زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

مهراز کارت خوبه؟

مهراز کارت خوبه؟

مهراز کارت خوبه؟

آیا مهراز کارت خوبه؟ بعد از شنیدن نام و خدمات ارائه شده توسط مهراز کارت، این سوال در ذهن خیلی از ما شکل می‌گیرد. برای رسیدن به پاسخ این سوال ما را در این بخش تا انتها همراهی نمایید.

مهراز کارت چیست؟

مهراز کارت یک شرکت خصوصی می‌باشد که از سال ۱۳۸۴ با مجوز رسمی فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع به کار کرده است. این شرکت خدمات درمانی، زیبایی و رفاهی گسترده‌ای را به منظور افزایش سطح سلامت و بهداشت جامعه ارائه می‌کند‌.

تعرفه دندانپزشکی سال

تعرفه‌های دندانپزشکی در تمامی مراکز آزاد و دولتی بر اساس تعرفه‌های ثابت دولتی محاسبه می‌شوند، اما با این حساب ما شاهد تفاوت‌هایی در قیمت نهایی اعلام شده توسط مراکز هستیم، این اختلاف قیمت‌ها به علل گوناگونی مانند سطح کیفیت مواد و فناوری و تجهیزات مورد استفاده صورت می‌گیرد. طبیعتا با افزایش کیفیت مواد و خدمات، هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابد. در جواب اینکه آیا مهراز کارت خوبه؟ باید بگویم شما با استفاده از کارت دندانپزشکی مهراز می‌توانید تمامی هزینه‌های درمانی دندان خود را تا ۵۰ درصد نسبت به تعرفه‌های اعلام شده کاهش داده و ارزان‌ترین و بهترین خدمات را در یک راستا تجربه نمایید.

هزینه جراحی دندان عقل

 بدون ویزیت پزشک نمی‌توان مبلغی را برای هزینه جراحی دندان عقل اعلام کرد، زیرا روند این جراحی تفاوت‌هایی را بسته به نوع رویش، جهت رویش، نهفته و نیمه نهفته بودن دارد. بنابراین برای محاسبه هزینه نهایی جراحی دندان عقل لازم است به مراکز طرف قرارداد مهراز کارت مراجعه نمایید تا متخصصان مربوطه بتوانند نوع دندان و جراحی را مشخص کنند.

هزینه بروساژ

بروساژ یکی دیگر از خدمات درمانی کارت دندانپزشکی مهراز می‌باشد، بروساژ در حقیقت همان جرم گیری دندان است. ما با انجام بروساژ می‌توانیم پلاک‌های تیره تشکیل شده روی مینای دندان را از بین ببریم، بروساژ علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت دندان و لثه تاثیر بسزایی نیز در گیرایی لبخند‌هایمان خواهد داشت. هزینه آن براساس تعداد دندان‌های مورد نیاز به جرم گیری و میزان جرم آن‌ها محاسبه می‌شود اما گاها برخی از مراکز درمانی به طور کلی هزینه‌ بروساژ را براساس هر فک محاسبه می‌کنند. 

خدمات زیبایی مهراز کارت

مهراز کارت علاوه بر خدمات درمانی و زیبایی برای دهان و دندان خدمات دیگری را نیز برای پوست و مو ارائه می‌دهد، از خدمات زیباسازی مهراز برای این بخش می‌توان به لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، لیپوماتیک، جراحی بینی و… اشاره کرد. همچنین این شرکت برخی از خدمات رفاهی را همچون مامایی و مشاوره را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. نکته قابل توجه این است که تمامی این خدمات فقط با خرید یک کارت دندانپزشکی ارائه می‌شود.

مراکز طرف قرارداد مهراز کارت

شما برای استفاده از خدمات مهراز کارت خود باید به مراکز طرف قرارداد این شرکت مراجعه نمایید در صورت مراجعه به مراکز دیگر تخفیفات مهراز شامل حال شما نمی‌شود. مهراز کارت با مراکز درمانی متعددی در شهر‌هایی همچون تهران، کرج، مشهد و رشت قرارداد دارد بنابراین نگران فاصله این مراکز با محل سکونت خود نباشید. در مراکز طرف قرارداد مهراز همچون دیگر مراكز تخصصي و آزاد برای درمان از مواد با کیفیت و تجهیزات و فناوری‌های نوین استفاده می‌شود، ارزان بودن خدماتی که به شما عرضه می‌کنند به دلیل قراردادی است که با مهراز کارت بسته‌اند. پس ارتباطی با کیفیت بالای مواد مصرفی ندارند.

مهراز کارت

آیا مهراز کارت خوبه؟

فکر می‌کنم دیگر خودتان تا اینجا به جواب این پرسش رسیده باشید، اگر نه کافیست مزایای عضویت در این شرکت را مطالعه نمایید:

  • کاهش ۵۰ درصدی تمامی خدمات درمانی دندان
  • کاهش ۵۰ درصدی تمامی خدمات زیبایی دندان
  • کاهش ۳۰ درصدی خدمات زیبایی و پوست، مو و عمل بینی و...
  • داشتن مراکز درمانی متعددی در شهر‌های بزرگ
  • داشتن خدمات رفاهی همچون استخر
  • کاهش ۳۰ درصدی ویزیت پزشکان مامایی و روانشناسان
  • ارائه تمامی خدمات درمانی، زیبایی و رفاهی فقط با خریداری کارت دندانپزشکی

سایت مهراز کارت

سایت مهراز کارت اطلاعات جامعی را در ارتباط با تعرفه‌های به روز سال و روند انجام خدمات درمانی و زیبایی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما می‌توانید به صفحه خرید در سایت مهراز کارت مراجعه کرده و برای تهیه کارت عضویت اقدام نمایید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود
    تعداد نظرات (44)
    1. نرجس در 25 دی 1402
      سلام
      دوستان کسایی که نظرات رضایت از مهراز رو گذاشتن از کارمندای خود مهراز هستن ....که با توجه به نظرات مثبت کارت رو بگیرید ....
      پاسخ
    2. اقبالی در 6 آذر 1402
      بیمه رو میشه همه جا استفاده کرد؟
      پاسخ
    3. مهدی زاده در 8 شهریور 1402
      سلام من برای پرداخت هزینه دندانپزشکی مشکل داشتم ولی با مهراز به صورت اقساط انجام دادم و راضی ام
      پاسخ
    4. ا ح در 27 مرداد 1402
      دکترهای مهراز اکثرا تازه کار و ناشی هستن و روی دندونای مشترکین مهراز دستشون و سفت میکنن و هم پول میگیرن هم دندونای طرف و از بین میبرن و مواد اولیه خوب هم استفاده نمیکنن و انگار نه انگار که خودشون قرارداد بستن و این بیمه را قبول کردن منم گول این تبلیغات و خوردم و حسابی هزینه مکرر رو دستم گذاشتن .اینجا ایران است و افراد سودجو بخصوص پزشکان بی مسئولیت و بی ایمان خیلی زیادن .شرکت مهراز هم اونقدر قوی نیست که کلینیکی با پزشکان حاذق در اختیار بیمه شدگانش قرار بده سراغ هر چی دکتر صفر کیلومتر بدون مشتری میره که این قراردادو قبول کنه اخرش هم جیبشون و از پول ندانم کاریها و پررویی هاشون پر کنن .ارزان بی دلیل و گران بی حکمت وجود نداره.
      پاسخ
      1. علوی در 28 مرداد 1402
        سلام دوست عزیز، من نمیخوام طرفداری از مهراز کنم اما تو این چند سالی که کار دندونامو انجام دادم راضی هستم و خداروشکر مشکلی برام پیش نیومده، دکترهای خوبی داره چون من خیلی حساسم رو این موضوع که پزشک کار درستی انجام بده و خوشبختانه تا به حال اتفاق بدی برام نیفتاده
        پاسخ
    5. مهمان رویا در 9 مرداد 1402
      سلام من 5 ساله که از مهراز استفاده میکنم و از خدمات دندانپزشکی راضی هستم هیچ اتفاقی هم نیفتاده
      پاسخ
    6. مهمان ماریا در 2 مرداد 1402
      من دوستم یکی از مشاور های بیمه مهراز بود.میگفت از هر ۱۰ نفر ۹ نفر ناراضی بودن.
      توصیه میکنم اصلا سمت مهراز نرید.
      گول اون دفترچه قیمت نخورید چون وقتی برید پیش پزشک قیمت ها بیشتر میشه‌.
      پاسخ
      1. رجبی در 12 مرداد 1402
        سلام وقتتون بخیر من خودم خیلی ساله که از مهراز استفاده میکنم و راضی هستم اصلا هم اتفاقی نیفتاده
        پاسخ
      2. مهمان مرضیه در 25 مرداد 1402
        سلام، شاید دندان شما کارهای دیگه ایی هم داشته و انجام شده برای این مبلغش زیادتر شده وگرنه من خودم مهراز کارت دارم و از این اتفاق ها نیفتاده
        پاسخ
    7. عطیه در 19 تیر 1402
      سلام اگر بخواهیم از این کارت برای کل خانواده استفاده کنیم شرایطش چجوریه؟
      پاسخ
      1. مهمان مائده در 13 آبان 1402
        سلام
        نمیشه یبرای کل خانواده استفاده کرد
        هر نفر از یک کارت استفاده میکنه
        ولی باز به صرفه میشه بنظرم
        پاسخ
    8. مهمان منیره در 5 تیر 1402
      سلام من دندونمو با مهراز کارت پر کردم خیلی هم استرس دندانپزشکی داشتم واقعااااا راضی بودم و ترسم ریخت
      پاسخ
    9. کمیل در 31 خرداد 1402
      سلام با این کارت میشه از خدمات روانشناسی هم استفاده کرد؟
      پاسخ
      1. مهمان میترا در 8 آبان 1402
        سلام بله با این کارت میشه از همه خدماتشون استفاده کرد
        پاسخ
    10. حمیده محمودیان در 21 خرداد 1402
      مهراز کارت یه کلاهبرداریه بزرگه توروخدا گولشون رو نخورید اصلا تعرفه هاشون با چیزی که تو سایت زده یکی نیست من دو ماه پیش استفاده کردم هم هزینه کارت مهراز رو دادم هم پر کردن دندونهام که دکتر خودم بهم گفته بود ۹۰۰ تومن میگیره دکتر مهراز ازم ۱۴۰۰ گرفت این دزدیه براشون متاسفم
      پاسخ
      1. مهمان Zahra در 31 تیر 1402
        شما راضی نبودین؟پس چطور میگن علاوه بر اینکه قیمت پایین هس ،نصف قسمت هم هس
        کارشون چطور بود؟
        پاسخ
        1. Eli در 8 مرداد 1402
          آشغالترین و به درد نخورترین بیمه هست حلال نمیکنم من دندونام درست نشد که هیچ زدن داغون کردن منم باردار شدم نتونستم دوباره درست کنم الان با دردش دارم سرمیکنم.من طالقانی کرج انجام دادم اصلا معلوم نیست اونایی که اونجان دکترن چین چون یه بار اونجا بودم بازرس اومد دکتره فرار کرد رفت قایم شد.و اینکه خدمات زیباییشون خیلی بیشتر از دندونپزشکیای عادی بیرونه
          پاسخ