زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

اورجینال اینتکس پیشگام در محصولات بادی

اورجینال اینتکس پیشگام در محصولات بادی

اورجینال اینتکس پیشگام در محصولات بادی

امروزه در هر خانه‌­ای نیاز به یک تشک بادی احساس می‌­شود. بر خلاف تخت‌­های عادی، این تشک به دلیل وزن بسیار کم خود قابلیت جابه‌­جایی و انتقال به مکان‌­هایی دیگر را نیز دارد. ممکن است در سفری طولانی باشید و نیاز به تشکی برای استراحت داشته باشید، بهترین گزینه داشتن یک تشک با قابلیت‌­هایی ویژه است.

تشک بادی

این تشک در انواع مختلفی با جنس‌­های متنوع و البته اندازه و سایز­های گوناگون تولید و به بازار عرضه می­‌شود. در یک‌­سری از تشک­‌ها پمپ­‌های هوا در خود تشک تعبیه شده و در سری‌­هایی دیگر، پمپ خارج از تشک قرار دارد. به‌هرحال برای لذت بردن از اوقات فراغت خود و داشتن خوابی آرام در فضایی نرم، کافی است که تشک بادی را به برق وصل کنید و اجازه دهید با مکش هوا به درون خود شکل بگیرد و آمادهٔ استفاده گردد. این تشک‌­ها با دوام بسیار، ساخته شده که امکان استفاده برای چندین سال را دارد، برخی حتی دارای سرپوش بادی و پمپ­‌های داخلی هستند که با فناوری پیشرفته خود قادر به کنترل مداوم فشار هوا در تمام شب هستند.

نگران سروصدای پمپ‌­ها نباشید، زیرا این پمپ‌­ها با استاندارد­های روزی ساخته شده­‌اند که با کم­ترین صدا کار می­‌کنند. از مزیت­‌های فوق­‌العاده­‌ی تشک­‌های بادی می‌­توان به قابل تنظیم بودن آن اشاره کرد. اگر تختخواب سفت دوست دارید کافی است تا باد تشک را آن‌طور که مایل هستید تغییر دهید. از طرفی قیمت مناسب این تشک سبب شده تا مهمان هر خانه‌­ای باشد.

بی­‌شک هر فردی به دنبال محصولی بادوام، باکیفیت و همچنین با قیمت مناسب است. پس خرید این تشک بادی را فراموش نکنید. جالب است بدانید برای بیمارانی که با مشکلاتی مانند کمر درد دست‌­و­پنجه نرم می­‌کنند، استفاده از این محصول به طور فزاینده­‌ای قادر به حل و رفع دردشان خواهد بود.

اگر مهمان داشتید و فضای کافی برای خواب و استراحت عزیزان خود نیافتید، کافی است از قبل تشک­‌های بادی خریداری شده را به پریز برق وصل کنید و نگران آرامش مهمانان خود نباشید. با خیال راحت تجربه­‌ی خوابی خوش را برای آنان رقم بزنید. برای خرید چنین محصول شگفت‌ انگیزی همین حالا به نزدیک‌­ترین نمایندگی­‌های فروشگاه اورجینال اینتکس مراجعه کنید.

استخر پیش ساخته شده

استخر­ها در مناطق گوناگون با اهداف مختلفی احداث می‌­شوند. ممکن است فردی برای نگه­‌داری از محصولات خود نیاز به ساخت استخری برای ذخیرهٔ آب در آن داشته باشد و یا گاهی افراد برای تفریح و لذت بردن از اوقات خود دست به ساخت نوع دیگری از استخر می‌­زنند که در ادامه به طور مفصل با آن آشنا خواهید شد.

استخر پیش ساخته

نوعی از استخر­ها وجود دارند که گاه در داخل فضای خانه یا مکان مورد نظر و یا گاهی در بیرون از فضای خانه و در محوطهٔ اطراف ساخته می­‌شوند. شایان ذکر است که امروزه این نوع از استخر به طور قابل توجهی بین عموم مردم محبوب شده و به صورت گسترده در مناطق مختلف به نصب آن می‌­پردازند. لازم است بدانید برای ساخت استخر معمولی نیاز به زمان زیاد و هزینهٔ هنگفتی دارید، در صورتی که اگر اقدام به ساخت استخر از پیش ساخته شده کنید در فاصلهٔ زمانی ده روزه با صرف هزینه‌­ای کمتر نسبت به استخر­های عادی قادر به ساخت این نوع استخر خواهید بود.

در این استخر نورپردازی دیوارها و کف را آن طور که دوست دارید تنظیم نمایید. به‌علاوه نگران مشکلاتی چون رشد انواع قارچ و جلبک در نواحی مختلف استخر نباشید. از ویژگی­‌های فوق­‌العاده‌ی این استخر آن است که در ساخت آن از ژل کوت رزینی استفاده می‌­شود که این ماده مانع از شکل­‌گیری آلودگی در سطح استخر شده و شما را از درگیری با انواع بیماری­‌های پوستی که ممکن با شنا در استخر آلوده دچار شوید، دور نگه می‌­دارند.

استخر پیش ساخته به طور کلی در مکان­‌هایی مانند ویلاها و یا باغ­‌ها نصب و مورد استفاده قرار می‌­گیرد. شاید شما در کنار مزارع پرورش ماهی نیز این نوع استخر را دیده باشید، بله این استخر علاوه بر اینکه آب را ذخیره می­‌کند، قابل جابه­‌جایی نیز هست، همین امر سبب شده که علاوه بر استفاده تفریحی از آن، در زمینهٔ صنعتی و کشاورزی نیز به طور گسترده مورد استقبال افراد قرار گیرد. برای تهیه‌­ی چنین استخری با مزایای ذکر شده که قاعدتاً تحسین برانگیز است، بایستی به نمایندگی اورجینال فروشگاه­‌های اینتکس مراجعه و با جزئیات بیشتر این محصول آشنا شوید.

تشک بادی ماشین

اگر شما هم بسیار سفر دوست هستید و با خودروی خود به مسافرت­‌های متعددی می‌­روید بهتر است یک تشک بادی ماشین تهیه و با خود به همراه داشته باشید. حتماً برایتان پیش آمده است که در زمان طی مسافت‌­های طولانی با ماشین نیازمند استراحتی کوتاه هستید.

تشک بادی ماشین

در این مواقع بهترین گزینه برای رفع خستگی استفاده از تشک بادی ماشین است. این تشک هم همانند سایر محصولات دارای انواع مختلفی با جنس، رنگ، سایز­ها و ابعاد متنوع است. نکتهٔ قابل توجه در تهیهٔ این تشک آن است که برخلاف تصور عموم مردم، تشک­‌های بادی ماشین با قیمت‌­های مناسبی به مشتریان عرضه می‌­شود، همین امر باعث شده تا کالایی محبوب میان افراد باشد. برای استفاده از این محصول بی‌­نظیر کافی است پمپ آن را روشن کنید.

اگر آلودگی و یا کثیفی در سطح تشک ایجاد شد نگران نباشید، به راحتی می‌­توانید مشکل به وجود آمده را رفع نمایید. جنس این تشک‌­ها به‌گونه‌ای است که به آسانی آلودگی‌­های ایجاد شده از سطح آن پاک می‌­شوند. در یک‌­سری از این تشک­‌ها بالش‌های مخصوصی تعبیه شده که در این صورت نیازی به حمل وسایل اضافی دیگری نخواهید داشت. علاوه بر وزن فوق­‌العاده پایین، این محصول فضای بسیار کمی را نیز در خودروی شما اشغال می‌­کند.

با خرید تشک بادی ماشین، اتومبیل خود را به خانه‌­ای متحرک تبدیل می­‌کنید. این تشک بادی قادر است همهٔ آنچه از یک تختخواب خوب انتظار دارید، در اختیار شما قرار دهد. یکی از مزایای جالب این محصول آن است که شما می‌­توانید با توجه به اینکه چه نوع خودرویی دارید تشک بادی مناسب با آن را تهیه کنید

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، توصیهٔ ما به شما این است که سری به نمایندگی اورجینال اینتکس بزنید. در واقع راه‌اندازی آسان و بدون دردسر این نوع تشک بادی به همراه طراحی جالب و بادوامش سبب شده طرفداران زیادی داشته باشد. پس در سفر بعدی خود این تشک فوق­‌العاده را با خود همراه کنید و سفری لذت‌­بخش با استراحتی آرام را برای خود رقم بزنید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود