زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین کرم صاف کننده دست و صورت چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین کرم صاف کننده دست و صورت چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین کرم صاف کننده دست و صورت چه ویژگی‌هایی دارد؟

هیچ چیز به اندازه داشتن پوستی صاف و درخشان برای یک خانم اعتماد به نفس نمی‌آورد، به همین خاطر هم آشنایی با بهترین کرم صاف کننده دست و صورت و ویژگی‌های آن حائز اهمیت بسیاری است.

رغبت بالای متقاضیان زیبایی، بازار رقابت برندهای سازنده این محصولات را داغ ساخته، اما اینکه آیا این محصولات اغلب قیمت بالا، دارای کیفیت مورد انتظار شما هستند یا خیر را در این مطلب با هم مرور خواهیم کرد. ضمنا، قصد داریم شما را با یکی از برندهای موفق در زمینه ساخت محصولات مراقبت از پوست آشنا سازیم، که خوش قیمت بودن و کیفیت بالا، محصولات آنرا بر سر زبان‌ها انداخته است.

ویژگی های بهترین کرم صاف کننده دست و صورت

چنانچه توصیه‌هایی مانند نوشیدن ۸ لیوان آب در روز و استفاده از کرم ضد آفتاب را جدی گرفته‌اید، اما باز هم دلتان میخواهد  با پدیده طبیعی گذشت عمر به نحو بهتری مقابله کنید، مطمنا نیاز به تهیه محصولات مراقبت از پوست دارید. اما پیش از آنکه دست به خرید هرگونه محصولی بزنید و از این طریق با چین و چروک‌هایتان خداحافظی کرده و به جوانی و پوستی با صلابت سلام کنید، این ویژگی‌ها را در محصول مورد نظرتان چک نمایید.

7 ویژگی بهترین کرم صاف کننده پوست

پیش از آنکه ویژگی های بهترین کرم صاف کننده دست و صورت را با هم بررسی کنیم ،توجه داشته باشید که جمع تمامی این عناصر در یک کرم ضد چروک به ندرت اتفاق می‌افتد. با این اوصاف اگر محصولی در حدود ۴ الی ۵ یک از این عنوان عناصر  را دارا باشد، می‌توانید به تاثیرگذاری آن اطمینان داشته باشید .یکی از بهترین کرم ها و سرم های برطرف کننده خطوط و چروک صورت کرم ضد چروک صورت گاتیو است که با توجه به اثرگذاری بالا و نداشتن عوارض توانسته است به شهرت و محبوبیت خوبی در بین خانم های ایرانی دست پیدا کند.

کرم صاف کننده

۱. کلاژن ساز بودن کرم صاف کننده

عاملی که بیش از هرچیز در ایجاد شکنندگی پوست ما تاثیرگذار است از دست دادن کلاژن طبیعی پوست می‌باشد. اصولا عبور سن از مرز ۳۰ سالگی، شروع خداحافظی ‌پوست ما با این اکسیر جوانی است. بنابراین در زمان انتخاب بهترین کرم صاف کننده پوست باید به این موضوع دقت نمائیم که ،آیا محصول مورد نظر کلاژن دار یا تحریک کننده کلاژن‌های باقیمانده پوست می‌باشد یا خیر؟

 اگر در ترکیبات کرمی، عنصری با نام پپتاید را یافتید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کلاژن‌سازی در انتظار پوست شما می‌باشد. ضمنا پپتایدها، نقش ترمیم کنندگی مهمی در پوست برعهده دارند و بی جهت نیست که، در فرمولاسیون کرم‌های ضد چین و چروک اصولی این عنصر را می‌یابید. یکی از برندهای ایرانی ساخت محصولات مراقبت از پوست با نام گاتیو، ضمن درک تاثیرگذاری بالای پپتایدها در بازسازی پوست، آنها را به صورت توام با عنصری با نام سرامید به کار گرفته است. این عنصر خاصیت تغذیه کنندگی بالایی در رفع چین و چروک دارا می‌باشد.

 خلاقیت این برند در فرمولاسیون ساخت محصولات ضد چین و چروک و حضور این دو عنصر با هم، خاصیت تغذیه کنندگی مضاعفی به محصولات گاتیو بخشیده است. به گونه‌ای که پس از مصرف محصول ضد چروک گاتیو، به سرعت شاهد تاثیرگذاری کرم با احساس کشیدگی بر روی پوستتان خواهید بود.

۲. دارا بودن ویژگی آنتی اکسیدانی

آنتی اکسیدان‌ها را هم می‌توانیم یکی از رموز داشتن پوستی شاداب و جوان بدانیم. به همین خاطر است که اغلب متخصصین پوست و زیبایی توصیه به خوردن صیفی‌جات و خوراکی‌های آنتی اکسیدان دار می‌کنند. اما جالب است بدانید که ویتامین‌هایی چون Cو E نیز به سبب ویژگی آنتی اکسیدانی خود قادر به از بین بردن رادیکال‌های آزاد هستند، و به این ترتیب مانع از ایجاد هرگونه آسیب به پوست می‌گردند.

 با این اوصاف ترکیبات یک کرم صاف کننده عالی، حتما نباید از عناصر ناآشنا و عجیب تشکیل شده باشد تا پوست ما را آیینه‌ای سازد،  این ویتامین‌ها هم می‌توانند در کنار سایر ترکیبات، نقش موثری در جوان سازی پوست ایفا نمایند. ضمنا حواستان به این نکته باشد که، صرف خرید محصولات خارجی به معنی ویتامین دار بودن و مغذی بودن آن محصول نیست. برخی از برندهای وطنی همچون گاتیو به سبب آنکه فرمولاسیون ساخت محصولاتشان را تحت لیسانس کشورهای اروپایی تولید می‌کنند، از ویتامین‌های با ارزشی همچون  ویتامین CوE در ترکیبات خود غافل نمی‌مانند.

۳. وجود ترکیباتی با نام سرامید و اسید هیالورونیک

داشتن رطوبت و انعطاف شرط اول و ضروری برای داشتن پوستی صاف و یکدست می‌باشد. اینکه چگونه می‌توانیم مرطوب بودن و انعطاف‌پذیری را در پوستمان و از طریق خرید کرم صاف‌کننده تضمین نمائیم، با دقت به وجود عناصری چون شی باتر، سرامید و اسید هیالورونیک در فرمولاسیون ساخت آن کرم ممکن می‌باشد. در واقع می‌توانیم این ترکیبات را کلکسیونی از عناصر ضد چروک بنامیم، که علاوه بر آبرسانی و ایجاد انعطاف بالا در پوست، به خوبی قادر به  ترمیم بافت‌ها و محو ساختن چین و چروک‌های ریز تا درشت هستند.

البته برخی برندها همچون گاتیو برای مقرون به صرفه کردن محصولاتشان و قابل دسترس بودن آنها برای اقشار گوناگون، به ترکیب یک سری عناصر همچون اسیدهای هیدروسکی، سرامیدها و ویتامین رتینول با یکدیگر پرداخته‌اند. به همین خاطر هم محصولات این برندها علاوه بر دارا بودن ترکیبی موثر، بسیار مقرون به صرفه می‌باشند.

۴. ترکیبات حاوی عصاره چای سبز، سیاه و چای اولونگ

 حضور همزمان سه عصاره چای سیاه، سبز و اولونگ را شاید کمتر در یک کرم ضد چروک بتوان یافت. اما اگر توانستید در جایی از بسته‌بندی محصول نام این سه عنصر را با هم  بیابید، می‌توانید از داشتن مقادیر بالا آنتی اکسیدان و ویژگی ضد التهابی آن کرم اطمینان حاصل کنید. البته استفاده از عصاره درخت چای در کرم‌های ضد چروک عمومیت بیشتری دارد.

۵. وجود کوآنزیم در فرمولاسیون ساخت

ممکن است تاکنون نام کوآنزیم به گوشتان نخورده باشد که البته حق هم دارید، اما اگر می‌خواهید بهترین کرم صاف کننده دست و صورت را انتخاب کنید، باید از وجود این آنزیم در ترکیبات محصول مطمئن شوید. کو آنزیم‌ها که عموما با علامت اختصاری Q10 نوشته می‌شوند، یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش چین و چروک‌های پای چشم و صورت هستند.

البته این تنها ویژگی این عنصر دوست داشتنی نیست، بلکه مراقبت از پوست در برابر آسیب خورشید را نیز می‌توانید به ویژگی‌های  کوآنزیم‌ها بی‌افزایید. به همین خاطر هم بسیاری از طرفداران محصولات مراقبت از پوست گاتیو، از کرم‌های ضد چروک این برند، به عنوان پایه‌ای برای آرایش صورت خود استفاده می‌کنند.

6. دارا بودن عصاره هسته انگور

ممکن است در زمان استفاده از انگور، مخصوصا انگورهای دانه درشت، توصیه به خوردن دانه‌ها آن نیز شده باشید. این توصیه به سبب آگاهی توصیه کننده به ویژگی ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و کلاژن‌ساز بودن هسته انگور می‌باشد. اغلب ما می‌دانیم که دانه گیاهان حاوی عناصر ارزشمند بسیاری هستند،  اما جمع این میزان تاثیرگذاری در دانه ریز انگور از تصورمان خارج است. پس وجود عصاره هسته انگور در یک کرم صاف کننده، نشانه خوش آیندی برای شمایی است که با تاثیرات آن آشنا شده‌اید.

۷.وجود نیاسینامید در ترکیبات کرم

نیاسینامیدها هم در دسته عناصر آنتی‌اکسیدان دار هستند، که علاوه بر این ویژگی به ویتامین B3 نیز مجهز می‌باشند. اینکه این عنصر با وجود این ویژگی‌های ارزنده، دقیقا چه کاری برای پوستمان انجام می‌دهد عبارت است از، حفظ رطوبت و ممانعت از پوست در برابر از دست دادن آب بیشتر. نتیجه این تلاش و تقلا موجب می‌شود که نیاسینامیدها به انعطاف‌پذیری پوست ما کمک کرده و دست آخر مانع ایجاد شکنندگی در پوستمان گردند.

دقیقا به سبب حضور همین نیاسامیدهاست که بسیاری از افراد پس از مصرف کرم‌های ضد چروک گاتیو، و سرم لیفتینگ صورت گاتیو احساس رطوبت بسیار بالایی در پوستشان داشته‌اند. تا جایی که برخی با وجود نداشتن هیچگونه مشکل چین و چروک، باز هم انتخابشان محصولات ضد چین و چروک این برند بوده است.

کرم ضد چروک گاتیو

کرم ضد چروک

تمامی ما می‌دانیم که ابر برندهای موفق در زمینه ساخت محصولات مراقبت از  پوست، تا جایی که راه دارد این محصولات را با بهایی گران به دست ما می‌رسانند. این موضوع ابدا به این معنا نیست که قیمت بالا نشانه کیفیت محصول مراقبتی می‌باشد. به همین خاطر هم برندهایی همچون گاتیو به رغم قیمت بسیار مقرون به صرفه محصولاتشان توانسته‌اند، در مدتی بسیار کوتاه رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب نمایند. به گونه‌ای که هر مصرف‌کننده محصولات این برند، خود تبلیغی بر تاثیرگذاری کرم‌های آن بوده و تنها کاری که تیم فروش گاتیو انجام می‌دهد ارائه محصولات اصل گاتیو با قیمت واقعی می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های بسیار ارزنده کرم‌های ضد چروک گاتیو تاثیرگذاری سریع و نداشتن محدودیت سنی این محصولات می‌باشد. ضمنا خاصیت آبرسانی فوق‌العاده و مقاومت این کرم‌ها در برابر اشعه مضر خورشید، به شما این امکان را می‌دهد تا جهت زیرسازی آرایش خود، از محصولات آن استفاده نمایید و دیگر نیازی به خرید پرایمر و محصولات صاف کننده دیگر نداشته باشید.

ذکر این توضیح لازم است که، کمپانی نام آشنای دکتر بیز تنها مرجع رسمی و مجوز‌دار جهت پخش و توزیع محصولات گاتیو می‌باشد. بنابراین چنانچه قصد تهیه و کسب مشاوره در خصوص محصولات این برند را دارید، صرفا از نمایندگی‌های مجاز دکتر بیز اقدام به تهیه این کرم‌ها نمائید. زیرا کیفیت بالا و تاثیرگذاری فوری این محصولات، راه را برای سواستفاده و اعلام قیمت‌های بالاتر از حد مجاز توسط برخی از افراد باز گذاشته است. بازار اینترنتی «این‌چند» یکی از مراجع اصلی و تاییدیه‌دار از سوی کمپانی دکتر بیز می‌باشد، که با ضمانت بازگشت وجه در صورت غیر اصل بودن کالای خریداری شده، اصالت کالا را تضمین می‌نماید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود
تعداد نظرات (3)
  1. آزاده صمندری در 11 تیر 1401
    سلام من تعریف محصولات گاتیو رو خیلی شنیدم و تحقیق کردم دیدم ارزون ترین فروشگاهی که محصولات گاتیو رو میفروشه این چند هست. کسی تجربه خرید از فروشگاه این چند رو داشته ؟
    پاسخ
    1. رها مهرجو در 25 تیر 1401
      من 3 بار تا حالا ازشون کرم ضد چروک خریدم. تو قیمت و ارسال سفارش مشکلی ندیدم که بگم
      فروشگاه اینچند مال خانم خیراندیش بازیگر سینما هست و از همین جهت بار اول با اطمینان خرید کردم ازشون
      پاسخ
  2. رها در 5 تیر 1401
    من برای مادربزرگم از این کرمی که گفتید چند ماه پیش خریدم و استفاده کرد. میگفت نسبت به بقیه کرمهای خارجی که خودش خریده بوده تاثیر بهتری داشته
    پاسخ