زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

راهنمای جامع انتخاب و خرید بهترین دستگاه هایفو

راهنمای جامع انتخاب و خرید بهترین دستگاه هایفو

راهنمای جامع انتخاب و خرید بهترین دستگاه هایفو

دستگاه هایفو به عنوان یکی از نوظهورترین دستگاه‌های بازار در حوزه زیبایی و جوانسازی شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ در مدت کم بدلیل توانایی بالای درمانی که دارد موفق به جلب توجه پزشکان و بیماران شده است. در نتیجه شرکت‌های مختلفی در حال طراحی و عرضه انواع دستگاه‌های مبنی بر هایفو به بازار هستند. همین موضوع سبب شده تا خریداران در انتخاب بهترین دستگاه هایفو دچار شک و تردید شوند.

چنانچه شما نیز قصد خرید دستگاه جوانسازی و زیبایی با تکنولوژی هایفو را دارید برای انتخاب بهترین مارک دستگاه هایفو با ما همراه باشید. چرا که در این مقاله به بررسی دستگاه‌های هایفو و پاسخ سوال بهترین دستگاه هایفو چه مارکی است؟ پرداخته‌ایم.

دستگاه‌ هایفو

مکانیسم دستگاه‌ هایفو

دستگاه‌های بر پایه هایفو از امواج فراصوت به منظور ایجاد گرما و انرژی در بافت زیر پوست کمک می‌گیرند. به این صورت که امواج فراصوت همانند نوری که به یک ذره‌بین می‌تابند، متمرکز می‌شوند. در نتیجه با انرژی و تاثیرگذاری بالا سبب کلاژن سازی در پوست می‌گردند. در نتیجه کلاژن‌سازی بالا بافت پوست بهبود یافته و نتایجی از قبیل جوان‌سازی پوست ظاهر می‌شوند. امروزه از دستگاه‌های مبنی بر هایفو به عنوان به روزترین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی و جوانسازی پوست نام می‌برند.

انواع دستگاه هایفو

با توجه به قدرت اثر بخشی بالا و مزایایی که دستگاه‌های هایفو به دنبال دارند، شرکت‌ها انواع مختلفی از این تکنولوژی را به بازار عرضه کرده‌اند. هر چند که انواع دستگاه‌های هایفو موجود در بازار متنوع هستند اما تکنولوژی و اساس کار تمامی آن‌ها یکسان است. برای خرید بهترین دستگاه هایفو داشتن اطلاعات کافی در مورد همه انواع دستگاه هایفو مخصوصا دستگاه هایفو کلینیکی الزامی است:

دستگاه هایفو اولترا

یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌ها در این خصوص، دستگاه هایفو اولترا است. این دستگاه کاملا بدون درد و خونریزی بوده و نتایج خیره‌کننده‌ای را در راستای جوانسازی پوست ارائه می‌دهد. دستگاه هایفو اولترا توانایی بالایی در از بین بردن چین و چروک‌های سطحی پوست دارد. همچنین مشکلاتی از قبیل افتادگی و شل شدگی پوست را تا حد زیادی از بین می‌برد. دستگاه اولترا دارای هندپیسی کاملا اورگونومیک بوده و می‌تواند به عمق‌های ۱.۵، ۳، ۴.۵، ۸ و ۱۳ میلی‌متری نفوذ کند. بنابراین هم در نواحی صورت و هم در دیگر نواحی بدن قابل استفاده است.

دستگاه هایفو ۳ بعدی

از دیگر انواع دستگاه هایفو، هایفو سه بعدی یا 3D نام دارد. این دستگاه به عنوان نسل جدید دستگاه‌های هایفو معرفی می‌شود. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به توانایی اعمال ۱۱ لاین درمانی به صورت هم زمان اشاره کرد. به این صورت که اپراتور دستگاه بسته به نیاز می‌تواند لاین‌های درمانی را انتخاب و اعمال کند. از دیگر مزایای هایفو سه بعدی می‌توان به سرعت عمل بالای کار در مقایسه با دیگر انواع بازار اشاره کرد. در نتیجه پزشک می‌تواند در مدت زمان کم تعداد بالایی از بیماران را درمان کند.

دستگاه هایفو ۴ بعدی

دستگاه هایفو چهار بعدی مدل جدیدتر و پیشرفته‌تر هایفو ۳ بعدی به حساب می‌آید. به طوری که توانایی اعمال شات در ۱۵ لاین درمانی را دارد. همچنین کارتریج‌های دستگاه از تعداد شات‌های بیشتری در مقایسه با دیگر همنوعان در بازار برخوردار است. این تعداد چیزی در حدود ۲۰۰۰۰ شات است. بزرگترین مزیت کارتریج‌های هایفو چهار بعدی در مقایسه با هایفو سه بعدی قیمت پایین آن است. بنابراین از صرفه اقتصادی بیشتری برای کلینیک‌های زیبایی برخوردار می‌باشد.

دستگاه هایفو ۷ بعدی

پشرفته‌‌ترین، جدیدترین و موثرترین دستگاه هایفو موجود نوع ۷ بعدی آن است. این دستگاه طیف گسترده‌ای از درمان‌ها را به منظور رفع مشکلات بیمار و همچنین زیبایی را شامل می‌شود. از جمله حوزه‌های درمانی هایفو ۷ بعدی می‌توان به لیپوسونیک، تنگی واژن، چهار بعدی چند ردیفه، RF تراپی و همچنین Radar carving اشاره کرد. به عبارتی دیگر این دستگاه را می‌توان در دسته آر اف میکروکریستال قرار داد. این دستگاه حین درمان هیچگونه نقطه کور درمانی نداشته و از فناوری چند ردیفه با نقطه ثابت و ۳۶۰ درجه سه بعدی برخوردار است. 

به غیر از دسته‌بندی بالا می‌توان دستگاه‌های هایفو را با توجه به ابعاد و کاربردی که دارند نیز تقسیم‌بندی کرد. به این صورت که انواع دستگاه‌های هایفو عبارت خواهند بود از: هایفو سالنی (V-max) و هایفو خانگی (Mini-HIFU). هر دو این دستگاه‌ها بسیار کارآمد هستند. اما نمی‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین مارک دستگاه هایفو نام برد. چرا که از قدرت و قابلیت نسبتا پایینی در مقایسه با دستگاه‌های تخصصی و حرفه‌ای برخوردار هستند.

بهترین دستگاه هایفو کدام است؟

اکنون که با انواع دستگاه‌های هایفو آشنا شده‌اید حتما سردرگمی بابت انتخاب بهترین مارک دستگاه هایفو متوجه شما شده است. قبل از پاسخ دادن به سوال کدام دستگاه هایفو بهتر است؟ باید بگوییم ملاک‌های انتخاب هر فردی متفاوت خواهد بود. اما در حالت کلی تمامی افراد باید به یکسری نکات و ویژگی‌ها قبل از خرید توجه کنند. مهم‌ترین موضوع در خرید بهترین دستگاه توجه به امکانات، ویژگی‌ها، مشخصه‌های فنی و کاربردهای دستگاه است.

پیشنهاد ما برای کسانی که به دنبال بهترین گزینه برای خرید هستند، دستگاه هایفو هفت بعدی می‌باشد. همان طور که گفته شد در دستگاه هایفو 7 بعدی از فناوری لیپوسونیک بهره برده‌اند. این فناوری به منظور کاهش وزن و سایز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که با هایفو کاهش وزن داشته‌اند نیازی به نگرانی بابت شل شدگی پوست خود ندارند. چرا که امواج هایفو در حین تخریب چربی‌ها باعث سفت شدن پوست نیز خواهد گردید.

از دیگر فناوری‌های قابل توجه هایفو ۷ بعدی می‌توان به دارا بودن تکنولوژی فرکانس رادیویی طلایی اشاره کرد. این فناوری قابلیت اعمال در پوست صورت و بدن را دارد. بنابراین مراجعه‌کننده‌ها بعد از اتمام جلسه درمانی شاهد نشانه‌های جوان‌سازی و زیبایی در پوست خود خواهند شد. به عنوان مورد نهایی نیز هایفو ۷ بعدی قابلیت درمان مشکلات واژینال را بدون جراحی دارا است. زنانی که از شلی، خشکی و دیگر مشکلات شایع در ناحیه واژینال شکایت دارند امکان درمان غیرتهاجمی را توسط هایفو خواهند داشت.

علت معرفی هایفو 7 بعدی به عنوان بهترین دستگاه هایفو

در قسمت فوق به یکسری ویژگی‌ها و امکانات دستگاه هایفو ۷ بعدی اشاره شد. اما این دستگاه مزایای منحصر به فرد دیگری را برای معرفی شدن به عنوان بهترین مارک دستگاه هایفو دارا است. آنچه سبب شده تا دستگاه هایفو ۷ بعدی به عنوان بهترین دستگاه هایفو شناخته شود، عبارتند از:

  • برخورداری از فناوری‌های RF فرکشنال که شامل روکش طلا، حرارت بالای کار، جذب خلا و غیر تهاجمی بودن درمان هستند.
  • برخورداری از نیدل‌های فرکشنال نانو، 10p، 25p، 64p
  • اپراتور می‌تواند در دو حالت اتوماتیک و دستی مراحل درمانی را طی کند.
  • توانایی نفوذ امواج هایفو به عمق‌های ۰.۵، ۲ و ۳.۵ سانتی متر با قابلیت تنظیم
  • کاملا بدون خطر بودن مراحل درمانی
  • ماندگاری بالای نتایج
  • امکان اعمال هایفو تراپی در نواحی مختلف بدن از قبیل صورت، ران، شکم، بازو، سینه و ...
  • برخورداری از فناوری Radar carving که از چرخش ۳۶۰ درجه‌ای برخوردار است. به همین دلیل اپراتور در یک ثانیه می‌تواند چندین ناحیه را تحت درمان قرار دهد.
  • سرعت فوق‌العاده بالای کار که هم برای بیمار و هم برای پزشک مزیت بزرگی محسوب می‌شود. ناگفته نماند که سرعت کار بسته به شرایط و صلاح‌دید اپراتور قابل تنظیم خواهد بود.
  • برخورداری از تمامی امکانات و مزایای دیگر انواع دستگاه‌های هایفو در قالب یک دستگاه

کلام آخر

طبیعی است که تمامی افراد دوست دارند تا بهترین دستگاه هایفو را برای کلینیک خود خریداری کنند. زیرا انتخاب بهترین گزینه می‌توانند در رسیدن به سود بالا، جذب بیماران و دیگر نکات مثبت تاثیر بسزایی داشته باشد.

در این مقاله با توجه به بررسی‌های انجام شده در پاسخ به سوال بهترین دستگاه هایفو چه مارکی است؟ دستگاه هایفو ۷ بعدی را معرفی کردیم. چرا که قابلیت درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و جوانسازی پوست را به کمک پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا دارا است. چنانچه قصد خرید دستگاه هایفو ۷ بعدی را دارید می‌توانید به منظور اطلاع از جزئیات و قیمت دستگاه با کارشناسان ما در الولیزر تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود