زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

راهنمای انتخاب انگشتر طلا زمردی

راهنمای انتخاب انگشتر طلا زمردی

راهنمای انتخاب انگشتر طلا زمردی

یکی از پرطرفدارترین انواع زیورآلات طلا در بین خانم ها انگشتر طلا زنانه است. از آنجایی که تقاضا برای این قطعه طلا بسیار بالا است، در نتیجه تنوع آن هم در بازار خیلی زیاد است.

با این حجم از تنوع، ممکن است در انتخاب دچار سردرگمی شوید و بعد از صرف کردن زمان طولانی برای انتخاب، از خرید پشیمان شوید و دست از پا درازتر به خانه برگردید.

چیزی که اینجا ممکن است به شما کمک کند و تا حدی از سردرگمی درتان بیاورد آن است که با کالکشن ها و دسته بندی محصولات جواهری یا گالری طلا مورد نظرتان آشنایی پیدا کنید.

در اینجا ما می خواهیم در رابطه با انواع مختلف انگشتر طلا زمردی توضیحاتی بدهیم تا بتوانید راحتتر به انگشتر مورد نظرتان برسید. اما قبل از آن ببینیم جواهری زمردی کیست و در کل چه محصولاتی دارد.

جواهری زمردی

شروع کار جواهری زمردی (zomorodi.com) برمیگردد به سال 1250 و افتتاح اولین فروشگاه زمردی در بازار تهران. یعنی جایی که در زمان خودش مهم ترین مرکز داد و ستد طلا و جواهرات محسوب می شد. صلاحیت و اعتبار شیخ محمد زمردی، بنیان گذار این فروشگاه، باعث شد تا خیلی زود به عنوان ناظم (رئیس اتحادیه وقت) انتخاب شود و ناظم جزوی از فامیلی این خاندان شود.

استعداد، هنر و مهارت طلا سازی و جواهر سازی، سینه به سینه در این خاندان منتقل شد و با پا گذاشتن هر نسل جدیدی به این عرصه، رویکردها و دانش مدرن نیز در اصالت این جواهری تزریق شد.

در حال حاضر، جواهری زمردی که زیر مجموعه ی شرکت زمردی گوهر نگار است، توانسته است با استفاده از تکنولوژی و دانش روز، برند خود را توسعه دهد و شعبات مختلفی را ایجاد کند. شرکت زمردی گوهر نگار تحت مدیریت عاملی آقای امیر ناظم زمردی توانسته است موفقیت های بسیاری به دست بیاورد و همواره اعتماد مشتریان را جلب کند.

گالری زمردی با تلفیقی از دانش، هنر، مهارت و عشق، مجموعه ای بی نظیر و درخور مشتریان خود را به معرض نمایش گذاشته است. زمردی در کالکشن های خود از طراحی های هنرمندانه و دستان توانمند و ماهر سازندگان طلا و جواهر کمک گرفته است تا زیبایی های شما را دو چندان کند.

دسته بندی کلی محصولات زمردی شامل جواهرات عشق و ازدواج، گالری جواهرات و گالری طلا می شود که ما در این مقاله به طور خاص در رابطه با گالری طلا و انگشتر طلا زمردی صحبت خواهیم کرد.

انگشتر طلا زمردی

طلای به کار رفته در تمامی محصولات زمردی، طلای مرغوب و 18 عیار است و شما می توانید با خیال راحت از آنها خرید کنید و کاغذ خرید دریافت نمایید.

طرح های انگشتر طلا زمردی به قدری زیاد و متنوع است که هر نوع سلیقه ای را از کلاسیک تا مدرن، از مینیمال تا ماکسیمال پسند را پوشش می دهد.

زمردی در طراحی های انگشتر طلای خود از ترکیب فرم های مختلف، رنگ های مختلف طلا یعنی رزگلد، سفید و زرد و همچنین سنگ های قیمتی کوچکی استفاده کرده است تا تنوع را بالا ببرد.

خلاقیت و پیروی از ترندهای روز دنیا را می توانید همیشه در کالکشن های انگشتر طلا زمردی ببینید.

برویم در ادامه سری به دو دسته بندی کلی طرح های انگشتر طلای زمردی بزنیم.

انگشترهای طلا کالکشن فراکتال (Fractal)

زمردی در این کالکشن با هوشمندی و زیرکی هرچه تمام تر، طبیعت را به دستان شما هدیه کرده است.

گالری زمردی در کالکشن فراکتال، قدرت طراحی خود را بار دیگر به همه ی ما نشان داده است و بازتابی از آفرینش را در طراحی هایش جای داده است.

سه نمونه از انگشترهای فراکتال که اتفاقا جزو پرفروش ترین محصولات زمستان زمردی هم بوده اند را در ادامه بررسی می کنیم:

انگشترهای طلا کالکشن فراکتال

  • انگشتر فراکتال طلا زرد کد 9083

در این انگشتر به زیبایی از کلاف های در هم تنیده برای تزئین استفاده شده است. طراحی نامنظم و فراتر از چارچوب در کلاف های این انگشتر، یادآور شور و هیجان زیبای دوران طلایی جوانی شما است.

  • انگشتر فراکتال طلای پهن کد 9578

اگر می خواهید تکه ای از اقیانوس را همیشه همراه خود داشته باشید این انگشتر بهترین انتخاب برای شما است.

این انگشتر تپه های شنی مرجانی، صدف ها و انعکاس رنگ های زرد و نارنجی را برایتان به تصویر کشیده است.

  • انگشتر فراکتال طلای زرد پهن کد 9242

در این طراحی بی نظیر از این مجموعه، کلاف هایی از طلا به دور حلقه پیچیده شده اند و حسی از عشق و سرزندگی را به همراه آورده اند. 

انگشترهای متنوع طلا زمردی

زمردی علاوه بر انگشترهای طلای کالکشن فراکتال، انگشترهای طلای زیبا و متنوع دیگری هم در کارهای خود دارد.

این جواهری در بعضی از انگشترها از طرح های معروف و پرطرفدار کارتیه الهام گرفته است تا افرادی که دسترسی به اصل این جواهرات را ندارند بتوانند از خرید این طرح ها لذت ببرند. یکی از این انگشترها طرح زیر است:

انگشتر طلا کارتیه (پنتر ظریف) کد 9272

این انگشتر طلا فریبندگی و شکوه را به شما هدیه می دهد. پلنگ نمادی از زنانگی، قدرت و استقلال است، استقلالی که امروزه از نیازهای اصلی هر بانویی است.

در این انگشتر طلا زمردی از طلای زرد براق استفاده کرده است و زمرد سبز به زیبایی به جای چشمان پلنگ قرار گرفته و جلوه ی آن را دو چندان کرده است.

https://www.zomorodi.com/fa/products/gold-rings/821/cartier-panther-9272

انگشتر طلا طرح یورمن کد 9631

این انگشتر یکی دیگر از طراحی های زمردی است که کاملا مطابق با مد روز است. گالری زمردی با طراحی این انگشتر، نقش خود را در عرصه فشن و طراحی استایل به خوبی به نمایش گذاشته است. این انگشتر طلا زمردی طرح یورمن، بازآفرینی مدل‌های برند دیوید یورمن است.

یکی از جذابیت های خیره کننده ی این انگشتر، ترکیب هنرمندانه ی رنگ های مختلف طلا یعنی شامپاینی و رزگلد و اشکال مختلف است که می توانید آن را در لینک زیر ببینید:

https://www.zomorodi.com/fa/products/gold-rings/170/yurmann-9631

انگشتر طلا طرح یورمن

مطمئن هستم که با دیدن این چند مدل انگشتر طلا زمردی، علاقه مند به دیدن دیگر طرح های این گالری شده اید. برای همین ما برای شما آدرس شبکه های اجتماعی زمردی را در ادامه آورده ایم تا بتوانید به راحتی به مدل های این جواهری دسترسی داشته باشید و طرح مورد نظرتان را برای خرید انتخاب کنید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، مشاوران زمردی با صبر و حوصله پاسخگوی شما هستند:

021-55622715

09121509364

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود