی مفید خواهد بود. مدت زمانی را بصورت مستمر و با جدیت، هر روز حداقل 5 تا 6 کیلومتر پیاده‌روی کنید. گزینه‌ی دیگری هم پیش روی شماست، یوگا! اگر هر دو را همزمان باهم اجرا کنید، آنگاه کاهش وزنتان سرعت بیشتری خواهد داشت. توصیه می‌کنیم همین امروز پیاده‌روی را آغاز کنید تا به وزن سلامتی خود برسید.

کانال تلگرام زوم لایف
توجه: اطلاعات موجود در سایت زوم لایف، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
تعداد نظرات (1)
  1. حدیثه در 10 مرداد 1396 - 11:27
    پیاده روی باید تند باشه و الا اگه بخوایید آروم حرکت کنید خودتون رو خسته کردید.
    پاسخ
×

ما با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم، شما چطور؟ مخالفت می‌کنم