زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

مروری بر برند و لباس های تیم انگلیس، اسپانیا و آلمان در جام جهانی های مختلف

مروری بر برند و لباس های تیم انگلیس، اسپانیا و آلمان در جام جهانی های مختلف

مروری بر برند و لباس های تیم انگلیس، اسپانیا و آلمان در جام جهانی های مختلف

جام جهانی، از جمله تورنمنت‌های مهم در سراسر جهان بوده که هر 4 سال برگزار می‌شود. اغلب تیم‌های معروف در این مسابقه حضور داشته و به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌ها پیش از حضور در جام جهانی نیز مسابقاتی انجام داده تا راهی برای رفتن به جام جهانی داشته باشند. در سال 2022 نیز جام جهانی در کشور قطر برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های معروفی از جمله انگلیس، اسپانیا و آلمان حضور دارند. هریک از این تیم‌ها در گروه خود قرار داشته و با حریفان خود بازی خواهند کرد. لباس هریک از تیم‌های فوق نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه، به معرفی لباس‌های مربوط به هریک از تیم‌ها در گذشته و اکنون می‌پردازیم.

تیم انگلیس و لباس‌های آن در جام جهانی‌های مختلف

تیم انگلیس از سال 1872 در مسابقات بین‌المللی حضور داشته است. این تیم از جمله اعضای رسمی فیفا بوده و در اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) قرار دارد. تیم ملی انگلیس سابقه یک دوره میزبان جام جهانی شده و در همان دوره قهرمانی را از آن خود کرد. از دیگر افتخارات این تیم کسب مقام چهارم جام جهانی در سال 1990 ایتالیا و 2018 روسیه محسوب می‌شود.

در جام جهانی 2022 نیز شاهد حضور این تیم در میدان هستیم. تیم انگلیس با تیم ملی ایران هم گروه بوده و به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازیکنان معروف در این تیم، از جمله افتخارات آن محسوب می‌شوند. تیم انگلیس بردهای خود را مدیون بازیکنان و ستارگان درخشان خود است. اما شناسنامه این تیم یعنی لباس تیم انگلیس را نباید نادیده بگیرد.

لباس‌های انگلیس در جام ‌جهانی‌های مختلف

تیم انگلیس رنگ سفید را به عنوان رنگ شاخص برای بازیکنان خود انتخاب کرد. این لباس با عنوان پیراهن اول شناخته شده و در هر دوره نیز به رنگ سفید است. شورت آن نیز به رنگ مشکی بوده و در زمینه لباس نیز رگه‌هایی از رنگ مشکی به چشم می‌خورد. در ادوار مختلف جام جهانی پیراهن انگلیس تنها در قسمت یقه یا زمینه تغییراتی داشته است.

لباس‌های اول و دوم انگلیس در جام جهانی 2022

لباس‌ اول انگلیس در جام جهانی 2022 در زمینه به رنگ سفید است. این لباس در قسمت شانه به رنگ سورمه‌ای بوده و روی آستین آن رنگ آبی روشن دارد. در قسمت نوار لبه آستین نیز دو رنگ آبی و سورمه‌ای مشاهده می‌شود. هریک از این رنگ‌ها به نوعی ترکیب رنگ مورد استفاده در لباس انگلیس یورو 96 را تداعی می‌کنند.

لباس دوم انگلیس در زمینه به رنگ قرمز بوده و بافت تنفسی به همراه خطوط مواج در سطح پارچه دارد. پیراهن دوم انگلیس یقه طرح پولو داشته که به رنگ سورمه‌ای با جزئیات آبی آسمانی است. لوگو و آرم سازنده نیز همگی به رنگ آبی هستند. خرید لباس تیم ملی انگلیس در انواع مختلف از طریق فروشگاه دربی شاپ امکان‌پذیر است.

لباس‌های تیم انگلیس

برند طراح لباس‌های تیم انگلیس

تیم انگلیس در اغلب بازی‌های جام جهانی، برند نایک را انتخاب می‌کند. این برند از هر لحاظ حرف اول را در تولید پوشاک ورزشی می‌زند. این برند در جام جهانی 2022 نیز طراحی و تولید پوشاک تیم انگلیس را برعهده گرفته است.

نگاهی بر تیم اسپانیا و لباس‌های آن در جام‌ جهانی‌های مختلف

تیم اسپانیا تقریبا در سراسر جهان شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد. این تیم یکبار قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شده است. اغلب مردم این تیم را با عنوان خشم سرخ می‌شناسند. بازیکنان مطرح مانند جرارد پیکه در تیم اسپانیا توپ می‌زنند.

این تیم تاکنون سه بار به صورت متوالی قهرمان بین‌المللی شده است. از همین جهت، خشم سرخ برازنده تیم اسپانیا بوده و بازیکنان آن با نیروی هرچه تمام در میدان حاضر می‌شوند. تیم اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر نیز حضور دارد.

لباس‌های اسپانیا در جام جهانی‌های مختلف

همانطور که اشاره شد، تیم اسپانیا به خشم سرخ معروف است. این عنوان بیانگر رنگ لباس بازیکنان در میدان بوده که اغلب به رنگ سرخ انتخاب می‌شود. لباس‌های تیم اسپانیا نیز مانند سایر تیم‌ها تنها در قسمت یقه، بدنه و سرآستین‌ها تفاوت‌هایی با نسل‌های گذشته دارد.

اما حالت کلی این لباس محفوظ مانده و رنگ شورت آن نیز آبی خواهد بود. در جام جهانی 2022 نیز تیم اسپانیا با همان ترکیب رنگ همیشگی سرخ در میدان حضور دارد. این لباس توسط کمپانی سازنده رونمایی شده و خرید لباس تیم ملی اسپانیا 2022 از طریق دربی شاپ امکان‌پذیر است.

لباس اول و دوم اسپانیا در جام جهانی 2022

پیراهن اول اسپانیا به رنگ قرمز در زمینه بوده و با سه خط سورمه‌ای در شانه ارائه شده است. یقه این لباس طرح همیشگی را داشته و ترکیب رنگ‌های زرد و سورمه‌ای را دارد. این ترکیب رنگ، نماد پرچم کشور اسپانیا نیز محسوب می‌شود. آرم باشگاه و لوگو نیز همگی به رنگ زرد هستند.

لباس دوم تیم اسپانیا نیز ترکیب رنگی غیر معمول را دارد. این پیراهن در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با الگوی گرافیکی تیره‌تر از زمینه است. از رنگ‌های زرد و قرمز پرچم اسپانیا نیز در قالب سه خط بر قسمت سرشانه استفاده می‌شود. طراح اغلب لباس‌های تیم اسپانیا در ادوار جام جهانی، برند آدیداس است. برند آدیداس از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و با طراح برتر پوشاک ورزشی شناخته می‌شود.

لباس‌های تیم اسپانیا

بررسی تیم آلمان و لباس‌های آن در ادوار جام جهانی

تیم آلمان پس از برزیل با عنوان تیم دوم برتر شناخته می‌شود. این تیم تاکنون 4 بار قهرمان جام جهانی در سال‌های 1954، 1974، 1990 و 2014 شده است. به علاوه، تیم آلمان سابقه چهار بار نایب قهرمانی در مسابقات جام جهانی را دارد. از تیم ملی آلمان با عنوان عقاب‌های آلمانی نیز یاد می‌شود. اغلب مردم این تیم را با توجه به رنگ پیراهن‌های آن شناسایی می‌کنند.

پیراهن تیم آلمان در اغلب جام جهانی‌ها به رنگ سفید همراه با ترکیب راه‌راه مشکی است. قسمت سرآستین‌ها نیز سه رنگ پرچم آلمان را دارند. شورت این لباس نیز به رنگ مشکی بوده و نشانه‌هایی از آرم سازنده بر روی آن دیده می‌شود. با پیروزی این تیم در دیدارهای انتخابی نیز، شاهد حضور آن در جام جهانی 2022 نیز خواهیم بود.

لباس اول و دوم تیم آلمان در جام جهانی 2022

لباس اول آلمان (https://derbishop.ir/product-category/national/germany/dress-ge/) در زمینه به رنگ سفید همراه با یک نوار پهن مشکی است. جزئیات مشکی در قالب سر آستین و سرشانه نیز به چشم می‌خورد. یقه این لباس نیز برگرفته از پرچم آلمان بوده که نمایی خاص به لباس می‌بخشد. آرم سازنده، لوگوی باشگاه و شماره بازیکنان نیز همگی به رنگ طلایی در زمینه لباس هستند.

پیراهن دوم آلمان در جام جهانی 2022 نیز با یک طرح گرافیکی به رنگ‌های قرمز تیره و مشکی است. لوگوی باشگاه، آرم سازنده و سه خط آدیداس نیز به رنگ طلایی کار شده‌اند. آلمان در اغلب ادوار جام جهانی از برند آدیداس در طراحی لباس‌های خود استفاده می‌کند. در جام جهانی 2022 نیز شاهد حضور این برند به عنوان طراح لباس‌های آلمان هستیم.

لباس‌های تیم آلمان

نتیجه‌گیری نهایی

در جام جهانی 2022 هر سه تیم برتر انگلیس، اسپانیا و آلمان حضور دارند. هریک از این تیم‌ها اغلب با لباس‌های خود شناسایی می‌شوند. هر سه تیم در تمام دوره‌های جام جهانی یک ترکیب رنگی را انتخاب کرده و استفاده می‌کنند. در جام جهانی 2022 نیز شاهد حضور تیم‌های فوق با پیراهن‌های مخصوص خود البته با کمی تغییرات خواهیم بود. جهت خرید هریک از این پیراهن‌ها و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت دربی شاپ مراجعه کنید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود