زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

راهنمای خرید ست لباس پاییزه برای نوزادان

راهنمای خرید ست لباس پاییزه برای نوزادان

راهنمای خرید ست لباس پاییزه برای نوزادان

با توجه به اندام نحیف و بدن ضعیف نوزادان، دمای هوا تأثیر زیادی بر آن‌ها گذاشته و عموماً باعث ایجاد بیماری‌های فصلی می‌شود. برای مراقبت هرچه بیشتر از فرزند خود، لازم است زمان انتخاب لباس به فصل مورد استفاده توجه زیادی داشته باشید. چرا که فراموشی این موضوع می‌تواند فرزند دلبند شما را با مشکلات زیادی مواجه کند.

با گذر از فصل گرما و رسیدن به پاییز، خرید لباس‌های گرم در فروشگاه‌های لباس بچه رونق پیدا می‌کند. انتخاب لباس پاییزی فاکتور‌های خاصی دارد که توجه نکردن به آن‌ها شما را از خریدتان پشیمان خواهد کرد. توجه به ضخامت پارچه، میزان گرما، نرمی و راحتی از اصلی‌ترین آیتم‌هایی است که باید در خرید لباس پاییزه به آن‌ها توجه کنیم.

روز‌های ابتدای پاییز عموماً حال و هوایی تابستانی دارند. و همین نکته سبب می‌شود که شما فراموش کنید در فصل سرد سال هستید. و با وزیدن اولین نسیم خنک پاییزی غافلگیر شده و دچار بیماری‌های فصلی می‌شوید. از همین حالا به یاد داشته باشید که حتی در گرم‌ترین روز‌های پاییزی، از همراه داشتن لباس گرم برای نوزاد غافل نشوید.

چند نکته مهم که باید در پوشش پاییزه نوزدان به آن‌ها توجه کنید

  • از قنداق‌های پشمی و گرم استفاده کنید. این قنداق‌ها گرمای مناسب بدن نوزاد شما را تأمین می‌کنند.
  • احتمالاً شنیده‌اید که نوزادان از پا نیز سرما می‌خورند. پس لازم است پاپوش‌های گرم و مناسب پاییز را برای او تهیه کنید. این پاپوش‌ها ضمن نرمی و راحتی، از پا‌های کوچک و لطیف فرزند شما در برابر سرما مراقبت خواهند کرد.
  • با انتخاب رنگ‌های شاد و روشن به نشاط فرزند خود کمک کنید.
  • از خرید شال گردن، کلاه و سرپوش‌های پاییزه غافل نشوید. این اکسسوری‌های جذاب محافظ فرزند شما در برابر سرما خواهند بود.

چند نکته مهم که باید در پوشش پاییزه نوزدان به آن‌ها توجه کنید

و اما پرسش اصلی این است که نوزاد شما برای پاییز به چه لباسی نیاز دارد؟

در ادامه لیستی برای شما تهیه کرده‌ایم که با خواندن آن براحتی می‌توانید لباس‌های مورد نیاز فصل پاییز را برای نوزاد خود تهیه کنید.

لباس خواب

در تهیه لباس خواب پاییزه باید گرما، راحتی و لطافت را در نظر بگیرید. فراموش نکنید لباس خواب باید به اندازه کافی راحت باشد و در صورت امکان اگر سرهمی استفاده میکنید پادار باشد تا از پای نوزاد هم در برابر سرما محافظت کند.

سرهمی های گرم

لباس های یکسره از جنس فوتر یا پولار یکی از نخستین انتخاب‌ها در خرید لباس نوزاد برای فصول پاییز و زمستان هستند. سرهمی‌های کلاه دار یا بدون کلاه نرم و لطیفی که ضمن گرمای مناسب، جلوی شیطنت‌های فرزند شما را نمی‌گیرند و آزادی عمل کافی به او می‌دهند.

پتو

پتو‌های قابل شستشو در تمامی فصول کاربردی هستند. برای فصل سرد سال از پتو‌های پشمی استفاده کنید تا گرمای مورد نیاز نوزاد خود را در هر لحظه و هر مکان تأمین کنید. پتو‌های کلاهدار یا پوشیدنی انتخاب دیگری است که راحتی را به نوزاد دلبند شما هدیه می‌کنند.

دستکش

از مهم‌ترین اکسسوری‌های مورد نیاز در پاییز و زمستان، دستکش گرم و راحت است. از خرید دستکش‌های لطیف و گرم غافل نشوید تا گرمای مورد نیاز دستان ظریف فرزند خود را تأمین کنید.

کلاه

کلاه و سرپوش زمستانی همواره مورد نیاز نوزاد شماست. اگر دوست ندارید در روز‌های پاییزی غافلگیر شوید حتماً پوشش سر مناسب برای فرزند خود تهیه کنید.

پاپوش

سرما از طریق پا به نوزاد نفوذ کرده و بیماری‌های فصلی را موجب می‌شود. پس از خرید پاپوش، چکمه‌های گرم پاییزی غافل نشوید.

جوراب

یکی دیگر از ملزومات کودک جوراب نوزادی هست که در در عین تکمیل کردن ست نوزاد، از پاهای آنها در برابر سرما محافظت میکند.

ست‌های پاییزه

فروشگاه‌های معتبر لباس بچه، عموماً ست‌های پاییزه ویژه‌ای به شما پیشنهاد می‌دهند. این ست‌های چند تکه، تمامی نیاز فرزند شما را تأمین کرده و کار شما را برای خرید راحت‌تر می‌کند. هماهنگی طرح و رنگ ست‌های پاییزه فرزند شما را خوش پوش‌تر از قبل نشان داده و جهت پوشش بیرون از خانه مناسب هستند.

لباس برای نوزادمان از کجا بخریم؟

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی لباس بچه رونق زیادی پیدا کرده‌اند و هر روزه بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. با وجود تبلیغات متنوع، انتخاب فروشگاهی معتبر کار سختی شده است. در اینجا می‌خواهیم بزرگترین فروشگاه اینترنتی لباس بچه در ایران را به شما معرفی کنیم.

لباس برای نوزادمان از کجا بخریم؟ فروشگاه اینترنتی کارترزلند

فروشگاه اینترنتی کارترزلند، بزرگترین فروشگاه لباس بچه در ایران بوده و با کیفیت بالای محصولات و ارائه بهترین قیمت لباس نوزاد، به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های لباس تبدیل شده است. کارترزلند، سرزمین لباس‌های برند مطرح کاترز، احترام به مشتری را همواره در سرلوحه کار خود قرار داده و بیشترین میزان رضایت از خرید را افتخار خود می‌داند.

شما با سر زدن به فروشگاه بزرگ کارترزلند می‌توانید لباس نوزاد خود را در مدل‌های روز و با بالاترین کیفیت خریداری کنید. برند کارترز مطرح‌ترین برند لباس نوزاد در دنیا بوده و با ترند کردن محصولات خود محبوبیت زیادی در سطح جهان دارد. کارترزلند معتبرترین نمایندگی برند کارترز، به روزترین محصولات این کمپانی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما با مراجعه به فروشگاه بزرگ کارترزلند، با دنیایی از سرهمی نوزاد، ست سویشرت بچگانه، پتو نوزاد، ست سه تکه لباس نوزاد برای فصل سرد پاییز و زمستان، اکسسوری های متنوع و انواع ست پاییزه روبرو خواهید شد. کارترزلند با فراهم کردن تمامی آیتم‌های سیسمونی نوزاد، خریدی راحت و مطمئن را برای شما رقم می‌زند. این فروشگاه امکان تعویض کالای خریداری شده را می‌دهد و با ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن، خریدی بی‌نظیر را برایتان رقم می‌زند.

 

زیبایی و سلامت کودک شما در دستان کارترزلند...
از آغاز با شما هستیم

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود